SE TURBOKONE VAI DIESEL-MOOTTORI ILMAN TURBOA.
ESIM 108 TAI 110 CDI VITO-PAKETTIAUTO.
CDI-KONE
4
1535
Vastaukset
- jokke57
Elektroninen yhteispaineruiskutus,palamisilma turboahdettua,kylä lähtee
- että on
tietenkin turbo.
- tuc
Mun mielestä "Common-rail Diesel Injection" eli cdi ei kerro suoraan, että koneessa on turbo. Kaikissa cdi-koneissahan turbo kyllä on, mutta se täytyy erikseen tietää.
Eihän vaparidiiseleitä juuri enää valmisteta. Vitoistahan 108 D on ainoa vapari, 108 cdi on samantehoinen turbolla mutta ilman välijäähdytintä toisin kuin isonumeroisemmat. tuc kirjoitti:
Mun mielestä "Common-rail Diesel Injection" eli cdi ei kerro suoraan, että koneessa on turbo. Kaikissa cdi-koneissahan turbo kyllä on, mutta se täytyy erikseen tietää.
Eihän vaparidiiseleitä juuri enää valmisteta. Vitoistahan 108 D on ainoa vapari, 108 cdi on samantehoinen turbolla mutta ilman välijäähdytintä toisin kuin isonumeroisemmat.Ei "diesel injection" vaan "direct injection" eli suoraan palotilaan suihkutus erotuksena vanhemmasta esikammiosuihkutustekniikasta.
Todellakaan noista kirjaimista ei ahtaminen eikä turbo käy ilmi, mutta CDI meset on kaikki turboja ainakin tällä hetkellä. Kukaan ei kiellä sakua tekemästä turbotontakin CDI:tä.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402746Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742306- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1132190Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201987Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979- 621934
- 881721