Sorella, siveyden sipuli

Taikamato

Suoraan lainattua tekstiä katso-lehdestä:
"Rehtori vastusti opettaja-Sorellan osallistumista.!"
"BB-taloon sunnuntaina saapunut Sorella haaveilee jo urasta julkisuudessa."
"Kenenkään kiveksiä en pussailisi! Enkä ainakaan tarkoituksella rupea talossa nakuilemaan."
"Ulkonäöllisesti minua viehättävät MIKA JA KAARLO"
"Sorella myönsi ennen taloon astumistaan, että opettajuus verottaa tv-kameroiden edessä sekoilemista!"
VOI MIKÄ LEHMÄ!!!!!!!

12

3144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos nuo saavat sinut huutamaan Sorellaa lehmäksi niin ei voi kuin ihmetellä. Tekisi mieli taas poistaa koko viesti mutta jätetään nyt tähän todisteeksi ... jostain...

• täällä on

todisteena sinun tyhmyydestä! Kait sitä nyt saa ihminen mielipiteensä sanoa vaikka se ei olisikaan kopio sinun mielipiteestä!! Enkä ole muuten ketjun aloittaja...

• asiat
        täällä on kirjoitti:

todisteena sinun tyhmyydestä! Kait sitä nyt saa ihminen mielipiteensä sanoa vaikka se ei olisikaan kopio sinun mielipiteestä!! Enkä ole muuten ketjun aloittaja...

Mikan kiihkeät fanit aiheuttavat ongelmia nimenomaan Mikalle. Mitä enemmän asiasta kohistaan ja syytöntä Sorellaa haukutaan, sitä vakavampi asiasta tulee ja sitä enemmän Mikalle tulee ongelmia.

• Eiköhän...
        asiat kirjoitti:

Mikan kiihkeät fanit aiheuttavat ongelmia nimenomaan Mikalle. Mitä enemmän asiasta kohistaan ja syytöntä Sorellaa haukutaan, sitä vakavampi asiasta tulee ja sitä enemmän Mikalle tulee ongelmia.

täällä ole oikeus puolustaa Mikaa vastenmielisiltä olennoilta jotka täysin vailla totuutta syyttelevät Mikaa raiskaajaksi...
        Vikaa oli Sorellasakin eikä se tainnut olla niin syvässä unessa kun aamulla morkkiksen kourissa antoi ymmärtää...mutta pienet sinisilmät eivät näe muuta kun sen mitä haluavat nähdä! Minä "haistan" kyllä teeskentelijän jo kaukaa...ja Sorellaa voisi muutenkin kutsua munahaukaksi! Vanha akka nuoren kyrvän perässä....
        Sorellaa miellyttää ulkoisesti Mika ja Kaarlo...hmmmm ei ole nyt aivan realistiset haaveet sillä tätillä! Ulkomaailmassa se ei olisi ikinä päässyt Mikan punkaan...

• täällä on kirjoitti:

mielipiteen sanoa... Sellainenhan tuo oli ja siksi se siihen jäi. Minäkin sanoin mielipiteeni.

• asiat todellakin
        Eiköhän... kirjoitti:

täällä ole oikeus puolustaa Mikaa vastenmielisiltä olennoilta jotka täysin vailla totuutta syyttelevät Mikaa raiskaajaksi...
        Vikaa oli Sorellasakin eikä se tainnut olla niin syvässä unessa kun aamulla morkkiksen kourissa antoi ymmärtää...mutta pienet sinisilmät eivät näe muuta kun sen mitä haluavat nähdä! Minä "haistan" kyllä teeskentelijän jo kaukaa...ja Sorellaa voisi muutenkin kutsua munahaukaksi! Vanha akka nuoren kyrvän perässä....
        Sorellaa miellyttää ulkoisesti Mika ja Kaarlo...hmmmm ei ole nyt aivan realistiset haaveet sillä tätillä! Ulkomaailmassa se ei olisi ikinä päässyt Mikan punkaan...

Mikan puolustajien älynlahjat näyttää olevan samaa tasoa kuin Mikalla itsellään, mutta itsepähän niitä ongelmia Mikalle lisää aiheutatte. Mika varmaan kiittää teitä joku päivä oikein kauniisti.

• poistat
        Cesar kirjoitti:

mielipiteen sanoa... Sellainenhan tuo oli ja siksi se siihen jäi. Minäkin sanoin mielipiteeni.

myös asialliset viestit tai totuutta käsittelevät vistit, taidat olla puolueellinen ukko tai akka.

• mitä on
        Eiköhän... kirjoitti:

Ei sitten TODELLAKAAN olis saanu talon ulkopuolella vieteltyä Mikaa,mutta M:n pitikin vaan tyytyä siihen mitä oli tyrkyllä.Kaarloo se nyt ei ainakaan saa koukkuun.Sehän tunnisti jo heti alussa,mitä Sorella on naisiaan,eikä muutenkaan pettäisi S:n kanssa.(Typerää käytöstä S:ltä,kun koitti roikkua Tatussakin,vaikka Tatu on perheellinen mies.)
        P.S Oli muute hauska viesti sulla,mutta täyttä asiaa.

• lil'bro
        Eiköhän... kirjoitti:

niinpä ja lain mukaan avunanto ja rikoksesta ilmoittamatta jättäminen on rangaistava teko,joten n.miljoona suomalaista on vastuussa,jos mikaa rangaistaan.että siltä pohjalta syyttelyt pienemmälle.

• älykäs

Jos minä olisin nainen ja haluaisin antaa itsestäni älykkään lapsienkasvattajan kuvan tiedotusvälineissä sanoisin heti oikopäätä haastattelussa että: "Minä en sitten pussaile kenenkään palleja!" Se on ilman muuta asia, jonka fiksu ymmärtää sanoa heti. On niin vaikea ymmärtää... on se niin viisas se Sorella.

• Meikämies

Siinä meillä on oikea "uhri". Ihan kauheeta, kyllä taas on naisia sorrettu. On se kamalaa, kun eletään kuin Afganistanissa.

• Pleidu

Meikämies puhuu asiaa. Tsiisus miten se Sorella voi ihmistä sapettaa. Tyrkyllä kuin mikäkin ja sitten parkuu ja pohtii dilemmojaan isäsuhteessaan. ÄÄÄK! Äkkiä ulos sieltä ja hoitoon. Ei ole kaikki nesteet aivan tasapainossa ikäneidon päässä. Sehän käyttäytyy kuin iso lapsi. Herne on heti nenässä, jos joku kävelee ohi, eikä jääkään utelemaan tietoja lapsuudesta tai muuten tutustumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe