olenko minä ainoa kaksonen joka ei tule toimeen jousimiehien kanssa?

Kaksonen88

aluksi jousimiehet tuntuivat niin mukavilta ja niin ne ovatkin jos on heidän kanssaan kehdestaan mutta sitten kun tulee muuta porukkaa niin ne käyttäytyvät välinpitämättömästi ja kiusaavat. Minun poikaystäväni on ja parastyttökaverini mutta molemman ovat yhtä salakavalia ja kääntää heti selkänsä vaikka kuinka rakas oletkin heille... onko kenelläkkään muulla kokemusta jousimiehestä? kertokaa ihmiset ;)

14

2159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain...

      Kyllä vain....minulla on jousimies"ystävä", josta tunnen samalla tavalla.
      Pidän hänestä jollain tavalla, mutta täysin ystävää hänestä ei tule minulle koskaan, vaikka niin haluaisikin.
      En esimerkiksi koskaan päästä häntä "sisälleni", enkä koskaan kerro hänelle syvimpiä ajatuksiani, koska hän on menettännyt luottamukseni jo siinä että kertoo toisten kavereidensa henkilökohtaisia asioita minulle. Olen itse kaksonen myös....

    • jouskari18

      Jousimies ei halua tulla kahlituksi vaan saada tilaa toteuttaa omia juttuja. Jospa vika olisikin kaksosessa, ei ymmärrä jousimiehen itsenäisyyttä ja vapauden halua.Jousimies kaipaa elämäänsä monipuolista sisältöä. Itse ainakin jousimiehenä kaipaan läheisyyttä ja jonkun kaverin jonka kanssa voin viettää aikaa ja johon voin oikeasti luottaa, mutta en halua olla joka päivä kuin paita ja peppu :)Haluan itse ainakin paljon kavereita ja tuttuja.Minulle ei riitä vain yksi ystävä. Mitä kaksonen sitten odottaa jousimieheltä?

      • onkin....

        siitä että tämä jousimies tuppaa liikaa itseensä
        ja utelee liikaa henkilökohtaisia asioita. Hänen pitäisi tajuta se että jotkut eivät halua kertoa kaikkia asioita muille. Jousimies on taas itse niin avoin ja eläväinen että haluaa kertoa enemmän asioita kuin kaksonen. En halua loukata jousimiehiä mutta kun niin erillaisia ollaan. Mutta ehkäpä me juuri kavereina täydennämme toisiamme jossain asioissa.Että se siitä.....


      • jousimies n
        onkin.... kirjoitti:

        siitä että tämä jousimies tuppaa liikaa itseensä
        ja utelee liikaa henkilökohtaisia asioita. Hänen pitäisi tajuta se että jotkut eivät halua kertoa kaikkia asioita muille. Jousimies on taas itse niin avoin ja eläväinen että haluaa kertoa enemmän asioita kuin kaksonen. En halua loukata jousimiehiä mutta kun niin erillaisia ollaan. Mutta ehkäpä me juuri kavereina täydennämme toisiamme jossain asioissa.Että se siitä.....

        Kaverinani on kaksonen ja meidän kaverisuhteessa ainakin kaksonen on äänessä ja hänen ongelmistaan keskustellaan aina. Tuntuu kun hän ei tajuaisi että voi jousimiehelläkin olla ongelmia ja jos jousimies puhuu ongelmistaan avoimesti ei kaksonen yleensä jaksa kuunnella.


      • kaksonen88

        kyllä minäkin tykkään ystävistä ja en tarkoittanut sitä mitenkään ilkeällä tavalla. Mutta siinä on se että jousimies poikaystäväni kielti minulta kaiken seuraelämän mustasukkaisuuden takia ja minä luulin sitten että hän on sitten minun kanssani... mutta tapahtui käänne ja hän sitten oli tutustunut ihmisiin ja saa olla/mennä miten haluaa tai luulee ainakin niin. Se vielä että viläkään hän ei puolusta minua vaan ystäviään vaikka he olisivatkin väärässä ja sam on minun "ns" bestiksessäni, ihan samallainen.


      • KAKSONEN VAAN
        jousimies n kirjoitti:

        Kaverinani on kaksonen ja meidän kaverisuhteessa ainakin kaksonen on äänessä ja hänen ongelmistaan keskustellaan aina. Tuntuu kun hän ei tajuaisi että voi jousimiehelläkin olla ongelmia ja jos jousimies puhuu ongelmistaan avoimesti ei kaksonen yleensä jaksa kuunnella.

        minä kuuntelen aina jouskareita mutta minusta taas tuntuu siltä että he eivät ollenkaan kuuntele eivätkään välitä... tai oikeastaan he sanovat toista ja tekevät toista.


      • minä vaan
        kaksonen88 kirjoitti:

        kyllä minäkin tykkään ystävistä ja en tarkoittanut sitä mitenkään ilkeällä tavalla. Mutta siinä on se että jousimies poikaystäväni kielti minulta kaiken seuraelämän mustasukkaisuuden takia ja minä luulin sitten että hän on sitten minun kanssani... mutta tapahtui käänne ja hän sitten oli tutustunut ihmisiin ja saa olla/mennä miten haluaa tai luulee ainakin niin. Se vielä että viläkään hän ei puolusta minua vaan ystäviään vaikka he olisivatkin väärässä ja sam on minun "ns" bestiksessäni, ihan samallainen.

        ehkä olet pettänyt jousimiehen luottamuksen ja jousimiehethän ovat tiettävästi kovin mustasukkaisia. tunnustan :)miksi sitten kaveeraat jousimiesten kanssa? jos huomaat heissä niin paljon huonojapuolia. Se on kyllä väärin kieltää kaikki seuraelämä.


      • Kaksoset-84

        Jos yhtään tuntisit/tietäisit luonnehoroskoopeista, et olis laittanu äskeistä kommenttia ollenkaan. Kaksoset on siitä tunnettu horoskooppimerkki, että ei välttämättä halua viettää 24/7 saman henkilön kanssa. Eli toi sun paita ja peppu- juttu ei todellakaan sovi useimpiin kaksosiin. Kaksoset on myös tunnettu laajoista sosiaalisista ympyröistään, joista monet saavat vain unelmoida. Jaa miksikö? Kaksoset on erittäin verbaalinen merkki, ja ilman merkkinä ei yleensä tykkää jäädä aloilleen. Perässä on vaikea muiden pysyä. Itsenäisyyttä ja omapäisyyttä kaksosissa riittää, mutta empaattisuus on myös eräs vahva luonteenpiirre. Siinä hiukan triviaa kaksosista.


      • minä vaan
        Kaksoset-84 kirjoitti:

        Jos yhtään tuntisit/tietäisit luonnehoroskoopeista, et olis laittanu äskeistä kommenttia ollenkaan. Kaksoset on siitä tunnettu horoskooppimerkki, että ei välttämättä halua viettää 24/7 saman henkilön kanssa. Eli toi sun paita ja peppu- juttu ei todellakaan sovi useimpiin kaksosiin. Kaksoset on myös tunnettu laajoista sosiaalisista ympyröistään, joista monet saavat vain unelmoida. Jaa miksikö? Kaksoset on erittäin verbaalinen merkki, ja ilman merkkinä ei yleensä tykkää jäädä aloilleen. Perässä on vaikea muiden pysyä. Itsenäisyyttä ja omapäisyyttä kaksosissa riittää, mutta empaattisuus on myös eräs vahva luonteenpiirre. Siinä hiukan triviaa kaksosista.

        minä en välttämättä tarkoittanutkaan kaikkia kaksosia, vaan halusin tietää että onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia!!!!!!!!!!! lue otsikko ennenku kommentoit yhtään mitään! minä olen seuraelämää rakastava ja olen kova puhumaan mutta sitten kun se "kaikki" viedään niin on aika vaikeaa päästä takaisin jaloilleen, jos sinulla ei ole jostain merkistä mitän negatiivistä kokemusta niin ole hiljaa!


    • ei yhteisymmärrystä

      Kaksonen ihailee jousimiestä taholta, mutta lähemmälle päästyään ei jousimies miellytä kaksosta. En ymmärrä, miksi jousimiehet ovat niin ivallisia huumorissaan. Minulla on kokemusta. Ihastun usein jousimiehen ulkonaiseen olemukseen, mutta kun pääsen puheisiin heidän kanssaan, menee miellytys ohi. Luulen, että kaksonen on vakavaluonteinen myös leikkiä puhuessaan, ei esim. tahdo loukata toista osapuolta millään tavoin. Niin vaikuttavat useimmat jousimiehet tekevän. Sanoin "vaikuttavat"...

      Isäni oli jousimies, minä kaksostyttö. En vieläkään, 30 vuotta sitten kotoa muutettuani, oikein ymmärrä, mitä hän tarkoitti kaikella halventavalla huumorillaan, jota sain osakseni päivittäin. Olikohan vähän epävarma minua, varmaa ja päätteliästä kaksostytärtänsä kohtaan. Mitä hän pelkäsi? Ehkä oli löytänyt ylimiehensä minussa? Joka tapauksessa isäni pilasi minun elämääni enemmän kuin kukaan muu on koskaan tehnyt! Miksi? Mikdsi hän tahtoi alentaa ja alistaa minua koko ajan. Huomaan nyt, että näitä piirteitä on muissakin jousimiehissä! Tahtovatko he olla PARHAITA joka asiassa vai onko se jonkinlaista ivallista (sairasta) huumoria?

      • kaksoset nainen minäkin

        Ihastuin mielettömästi kerran Jousimies mieheen ja hänkin hieman minuun. Se sitoutumisen "pelko" tuli sitten tai mikä lienee. Mies oli ns. vanhapoika ja miks se nyt ois minut ottanut, kun ei ollut siihen mennessäkään ketään...

        Riitelimme yhden vuoden ja nyt olemme kavereita. Meillä ei ole lämmintä suhdetta eikä tule, mutta olen tyytyväinen. Nyt huomaan eroavaisuutemme. Se ei ole varmaan riippuvainen horoskoopimerkeistä, vaan esim. kasvatuksesta yms. On tää Jousimies nimittäin niin neuroottisen siisti, että en ole toista vastaavaa eläessäni nähnyt. Itsekin olen siisti, mutta en pese esim. seiniä jatkuvasti jne.. Olen kuitenkin tyytväinen, että tunnen tämän Jousimiehen ja hän kuuluu tuttavapiiriini.


    • Kinezumi

      kaikki muut perheessäni ovat jousimiehiä ja minä olen kaksonen, joten en ole samaa mieltä.. tulen toimeen kaikkien kanssa.

    • Nimetön

      heips,
      en ymmärrä äitiäni ollenkaan,joka on jouskari.lopetin juuri seurustelusuhteen jousimiehen kanssa,koin oloni hänen kanssaan ahdistavaksi.yksi jouskarimies palvoi maata jalkojeni alla ja teki kaiken puolestani.(liiikaaa)
      siis ei jouskareita minulle!

    • Gim gem

      Tallennapa tämän tekstin tänne! Eipä sitä jaksa muualle kopioida. Täältähän löytyy jos satun tarvitsemaan.

      No mikäs kukkahattutäti se siellä vinkuu? Kaikenko pitäisi olla niin helv. steriiliä ja tasapaksua? Luovuushan siinä katoaa ja suksista luisto. Mene vaikka ostamaan uutta lampunvarjostinta. Nyrpistele sitä nokkaasi kaikille uusille tuoksuille! Kastele pelarguuneja, mutta samalla olet hiukan kaksinaismoraalinen: Et anna kaikkien kukkien kukkia, vaan rentunruusut hävitettäkööt maailmasta. Elämäsi sisältöä on pikkuasioista valittaminen. Sen kautta pyrit saamaan hyväksyntää auktoriteeteiltä, joita ihailet ylikaiken. Silloin olet melkein kuninkaallinen! Pyhä pyllysi ei vuodata brutaalia paskaa, vaan myski/aloe/mirhami-tuoksua, joka vienosti laskeutuu puhtaalta parvekkeeltasi koko maailman nuuskittavaksi. Sinun moraalisi on se ainoa oikea, jonka rinnalla olisi koko maailman tuhouduttava, että saisit yksin yksiössäsi keitellä kahvia ja nauttia hiljaisuudesta. Sinähän olet ainoa, jolla on oikeus elää!

      No joo, tarkoitus oli vain parilla lauseella moittia moraalitonta moraalisuuttasi, mutta siitä taas lähti sanat elämään.

      En itse kuitenkaan kirjoittanut alkuperäistä kysymystä. Molemmat ovat neitsyitä, jos jollekkin on liian vaikeea vastata. Kysyköön vaikka sata kertaa, mutta tärkeintä on se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      381
      3591
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2529
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      127
      1792
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1137
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      50
      1125
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      162
      1104
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1074
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      908
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      882
    Aihe