teistä käyttää karate pukua juhlatilaisuuksissa?
Onko sopivaa pukeutua karatekaksi vaikka omissa häissään?
ja mikä vuö?
Kuinka moni
3
765
Vastaukset
- ...
Mielestäni karatepuku sopii hyvin myös arkikäyttöön: kesällä nurmea ajaessa tai lähikaupassa asioidessa. Näin syysviileillä voisi teettää vaikka fleecestä lämpimämmän version. Talvipakkasilla valkoinen väri auttaa sulautumaan maastoon ( vain keltainen vyö paljastaa hiihtoladulla viilettävän budokan ).
- karatesta
mutta harrastan sukellusta. Kyllä oli aika raskaat Juhannus-häät kun oli hiostavat sukelluskamat päällä. Eli varmaan karaten pelaaja voi mennä julkisiin tilaisuuksiin tappeluvarustus päällä. Varmaan kaikki suojat ja hammassuojat ja kaikki. Varmasti saa ansaittua huomiota. Minun häissäni tosiaan oli monet harrastuskamat päällä. Ainakin kaksi hiihtäjää, pari näytti myös harrastavan nudismia. Yksi oli näköjään laskuvarjohyppääjä.
tunnustakaa rohkeasti väriä
- hakamasetä
Käytän sitä omissa hautajaisissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1046405Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3485794Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703529Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123445Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062779Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211790Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t181777Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881234- 971171