Kissalle juoksupyörä

Jossulainen

Näin eilen Kuluttaja-lehdessä artikkelin eläimistä, jossa eräs Turkulainen.. vai oliko se Tampereelta.. no kuitenkin, oli ystävänsä kanssa suunnitellut kahdelle kissalleen juoksupyörän. Näytti aikas jännältä, tahtoisin mieluusti meidänkin mirreille sellaisen. Tietääkö joku, valmistaako joku niitä oikein myyntiin asti?

8

8111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miumaru

Kissafani -lehdessäkin oli jotain juttua, pari ukkoa oli ite tehny juoksupyörän bengaleilleen... näytti aika hienolta, sellanen täytyy joskus saada! Mut jää varmaan viel haaveeksi, en usko nimittäin että niitä kukan myyntii asti toistaiseksi tekee ja itse en oikein osaa, eikä ole tarvittavia työkalujakaan... /: Jos joskus tulee kuitenkin tilaisuus hommata sellainen, täytyy katsoa että se on varmasti tarpeeksi iso ettei kisun selkä mene notkolle juostessa. Ja sitten siihen toiseen sivuun pitää laittaa pleksi ettei kisu voi jäädä väliin mitenkään...

• Vexi

Itse laitoin kyselyn tänne http://www.parkettilehtonen.com/deltta/ josko korvausta vastaan olisi mahdollista sellainen metrin halkaisijaltaan oleva saada kahdelle kissalle ja vuoden lopussa tulevalle bengalille. Jos suostuvat tekemään niin laitan tänne tiedoksi.
        Tossa vielä video pinnallisesta pyörästä, hyvin näyttävät kaverit pysyvän pyörässä pinnoista huolimatta, eikä se oikeastaan näytä vaaralliselta kissalle. Katso vaikka. http://www.youtube.com/watch?v=1aVLdeIKZuM&mode=related&search=

• VMV

Niinkuin aikaisemmin lupasin niin tässä linkki jonne laitoin kyselyn. Pari päivää kyselyn jälkeen kaveri oli jo väsännyt prototyypin, näytti mulle kuviakin kun toi mulle kissan raapimispuun, näytti ihan hyvältä. Sanoi vielä kehittelevänsä laitetta paremmaksi.

Eli kyselkää täältä:
        Tiedustelut Eskolle 0400-426320
        http://www.parkettilehtonen.com/deltta/

• fdrae
        VMV kirjoitti:

Niinkuin aikaisemmin lupasin niin tässä linkki jonne laitoin kyselyn. Pari päivää kyselyn jälkeen kaveri oli jo väsännyt prototyypin, näytti mulle kuviakin kun toi mulle kissan raapimispuun, näytti ihan hyvältä. Sanoi vielä kehittelevänsä laitetta paremmaksi.

Eli kyselkää täältä:
        Tiedustelut Eskolle 0400-426320
        http://www.parkettilehtonen.com/deltta/

kertoisitko sitten paljon tuli maksamaan parkettilahtoselta?

• duski

ei nyt pikaisella googletuksella löytynyt kissan juoksupyörän myyjiä mutta tässä hupaisa video aiheesta: http://www.youtube.com/watch?v=f5Fg6KFcOsU

tossa on ilmeisesti juoksupyörään yhdistetty jonkinlainen ruokinta-automaatti, eli kisu saa ruokaa kun juoksee. :D

• kemmikki

Olkaa varovaisia tollaisten kanssa. Olen lukenut kissasta joka halvaantui kun häntä jäi juoksupyörässä pinnojen väliin, sehän on suora jatke selkärangalle. Eli ainakaan sellainen missä on pinnat ei futaa.

• Jossulainen
        kemmikki kirjoitti:

Olkaa varovaisia tollaisten kanssa. Olen lukenut kissasta joka halvaantui kun häntä jäi juoksupyörässä pinnojen väliin, sehän on suora jatke selkärangalle. Eli ainakaan sellainen missä on pinnat ei futaa.

Toki toki, ei kai sitä viitsisi rakentaa kovalla vaivalla juoksupyörää, jos siihen ei samassa hötäkässä laittaisi "taustaseinää" lemmikin turvaksi.

• Himre

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7007
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      43
      1280
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1082
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      911
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      867
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      865
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      94
      819
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      801
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      766
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      743
    Aihe