SE TURBOKONE VAI DIESEL-MOOTTORI ILMAN TURBOA.
ESIM 108 TAI 110 CDI VITO-PAKETTIAUTO.
CDI-KONE
4
1655
Vastaukset 4
- jokke57
Elektroninen yhteispaineruiskutus,palamisilma turboahdettua,kylä lähtee
- että on
tietenkin turbo.
- tuc
Mun mielestä "Common-rail Diesel Injection" eli cdi ei kerro suoraan, että koneessa on turbo. Kaikissa cdi-koneissahan turbo kyllä on, mutta se täytyy erikseen tietää.
Eihän vaparidiiseleitä juuri enää valmisteta. Vitoistahan 108 D on ainoa vapari, 108 cdi on samantehoinen turbolla mutta ilman välijäähdytintä toisin kuin isonumeroisemmat. tuc kirjoitti:
Mun mielestä "Common-rail Diesel Injection" eli cdi ei kerro suoraan, että koneessa on turbo. Kaikissa cdi-koneissahan turbo kyllä on, mutta se täytyy erikseen tietää.
Eihän vaparidiiseleitä juuri enää valmisteta. Vitoistahan 108 D on ainoa vapari, 108 cdi on samantehoinen turbolla mutta ilman välijäähdytintä toisin kuin isonumeroisemmat.Ei "diesel injection" vaan "direct injection" eli suoraan palotilaan suihkutus erotuksena vanhemmasta esikammiosuihkutustekniikasta.
Todellakaan noista kirjaimista ei ahtaminen eikä turbo käy ilmi, mutta CDI meset on kaikki turboja ainakin tällä hetkellä. Kukaan ei kiellä sakua tekemästä turbotontakin CDI:tä.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642040Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt321614- 991102
- 45850
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23692- 29640
- 34563
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,122528