finnit suun ympärillä

ffsfsfdafds

mulle ei hirveesti enää tuu finnejä paitsi et nyt yhtäkkiä on alkanu tuleen aika montaki.. mut ne melki kaikki tulee suun ympärille/suun lähelle.. miksi? ja siis ne on isoja finnejä..

6

8712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin!

Enkä todellakaan käsitä mistä tää hel..tti johtuu.. tai hormooneista kai, mut ei oo todellakaan kivaa! Oon jo monet rasvatkin vaihtanu ku luulin ensin et johtus niistä, mut ei auta! Muuten on tosi hyvässä kunnossa iho, mut tää leuka/suunympärys =(

• leuan finnit on...

Leuan ja suun ympäristössä olevat finnit on yleensä hormonifinnejä. Tytöille apu voi löytyä e-pillereistä, mutta niissäkin on omat sivuvaikutuksensa ja riskinsä. Mulle ne tuli takaisin kun nyt 25-vuotiaana jätin e-pillerit pois.

• ...
        leuan finnit on... kirjoitti:

Leuan ja suun ympäristössä olevat finnit on yleensä hormonifinnejä. Tytöille apu voi löytyä e-pillereistä, mutta niissäkin on omat sivuvaikutuksensa ja riskinsä. Mulle ne tuli takaisin kun nyt 25-vuotiaana jätin e-pillerit pois.

Mulla pahenee ongelma jos syön sipsejä. Seuraavana päivänä kahta kamalammin näppyjä. Johtuu varmaan rasvasta. En tiiä mikä auttais :(

• pullakahvi
        ... kirjoitti:

Mulla pahenee ongelma jos syön sipsejä. Seuraavana päivänä kahta kamalammin näppyjä. Johtuu varmaan rasvasta. En tiiä mikä auttais :(

Jos ne on semmosia valkoisia ihon alla olevia finnejä niin kannattaa jättää pois sipsit,limpparit karkit ja muut sokeria sisältävät herkut pois.

Jos meinaat puristella niitä niin en ole varma auttaako se muilla mutta minulla ainekin näillä ohjeilla iho on pysynyt melko hyvin kunnossa. ->

Itselläni ainekin tulee välillä valkoisia pieniä sekä isoja näppyjä sen takia sillä syön melko rasvaista ja sokeria sisältävää ruokaa..

Pesen naaman aina kun tuntuu siltä ja puristan valkoiset näpyt joista tulee valkeaa ainetta ja sen jälkeen siihen jää usein punainen jälki :/ joka minulla lähtee 1-3 päivässä kun pesen naaman silloin kun tuntuu ja vältän sokerin ja muun rasvan käyttöä ja puhdistan kasvoni puhdistusgeelillä.

MEIKIN POISTOON MINULLA EI OLE MITÄÄN VINKKEJÄ sillä en ole tyttö eikä minulla ole tarvetta käyttää meikkiä sillä se tukkii vaan ihon ja muutenkaan miehet ei käytä meikkiä, riippuu toki ihmisestä.

• alkuper. kirjottaja
        ... kirjoitti:

rasvasta se ei ainakaa mulla voi johtua ku en syö sipsiä tms rasvasta. mut ne saattaa olla hormonifinnejä koska jätin pillerit 2 kuukaudeksi pois käytöstä (ny on taas käytös).

• pullakahvi
        alkuper. kirjottaja kirjoitti:

rasvasta se ei ainakaa mulla voi johtua ku en syö sipsiä tms rasvasta. mut ne saattaa olla hormonifinnejä koska jätin pillerit 2 kuukaudeksi pois käytöstä (ny on taas käytös).

Hormoonifinnejähän ne taitaa ollakkin tai siis itelläni on sama ongelma eli leuka on melko rasvanen ja siihen tulee valkoisia näppylöitä aina välillä joista puristaessa tulee valkoista talia.
        Ennen kouluun menoa laitan vähäksi aikaa kasvoihin puhdistusgeeliä ja pesen vedellä pois niin iho näyttää sileämmältä ja ne näppylät tavallaan "peittyy ihoon"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe