Nyt sitten jarrua niihin Mika ja Sorella avauksiin... Alla on nyt ketju johon toivon näitä kommentteja puolesta ja vastaan... Näin toimien saamme toivottavasti kerättyä niitä mielipiteiden kultajyviä jälkipolvien luettavaksi helpossa muodossa.
Jarrua avauksiin
8
1266
Vastaukset
- Zero Poeng
Taitaa olla turha toivo, kun tämä vammainen foorumisofta ei nosta sitä ketjua ylimmäiseksi, johon on viimeksi vastattu. On siis ainoa tapa saada aihe ylimmäiseksi aloittamalla aina uusi aihe.
- kyllä
toi mika vs sorella otsikko erottuu sen verta hyvin että jaksaa sen täältä kaivella!
- Zero Poeng
kyllä kirjoitti:
toi mika vs sorella otsikko erottuu sen verta hyvin että jaksaa sen täältä kaivella!
Onhan se nyt ekalla sivulla, mutta eiköhän se jo huomenna ole valunut sivulle 17. Itse en ainakaan jaksa katsoa kuin ykkös- ja kakkossivun otsikot. Jos ei siellä ole sopivaa aihetta, niin sitten vaan uutta aloitusta peliin.
- se sieltä löytyy
Zero Poeng kirjoitti:
Onhan se nyt ekalla sivulla, mutta eiköhän se jo huomenna ole valunut sivulle 17. Itse en ainakaan jaksa katsoa kuin ykkös- ja kakkossivun otsikot. Jos ei siellä ole sopivaa aihetta, niin sitten vaan uutta aloitusta peliin.
ei jaksa että jokaikinen viesti on samasta asiasta!
- Zero Poeng
se sieltä löytyy kirjoitti:
ei jaksa että jokaikinen viesti on samasta asiasta!
Joo, näköjään toimii tämä sääntö hyvin, vaikka aihe on vielä ekalla sivulla. Toimii varmaan sitten vielä paremmin, kun se on valunut sinne sivulle 17.
- M+S avaus
se BB:n vastuuta koskeva avaus ei ollut M S asia vaan yleisesti koko ohjelmasta, mutta sitähän sinä et tajunnut kun käytin esimerkkinä heitä.
Haloo... ketään kotona???- ,.,.,.
mä olen nyt kotona. Kohta syön jotakin. Että näin ja täältä tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437