Tietääkö kukaan mistä saisi lehmänkieltä, eli oikeasti valkotupsukki -kasvia ?
Kyselty on paikkakunnan kukkakaupoista, muttei mistään löydy. Jos jollain on tietoa, tai pistokasta, niin kiinnostaa kovasti.
Lehmänkieli
6
1949
Vastaukset 6
- ellit
Mulla kyllä on,mutta juuri nyt,siinä ei ole yhtään pientä alkua,ehkä joskus myöhemmin.Se tekee kyllä usein pieniä sivuhaaroja,mutta useimmin keväällä ja olen ne jo jakanut.
- Ammu
Hienoa, että ko. kasvi on jossakin ja jollakin olemassa. Ottaisin/ostaisin kovin mielelläni pienen alun tai vanhemmankin kasvin...
Omani kukki ja teki myös alkuja, joita jaoin tuttavilleni. Kasvini kuitenkin myöhemmin kuoli ja nyt reilun 10 vuoden jälkeen heräsi kiinnostukseni uudestaan. Kukkaa ei vain löydy mistään kukkakaupasta... - Anonyymi
Siemenet ei taida itää, en ainakaan itse onnistunut. En kyllä edes muista minkä kukan juurelle laitoin.
- Anonyymi
Jos 0n vielä tarv etta kyseiselle kukalle minulla olisi alkuja.
- Anonyymi
On montakin alkua, jos tarvitset.
- Anonyymi
Ei kai tänne kukaan vittsi osoitetta laittaa. Olisi kyllä mielenkiintoinen kasvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508