Olet näköjään palannut palstoille. Muistutan sinua, että sinulla on edelleen vastaamatta huutoosi eräästä konkreettisesta tapauksesta, jonka tiimoilta olisi mahdollista valottaa sitä, miten homeopatia vaikuttaa, jos vaikuttaa.
Kertaukseksi: Väitit tässä viestissä, että eräällä koirapotilaallasi oli paha, testein varmistettu allerginen ihottuma, jonka paransit homeopatialla. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000402&posting=22000000018176184
"Miten on mahdollista, että koira, jolle oli tehty allergiatestit ja todettu lähes kaikelle kolmen plussan verran allergiseksi ja joka kärsi karmeasta ihottumasta ja oli lähes kalju, kolmen kuukauden homeopaattisen hoidon jälkeen oireet olivat poissa. ELL teki uudet testit ja allergiat olivat kadonneet. Miten selität tämän? Sattumaa?"
"Minä näin sen koiran allergiatestit ennen ja jälkeen. Se oli allergiaa väitän minä."
" Pidätkö nyt eläinlääkäriä idioottina? Hän antoi tietenkin kortisonia ja antihistamiinia. Sehän on koululääketieteen keino hoitaa allergisia oireita. Koira voi kuitenkin jatkuvasti huonosti eikä mikään ruoka tahtonut sopia. Ymmärrät varmaan että sellainen koira on hivenen hankala hoidettava. Omistaja päätti tuoda koiran minun homeopaattiseen hoitoon. Muistaakseni meni noin neljä kuukautta, kun koira oli aivan toisessa kunnossa ja omistaja halusi teettää allergiatestit uudelleen. Eläinlääkäri oli hyvin hämmästynyt uusista tuloksista."
Minä väitin (kun sitä noin vielä erityisesti tivasit), että muitakin selityksiä tapahtumalle on, ja lisäksi että löydän niille enemmän tukea kuin sinä "Ammattilainen" omallesi. Perusteet esitin myöhemmin samassa säikeessä. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000402&posting=22000000018335751 Siinä oli myös kysymyksiä sinulle siitä, millä mekaismilla selität homeopaattisen hoidon vaikuttaneen allergiatestien muuttuneeseen tulokseen. Vastausta ei ole näkynyt vielä. Onko nyt toivoa?
Ammattilainen ahoi!
Jututtaja
1
499
Vastaukset
- Sivusta seurannut
rasittava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569