Onkos muilla samankaltaista ongelmaa?
Ladani perä tuntuu olevan omituisen matalalla. Isolla kuormalla ajettaessa renkaat ottaa töyssyissä lokasuojiin. Iskarit on uudet, eivätkä jousetkaan ainakaan poikki ole. Ovatkohan jouset sitten väsähtäneet?
Auto on 1500S -94.
Perä roikkuu
7
551
Vastaukset
- Vasili
Tuskinpa ne renkaat kuormalla lokasuojiin hankaavat.....se edellyttäisi, ettei autossa olisi jousia ja iskareita lainkaan!!! Mutta kovalla kuormalla kuraläpät kyllä raahaavat maahan ja pitävät pyöräkoteloista selvästi kaikuvan hankausäänen. Ei noinkin "tuoreessa" Ladassa pitäisi vielä jouset olla menneet, ellei sillä sitten ole vedetty perävaunua tai muuta raskasta kuormaa. Jos ääni on todellinen ongelma, ehdotan että vaihdat taakse kaasuiskarit. Perä saa niillä mukavasti lisää ryhtiä! Halvempi vaihtoehto on lyhentää kuraläppiä......
- Nonnis
Eihän ne kokoaikaa hankaa vaan ainoastaan töyssyissä/kuopissa. Lokasuojissa on havaittavissa nastan raapimia jälkiä! Ja jouset ja iskarit todistettavasti löytyy ;). Välillä kuuluu kamalia kolauksia. Ammattikoulun autopuolella asiaa tutkittiin ja opettaja väitti, että mulla on liian isot renkaat (rekisteriotteessa lukee 175/70R13 ja mulla on 155/80R13). En enää usko, että kyse voi olla siitä.
- Huh
Vaihda sinäkin se henkimaailman vehje turvallisempaan oikeen autoon, ajattelen näin sinuakin .Ensinnäkin se on vaarallisen huono ajettava liukkailla,ja raskas kun mikä ihan vaan sinun turvallisuuttasi ajatellen.
- Nonnis
Otan kyllä rahalahjoituksia vastaan niin voin sitten mennä ostamaan vaikka uuden samaran ;).
- huh
Nonnis kirjoitti:
Otan kyllä rahalahjoituksia vastaan niin voin sitten mennä ostamaan vaikka uuden samaran ;).
Puhun kokemuksesta, minulla oli 2107 vuonna -94, siinä ei toiminut kaasari-kattiyhdistelmä, ja aika lailla oli pientä, ja isompaakin vikaa, ja samaroita on ollut 2 kpl.Onhan se totta, että suomen autohinnoittelulla se autonhankinta tavalliselle duunarille ei ole helppoa, kun pitäs muutenkin elää.
- Mobi
En tiedä, minkä pituiset joustovarat Ladoissa on, mutta eikös jousitus ole ollut tukeva. Nuo renkaat on jotain 2-3 cm korkeemmat kun alkuperäiset. Voit vaihtaa jouset tai mieluummin renkaat. Kaasuiskareita suosittelen, jos on jatkuvasti kuorma päällä, niissä on jännitys ulospäin. Kesääkin voi odottaa ja toivoa, ettei lokarit mene puhki!
- ida55
Mun perässä jotain vikaa kun se niin kiihkeä kun ajan sillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822