kuinka paljon oletuksia ihmiset tekevät toisistaan? erityisesti ihastuessaan, eli vaikka se nyt varmastikin ajattelee niin, että... ilman, että ehkä edes juttelevat asiasta kunnolla toisen ihmisen kanssa. Pöhköä :)
Oletteko tullett miettineeksi
11
813
Vastaukset
- lempi
millaisia oletuksia itse yleensä teet? :)
- että (N-61)
se henkilö, johon olen ihastunut ei voisi kuunapäivänä ihastua minuun, vaan nauraisi meikäläisen maanrakoon. joten en tee mitään, odottelen vain...turhaan tietenkin
- niin ihastunut
No tietty ekaks oletin ettei kyseinen henkilö suinkaan hymyile minulle. Nytpä tiedän, että hymyilee. Ja ihan pelkän olemuksen ja parin vaihdetun sanan jälkeen luulen hänen olevan kiltein ja suloisin mies maan päällä. Tyhmää, me ollaan varmaan ihan eri maailmoista kotoisin, mutta mitä pidempään menee ennen seuraavaa tapaamista, sitä täydellisemmältä hän tuntuu... Sitä ollaan nyt ihan teiniä ja eletään ruusunpunaisissa kuvitelmissa. Eikä mitään saa aikaiseksi kun huomaa vain tuijottelevan kaukaisuuteen hymy korvissa :)
oletuksia että tämä ihastus olisi juuri täydellinen minulle. Kaikki mitä hän ajattelee ja sanoo ja tekee on niin suloista ja söpöä.
- olen.
Täällä sen huomaa selvästi, kun monet luulevat oikeasti keskustelevansa ihastuksensa kanssa. Olisi hauska tietää, millainen mielikuva itsestäkin välittyisi objektiivisen palstasuodatuksen kautta. Pimeä vai vielä pimeämpi. :)
- kerro!
Mistä moinen tuli sinulle mieleen? Kerro mitä oletuksia olet itse tehnyt? =)
- lempi
olen tehnyt niin paljon oletuksia, että voisin kirjoittaa niistä vaikka romaanin. Nykyisin yritän ajatella niin, että kysyn asioita suoraan silloin kun on mahdollista, sillä miehinen logiikka on hyvin hyvin hankalaa muutoin.. :)
- hyvä
lempi kirjoitti:
olen tehnyt niin paljon oletuksia, että voisin kirjoittaa niistä vaikka romaanin. Nykyisin yritän ajatella niin, että kysyn asioita suoraan silloin kun on mahdollista, sillä miehinen logiikka on hyvin hyvin hankalaa muutoin.. :)
Niin sitä pitää! Miehillä olisi paljon helpompaa jos kaikki naiset oppisivat kysymään :)
- lempi
hyvä kirjoitti:
Niin sitä pitää! Miehillä olisi paljon helpompaa jos kaikki naiset oppisivat kysymään :)
olisi myös huomattavasti letkeämpi, jos miehet ymmärtäisivät, että nainen olettaa miehen kertovan asioita kysymättäkin ;) ..ja vieläpä molemmat sekä miehet että naiset havahtuisivat siihen kuinka paljon itse tekevät olettamuksia ihastuessaan, ja kuinka paljon itseasiassa siis toinenkin niitä myös tekee - ja tietysti kuinka mönkään kaikki rivien välistä lukemiset yleensä menevät.. :)
- joka
lempi kirjoitti:
olisi myös huomattavasti letkeämpi, jos miehet ymmärtäisivät, että nainen olettaa miehen kertovan asioita kysymättäkin ;) ..ja vieläpä molemmat sekä miehet että naiset havahtuisivat siihen kuinka paljon itse tekevät olettamuksia ihastuessaan, ja kuinka paljon itseasiassa siis toinenkin niitä myös tekee - ja tietysti kuinka mönkään kaikki rivien välistä lukemiset yleensä menevät.. :)
sana
- muikea hymy
olit kysellyt tuolla taaempana millainen ihastus on olemassaoleva fiktio.
kas, yritän selittää. ihastus, joka osottautui todellisuudessa ihan erilaiseksi kuin minkä kuvan oli itselleen luonut, mutta silti kummittelee vieläkin mielessä sellaisena kuin se fiktiivinen kuva oli. vaikea selittää =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904282
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372515Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891585- 291578
- 771376