Miksi mies on naisia kohtaan ennakkoluuloinen? Ja haluaisin kuulla ei katkeroituneiden miesten vastauksia? Mitä ennakkoluuloja miehillä on naisista?
Ennakkoluuloisuus...
16
996
Vastaukset
- pullopersekapitalistisika
Kaikki ihmiset ovat epäluotettavia, kunnes toisin todistavat.
- Juntti einari jääräpää
Nuo ennakkoluulot ole lähinnä luottamuspuolella. Näin ainakin mitä itseäni tuon aisan suhteen tulkitsen.
Usein tulee mietittyä et onkohan ensivaikutelma sellainen mitä nainen todellisuudessa oikein on. Välillä naisen tarinatkin ovat niin ristiriitaisa et väkisin tulee vaikutelma esittämisestä. Vähissä on ollut ne tapaamiset missä on tullut sellainen olo et vastassa on rehellinen nainen. Minä en ainakaan oikein osaa naiseen luottaa ja montakin mahdollisuutta ehkä siitä syystä menettänytkin. - scale
ennakkoluuloinen monille asioille ja ilmiöille, jotka poikkeavat normaalista.
Naisia kohtaan en kovinkaan paljon. Työelämässä, etenkin perinteisissä miesten tehtävissä ovat usein osoittautuneet päteviksi.
Sen verran mulla on ennakkoluuloja, että jos kaksi naista työskentelee keskenään, on odotettavissa ongelmia.
Miksi näin, mulla on kokemuksia ongelmista. - NormiMies
Ei ole ennakkoluuloja naisista yleensä. Aika hullu ajatus olisikin niputtaa yksi sukupuoli yhteen. Vain joistain yksilöistä.
- Luulotautinen
Mitäs noita nyt olis, muuta kuin ettei ne kuitenkaan anna. :D
- enää näitä sun
alotuksia. Eikö sulla oo muuta tekemistä?
Hanki elämä. Saat sieltä riittävästi tietoa, ei tarvi täällä kysellä joka jumalan asiaa.
Zamiolle; eiks näihin alotuksiin vois laittaa jonkun maxmäärän per pvä? Tai per nikki?- Muikku.
Voidaan kyllä järjestää tapaaminen ihan naamatustenkin. Voit vaikka antaa puhelinnumerosi niin voin soitella...saat sitten ihan hlökohtaisesti kertoa asiasi...no miten olisi?
- Diudiudiudiduu
Muikku. kirjoitti:
Voidaan kyllä järjestää tapaaminen ihan naamatustenkin. Voit vaikka antaa puhelinnumerosi niin voin soitella...saat sitten ihan hlökohtaisesti kertoa asiasi...no miten olisi?
Kuule kyllä se asia tossa jo tuli. Mitä sä sössötät? Mikä asia? Mitä sä nyt taas oot vailla?
Relaa vähän. Ei tekis pahaa sullekaan.
Kyl sä oot jumaliste yks jäkättäjä pahimmasta päästä.
Soita Neiti Ajalle. Kyl se varmaan keksii jotain läppää heittää jos oot niin yksin, poor baby. - Muikku.
Diudiudiudiduu kirjoitti:
Kuule kyllä se asia tossa jo tuli. Mitä sä sössötät? Mikä asia? Mitä sä nyt taas oot vailla?
Relaa vähän. Ei tekis pahaa sullekaan.
Kyl sä oot jumaliste yks jäkättäjä pahimmasta päästä.
Soita Neiti Ajalle. Kyl se varmaan keksii jotain läppää heittää jos oot niin yksin, poor baby.Ja sinä olet törkein ihminen maapallolla. Opettele hei käytöstavat...ketään ei kiinnosta sun "katu-uskottavuus" ja päänaukominen....tsiisus....mä kuolen täällä nauruun sun kaltaisten tyyppien takia...(=(=(=
- Diudiudiudiuduuuuu
Muikku. kirjoitti:
Ja sinä olet törkein ihminen maapallolla. Opettele hei käytöstavat...ketään ei kiinnosta sun "katu-uskottavuus" ja päänaukominen....tsiisus....mä kuolen täällä nauruun sun kaltaisten tyyppien takia...(=(=(=
Lääkitys kohdalleen nyt.
Teet narrin itsestäsi, höynä.
Hm, paitsi että senhän sä olet tehnyt jo aikoja sitten.
Yksi pikku juttu. Olen muuten nainen.
Revipä siitä. Jopa naiset kavahtaa sun tyyliä haukkua ja narista niin että myötähäpeälle ei ole rajoja.
Ja tämä täysin turha lässyttäminen kanssasi päättyy osaltani tähän. Enkä muuten vaivaudu lukemaan "nyt minä kyllä pirskule poljen jalkaa" -tyyppisiä vastineita. Niitä täällä on enemmän kuin laki sallii.
Se on moro. Ja hanki se elämä. NYT. - tsetsetse
Diudiudiudiuduuuuu kirjoitti:
Lääkitys kohdalleen nyt.
Teet narrin itsestäsi, höynä.
Hm, paitsi että senhän sä olet tehnyt jo aikoja sitten.
Yksi pikku juttu. Olen muuten nainen.
Revipä siitä. Jopa naiset kavahtaa sun tyyliä haukkua ja narista niin että myötähäpeälle ei ole rajoja.
Ja tämä täysin turha lässyttäminen kanssasi päättyy osaltani tähän. Enkä muuten vaivaudu lukemaan "nyt minä kyllä pirskule poljen jalkaa" -tyyppisiä vastineita. Niitä täällä on enemmän kuin laki sallii.
Se on moro. Ja hanki se elämä. NYT.Jos pitäisi valita tekstien perusteella teistä kahdesta, niin ottaisin muikun. Sinä diudiu olet varmaan sellainen "nykyaikainen vahva nainen" pahimmasta päästä, suomeksi sanottuna huora.
- Diudiudiudiuduuuuu
tsetsetse kirjoitti:
Jos pitäisi valita tekstien perusteella teistä kahdesta, niin ottaisin muikun. Sinä diudiu olet varmaan sellainen "nykyaikainen vahva nainen" pahimmasta päästä, suomeksi sanottuna huora.
Muikkuko se siellä? Terveisiä vaan - mulla on pieni aavistus mistä osoitteesta tuo viesti tuli.
Ole huoleti, en kerro kenellekään :) Huorittele nyt kuitenkin muita, katsopa kun mä olen tiukkaakin tiukemmin varattu ;) - tsetsetse
Diudiudiudiuduuuuu kirjoitti:
Muikkuko se siellä? Terveisiä vaan - mulla on pieni aavistus mistä osoitteesta tuo viesti tuli.
Ole huoleti, en kerro kenellekään :) Huorittele nyt kuitenkin muita, katsopa kun mä olen tiukkaakin tiukemmin varattu ;)ja mulle yks hailee oletko varattu, tollaseen kaatopaikalta noudettuun kierrätystussuun en koskisi ilman säteilysuojapukua muutenkaan.
- ja mä olen
tsetsetse kirjoitti:
ja mulle yks hailee oletko varattu, tollaseen kaatopaikalta noudettuun kierrätystussuun en koskisi ilman säteilysuojapukua muutenkaan.
transu joka pökkii sun vaimoa aina kun selkäs käännät.
Tjaa.Mut vaimoohan sul ei ookkaan kun olet köyhä, ruma ja lihava ihrakasa LUUSERI. Oks-oks-oks-oks. Mut tunnistat siitä että heitän laatat aina kun kävelet vastaan, pizzanaama. - Muikku.
ja mä olen kirjoitti:
transu joka pökkii sun vaimoa aina kun selkäs käännät.
Tjaa.Mut vaimoohan sul ei ookkaan kun olet köyhä, ruma ja lihava ihrakasa LUUSERI. Oks-oks-oks-oks. Mut tunnistat siitä että heitän laatat aina kun kävelet vastaan, pizzanaama.Jos nyt oikein OIKEIN tarkasti mietit niin kuka tässä se häiriintynyt mahtaisi olla?
En tiedä olenko sinun mielestäsi katkeroitunut vai en?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633