Lähestyy päivä, jolloin RaaheNetiin kirjoittajat joutuvat rekisteröitymään. Nepo on kovasti rekisteröintiä vastaan ja aikoo jatkaa nimettömänä kirjoitteluaan tänne Suomi24:ään. Huomaat, että lukea voit, mutta kirjoittamiseen tännekin vaaditaan rekisteröinti. Sama koskee Kalevan juttutupaa ja muita seuratuimpia foorumeita.
Onneksi näin, nimettömänä selkään puukotus on todella raukkamaista ja yksioikoinen nepotus ja kuvitelluista rikoksista syyttely johtaa samaan kuin Turussa, jossa koko foorumi suljettiin.
RaaheNet
36
9010
Vastaukset
- Höpö !
Eipä tarvi tänne rekisteröityä !Höpö Höpö !
- Vieras007
no eipä näytä tarviivan
- Vieras008
No johan se Harmaaparta on täälläkin mellastamassa ja Nepoa haukkumassa
- Harmaaparta/ nepotismi.
Harmaaparta puoltaa nepotismia, suhteilla työllistämistä. Harmaapartaa vituttaa kun on kaupungissamme tullut julki kierolla tavalla työllistäminen, nyt se epätoivoisesti koittaa peitellä. Olen sanonut harmaaparralle monesti että, älä suosi kieroilua, jokaisen on työpaikkansa itse hankittava rehellisesti kysymällä, mutta harmaaparta on sitä mieltä, että jonku pitää vaan osoittaa työpaikka, siis suhteilla antaa työ.
Ihmetyyppi se tuo kieroileva harmaaparta on. - Harmaaparta
Harmaaparta/ nepotismi. kirjoitti:
Harmaaparta puoltaa nepotismia, suhteilla työllistämistä. Harmaapartaa vituttaa kun on kaupungissamme tullut julki kierolla tavalla työllistäminen, nyt se epätoivoisesti koittaa peitellä. Olen sanonut harmaaparralle monesti että, älä suosi kieroilua, jokaisen on työpaikkansa itse hankittava rehellisesti kysymällä, mutta harmaaparta on sitä mieltä, että jonku pitää vaan osoittaa työpaikka, siis suhteilla antaa työ.
Ihmetyyppi se tuo kieroileva harmaaparta on.Harmaaparta on itse kierolla tavalla kaupungille työllistetty, luultavasti määräaikaisella työllistämistuella, kun ehtii päivät pitkät netissä joka foorumissa eri nimisenä surffata.
- Harmaaparta
Harmaaparta kirjoitti:
Harmaaparta on itse kierolla tavalla kaupungille työllistetty, luultavasti määräaikaisella työllistämistuella, kun ehtii päivät pitkät netissä joka foorumissa eri nimisenä surffata.
Kyllä, oikeassa olette. En olisi muutoin työllistynyt. Minua puollettiin, kun hakijoita oli ties kuinka paljon, jonojen edelle pääsin kun sukulainen puolsi valtuustossa. Kieroahan tämä on, mutta rakastan vääryyttä yli kaiken. Nepotismi on parasta mitä tiedän, en kannata rehellisyyttä ollenkaan. Kun itsekkin olen kiero, ja epäluotettava.
- essi
Harmaaparta kirjoitti:
Kyllä, oikeassa olette. En olisi muutoin työllistynyt. Minua puollettiin, kun hakijoita oli ties kuinka paljon, jonojen edelle pääsin kun sukulainen puolsi valtuustossa. Kieroahan tämä on, mutta rakastan vääryyttä yli kaiken. Nepotismi on parasta mitä tiedän, en kannata rehellisyyttä ollenkaan. Kun itsekkin olen kiero, ja epäluotettava.
Taitaa kaverilla OLLA PINNA PIPI, MIKÄ POJUA VAIVAA. Ota kuule vaan nahkat silmille, ja painu palloon, siellä voi naatiskella omasta kuvernööristä p....n hajusta. Tilaa muuten aika työterveyshuollon kautta hoitoon, kyllä kai sinutkin saa kuntoon.
- Vieras008
Laitappa oma nimes esiin, niin minäkin laita heti omani
- neppis - - Kingis Kale VI
Vaikuttaa että nepo on tallannut jonkun henkiselle liikavarpaalle kun pitää tulla tänne avautumaan. Alkaa nepo vaikuttaa hyvinkin viisaalta ja asialliselta verrattuna "Tharkuniin" joka vastaa jo ennenkuin on edes kysytty mitään. Tharkun taitaa olla raahe.netissä tunnetumpi "Harmaaparta" nimimerkillä, ainakin yhtä poloinen asenne kirjotuksissa :)
- Rehellinen veronmaksaja.
Olen aina sanonut, että olkaa rehellisiä, kysykää töitä jos sitä tarvii. Mutta nyt on astuttu jonku kieroilevan nepotismia suosivan koijarin varpaille, ja hyvä näin.
Ei ole raukkamaisempaa ihmistä joka vaan tuosta noin vain osoittaa jollekkin, että tuossa on sulle työpaikka, kyselemättä sen koommin hepun taustoja, ammattia, ym.
Tätä ilmiötä harmaaparta puoltaa henkeen ja vereen. Nyt se on tullut katkerana siipiveikkojen johtajana tänne vinkumaan kun on julkisuuteen päässyt tyhmillä raukamaisilla tekosillansa.
Olkaa rehellisiä, jos ei työtä heru, niin sitä ei silloin rehellisesti kyselemällä heru. Harmaaparran tapaisia koijareita on liikaa, ja niistä ei ole tälle yhteiskunnalle kuin harmia, vastuuntunnoton työllistäjä jos on kyseessä, nepotismin suosija,niin siitä on mittavat ongelmat yhteiskunnalle. Tällaiseen rikolliseen toimintaan pitää laatia rikoslaki, joka kieltää suhteilla työllistämisen.
Harmaaparran tapaisia rötösherroja on jo suomessa liikaa.
Jossakin vikaa?
NO, punnitkoon jokainen tätä omalla tunnollaan.
VINK.!
- Totta.
Tosiasioiden julkituominen on hyväksi koko yhteiskunnalle, näin voidaan poistaa kieroiluja.
Kaikki, siis ihan kaikki joka on tapahtunut/ tapahtuu kokoajan, sen julkituominen ei ole väärin, vaan siitä pitää puhua, ja tuoda ne julki.
Näin vooidaan laittaa asioita oikeille raiteille.
Perättömät puheet on sitten ihan asia erikseen.
Minä kirjoitan kylmästi ihan kaiken julkisuuteen mitä on tapahtunut ja tapahtuu, ja juuri sellaisiin olen erikoistunut, näin niinku yleisesti että kaikki epätavalliset ilmiöt tuon kylmästi julki.
Annetaan kansalaisille sanavapaus. Tosiasioista puhuminen kannattaa.!
Internet on oiva tapa parantaa kasvavia ongelmia. - Harmaaparta
Itse pääsin suhteilla töihin, en olisi omin avuin päässyt mitenkään. Kaupunki ei palkkaa muuten juurikaaan kuin suhteilla, valtuusto puoltaa aina omiaan, eli niitä kuka sattuu olemaan samasta perheestä, tahi sukulainen. Näin se menee, itse en ikinä olisi muutoin päässyt. Kenenkään on ihan turhaa alkaa tallailemaan varpailleni,minua ei saa pois töistä millään vaikka kuinka hankala olen, valtuusto puoltaa mua. Mulla on kaikki hyvin, nepotismi on parasta mitä tiedän.
- Wiesel
Voi pojat että Harmaaparta osaa lyödä jauhot kurkkuun ikäville ihmisille. Olet niinkuin tosi verpaaliakropaatti ja minun idoli!
- Eikö raahenet kiinnostakkaa...
Nytkö te makastatte täälläkin. Sanoimmehan että ette te viihdy keskenään siellä raahenetissä, miksi sitä mentiin laittamaan rekisteripakko. Siinä sitä nyt ollaan. Taitaa olla raahenet aika kuivakka paikka, mutta onneksi täällä on sanavapaus.
- Harmaaparta
Eikö raahenet kiinnostakkaa... kirjoitti:
Nytkö te makastatte täälläkin. Sanoimmehan että ette te viihdy keskenään siellä raahenetissä, miksi sitä mentiin laittamaan rekisteripakko. Siinä sitä nyt ollaan. Taitaa olla raahenet aika kuivakka paikka, mutta onneksi täällä on sanavapaus.
Saatiin raahenet sellaiseksi kuin halusimme. Nyt siellä keskustellaan niinkuin me Wieselin kanssa sanotaan ja vain niistä aiheista kuin sallimme, moderaattori bannaa ei toivotut henkilöt ulos keskusteluista. Ettekä voi sille mitään koska moderaattori on meidän hyvä ystävä! Tuntuu ihanalta tälläinen valta, oikein valtavalta!
Saatiin raahenet sellaiseksi kuin halusimme. Nyt siellä keskustellaan niinkuin me Wieselin kanssa sanotaan ja vain niistä aiheista kuin sallimme, moderaattori bannaa ei toivotut henkilöt ulos keskusteluista. Ettekä voi sille mitään koska moderaattori on meidän hyvä ystävä! Tuntuu ihanalta tälläinen valta, oikein valtavalta!
Miksi nyt kaikki nepottajat on täällä.? Kyllä nepottajalla pitäisi olla aivan oma palsta. Saisi liikennemerkkejä vaihdella sitten kaupungin laskuun.
- Suorat sanat.
Wiesel, ja harmaaparta on juuri sellaisia, jotka ei halua asioiden tulevan julki.
Kuvitelkaapa kaikki lukijat, jos kaupungissa on tuollainen johtopuoli joka mekastaa salaa, kenenkään puuttumatta asioihin, eikä ne halua asioiden tulevan julki kuten nyt ovat tulleet, raahenetissä.
Rikollista touhua ei saa peitellä. Julki vaan. Ihmisillä on oikeus tietää esim, törkeästä suhteilla työllistämisestä, joka varmasti kaikilla lukijoilla on karvaasti tiedossa kuinka röyhkeää sellainen nepotismi on.
- Kut pai.
Niinse vain on kun pannaan kaikki keskustelu aiheet ranttaliksi. Kokeilen kaikkien muidenkien raahelaisten kans, onko täällä asiallisempaa keskustelua.? Toivottavasti ois asiallisempaa keskusteluja. Saa nyt tuo toinen foorumi-hymiöt
olla nyt rauhassa.! - hh33
Älä sie nipottaja itse täälläkin, saitte jo raahe.net hiljaiseksi, täällä se ei onnistu. Mahtikäsky kävi, ja puput meni modeilta housuun, ei siis totuutta kestetty!!. Kaikenmaailman arit ja jarit touhuaa ja sekoittaa pakkaa, mutta homma jatkuu...
Odotamme innolla raahelaisehdokkaiden vaalitenttejä, ailloin ainakin yksi "omakehuinen" otetaan käsittelyyn, ehkäpä saamme kunnon farssin!
" Nahka ei pala tulessakaan, ja pallo pyörii."- Harmaaparta
Harmaaparta puoltaa henkeen ja vereen suhteilla työllistämistä. Milloin rehellisyys saa etusijan tässä rikollismaisessa työllistämisessä.
Eikö rehellisyys merkkaa mitään? Eikö etusijalla ole oikean koulutuksen saaneet henkilöt, joilla on myös työkokemusta, vai, onko niin, että koulunpenkiltä ilman työkokemusta etuilemalla vaan muitten nenän edestä viedään suhteilla työpaikat.
Harmaaparta puoltaa tällaista toimintaa. Tällainen toiminta kiskoo pohjan rehelliseltä työnhaulta.
Rahaa piisaa suhteilla työllistettyihin,kaupungin maksamana, mutta ei piisaa osa- aikapalkkoihin.
Vikaa jossakin? todellakin, suhteilla työllistämisessä ei katsota mihinkään, rahaa löytyy kun on johtaja touhuilemassa luihuja tekoja. Ulkopuolinen kun kysyy, onko töitä vastaus on, ei ole rahaa edes osa- aikapalkkoihin, miten sinä tulet töihin kun ei ole rahaa työllistää sinua edes osa- aikapalkoille, samalla viikolla rahaa löytyy johtajan vaimolle ja tämän sukulaismiehelle ja kaupungin kukkarosta suoraan, hoh, hoijaa. vikaa jossakin? Törkeetä, ja röyhkeää toimintaa.
Tämäkin onneksi on tuotu julki, jospa ne tajuaisivat tämän sikamaisen touhun lopettaa, ja työllistäisivät rehellisesti, jos ei kerran ole rahaa edes osa- aikapalkoillekkaan, niin ei sitä rahaa voi silloin olla johtajan poppoolle kaupungin pussistakaan, mikä on paljon kuukauden palkkoja ajatellen.
Voi tätä touhua. Voi jumala paratkoon.
Olisikohan kaupungin johtajalla tekemistä.!?
Puuttua ankaralla kädellä tähän törkeään toimintaan. Harmaaparta kirjoitti:
Harmaaparta puoltaa henkeen ja vereen suhteilla työllistämistä. Milloin rehellisyys saa etusijan tässä rikollismaisessa työllistämisessä.
Eikö rehellisyys merkkaa mitään? Eikö etusijalla ole oikean koulutuksen saaneet henkilöt, joilla on myös työkokemusta, vai, onko niin, että koulunpenkiltä ilman työkokemusta etuilemalla vaan muitten nenän edestä viedään suhteilla työpaikat.
Harmaaparta puoltaa tällaista toimintaa. Tällainen toiminta kiskoo pohjan rehelliseltä työnhaulta.
Rahaa piisaa suhteilla työllistettyihin,kaupungin maksamana, mutta ei piisaa osa- aikapalkkoihin.
Vikaa jossakin? todellakin, suhteilla työllistämisessä ei katsota mihinkään, rahaa löytyy kun on johtaja touhuilemassa luihuja tekoja. Ulkopuolinen kun kysyy, onko töitä vastaus on, ei ole rahaa edes osa- aikapalkkoihin, miten sinä tulet töihin kun ei ole rahaa työllistää sinua edes osa- aikapalkoille, samalla viikolla rahaa löytyy johtajan vaimolle ja tämän sukulaismiehelle ja kaupungin kukkarosta suoraan, hoh, hoijaa. vikaa jossakin? Törkeetä, ja röyhkeää toimintaa.
Tämäkin onneksi on tuotu julki, jospa ne tajuaisivat tämän sikamaisen touhun lopettaa, ja työllistäisivät rehellisesti, jos ei kerran ole rahaa edes osa- aikapalkoillekkaan, niin ei sitä rahaa voi silloin olla johtajan poppoolle kaupungin pussistakaan, mikä on paljon kuukauden palkkoja ajatellen.
Voi tätä touhua. Voi jumala paratkoon.
Olisikohan kaupungin johtajalla tekemistä.!?
Puuttua ankaralla kädellä tähän törkeään toimintaan.Tämä tyyppi, joka tänne kirjoitelee RaaheNetistä varastettujen nickien kera, on se surullisen kuuluisa nepo, joka on terrorisoinut RaaheNetiä topicista riippumatta, aina samaa asiaa jauhaen, kuten edellä olevista viesteistä näkyy. Tyypillisesti kirjoittaa monta viestiä peräjälkeen, kysyy ja vastaa itselleen. On itsensä ilmi antanut ja tunnistettu, varmaan oma poikakin häpeää isäänsä.
- wesi
Tharkun kirjoitti:
Tämä tyyppi, joka tänne kirjoitelee RaaheNetistä varastettujen nickien kera, on se surullisen kuuluisa nepo, joka on terrorisoinut RaaheNetiä topicista riippumatta, aina samaa asiaa jauhaen, kuten edellä olevista viesteistä näkyy. Tyypillisesti kirjoittaa monta viestiä peräjälkeen, kysyy ja vastaa itselleen. On itsensä ilmi antanut ja tunnistettu, varmaan oma poikakin häpeää isäänsä.
Nepo on kuule mies, eikä räkänokka, niikuin sinä. Nepo puhuu asiaa koko "tuutin"täydeltä, sitä vaan ei räkänokat kestä. Hyvä NEPO!!.
- Harmaaparta
Tharkun kirjoitti:
Tämä tyyppi, joka tänne kirjoitelee RaaheNetistä varastettujen nickien kera, on se surullisen kuuluisa nepo, joka on terrorisoinut RaaheNetiä topicista riippumatta, aina samaa asiaa jauhaen, kuten edellä olevista viesteistä näkyy. Tyypillisesti kirjoittaa monta viestiä peräjälkeen, kysyy ja vastaa itselleen. On itsensä ilmi antanut ja tunnistettu, varmaan oma poikakin häpeää isäänsä.
Miten voi varastaa raahenetistä nimimerkin tänne? Kerrroppa kun tunnut tietävän. Nimimerkillä kun ei ole nimisuojaa niinkuin vaikka jollain tunnetulla tuotteella, se on vain ja ainoastaan suojattu sillä forumilla mihin se on rekisteröity.
- Suorat sanat
wesi kirjoitti:
Nepo on kuule mies, eikä räkänokka, niikuin sinä. Nepo puhuu asiaa koko "tuutin"täydeltä, sitä vaan ei räkänokat kestä. Hyvä NEPO!!.
Kyllä, aina olen tasapuolinen ollut, mutta nämä muutamat paskanjauhajat ovat suhteilla työllistettyjä totuuden torveja. Siksi ne ei totuutta siedä, millainen kusipää työllistyy suhteilla.
Aivan oikein, oikea kusipää. - Tosimieheltä.
Tharkun kirjoitti:
Sinun tässä hävetä pitää, minä sentään en ole niin ala- arvoisen työllistämisen kannalla ollut ikinä kuin suhteilla työllistäminen, tahi nepotismi.
Että tuota, se ei ole sivistynyttä, nepotismi on niin törkeää.
Minä sentään olen fiksu, ja en suosi nepotismia.
enkä suosi mitään muutakaan kieroiluja toimintoja. - Tosimieheltä.
Joo, eikö ole vänkää kun tännekkin katkerana työntyilevät, ensin ne sai maistaa omaa lääkettään epärehellisten asioiden suosimisesta, sitten katkerana täälläkin kitaajaavat.
Olen miettinyt, että millaisia ihmispoloja ne oikein ovat. Miksei ne voi olla kuin ainaski ihmiset ja olla rehellisiä elämässä, eikä nepotismia suosia, ym, hulluja asioita. - Meiltä sivistyneiltä.
Tosimieheltä. kirjoitti:
Sinun tässä hävetä pitää, minä sentään en ole niin ala- arvoisen työllistämisen kannalla ollut ikinä kuin suhteilla työllistäminen, tahi nepotismi.
Että tuota, se ei ole sivistynyttä, nepotismi on niin törkeää.
Minä sentään olen fiksu, ja en suosi nepotismia.
enkä suosi mitään muutakaan kieroiluja toimintoja.Kuuleppas tharkun. Ei ole ala- arvoisempaa maapallolla kun nepotismi, jossa laitetaan röyhkeästi etusijalle aina omiansa, ym sukuloisia.
Tällaiset suojatyöläiset pitää vetää vc, stä alas.
Tiedäxää mikä on oikea työntekijä. Voin senverran sulle valottaa, ettei se ole suojatyöläinen. Tosimieheltä. kirjoitti:
Joo, eikö ole vänkää kun tännekkin katkerana työntyilevät, ensin ne sai maistaa omaa lääkettään epärehellisten asioiden suosimisesta, sitten katkerana täälläkin kitaajaavat.
Olen miettinyt, että millaisia ihmispoloja ne oikein ovat. Miksei ne voi olla kuin ainaski ihmiset ja olla rehellisiä elämässä, eikä nepotismia suosia, ym, hulluja asioita.olet polo, kun syyttelet toisia omista harhoistasi
- Tosiasioitahan nämä.
Tharkun kirjoitti:
olet polo, kun syyttelet toisia omista harhoistasi
Otappas tharkun asioista selvää. On surullisen kuuluisia nämä tarinat kaupungilla jo kaikille.
Kyllä katsos ihmiset puhuu mitä työrintamilla tapahtuu.
Totuutta ei voi pyyhkiä koskaan pois,vaikka sinä koitatkin kaiken tavoin toitotella, että ko, asioita ei ole tapahtunut.
Kyllä paikalliset ihmiset tietää mikä on totuus.
Sen voit käydä kesäisin itse toteamassa. - Harmaaparta
Tharkun kirjoitti:
KontuWiki: J.R.R.Tolkienin Sormusten Herroissa Tharkün on maia Gandalfin nimi kääpiöiden keskuudessa. Tarkoittaa "Sauvamiestä". Vibraattoriko? Onko Narya ja Glamdring mukanasi?
Harmaaparta kirjoitti:
KontuWiki: J.R.R.Tolkienin Sormusten Herroissa Tharkün on maia Gandalfin nimi kääpiöiden keskuudessa. Tarkoittaa "Sauvamiestä". Vibraattoriko? Onko Narya ja Glamdring mukanasi?
näyttävät sinua kiinnostavan. Tiedätkö kumpi noista on sormus ja kumpi miekka? Mitä nimet tarkoittavat. Joudat itse hakemaan vastaukset
- puupää
Kyllä kai tänne voi ilman rekisteröintiä kirjootella.
raahe.netissä on näköjään kovat piipussa, siitä vissiin johtuu, ettei juttu luista. Joskus siellä on ollut ihan hyviä juttuja, muttei enää. No meille koukussa oleville kyllä näitä palstoja on miljoonia, joten ei haittaa.
Oot vissiin sama tyyppi, kuka on raahe.netissä ollunna Harmaakaihi, vai mikäs se nyt olikaan- Vanha Aatami
Kun kirjoittelun tarkoituksettomuutena on p*skan puhuminen, tyhjän jauhanta sekä suunsoitto, aikansa sitä jaksaa katsella, sitten kyllästyy ja hakee parempaa lukemista. Henkisesti keskenkasvuiset jaksavat täällä(kin) omaa häntäänsä nostaa. Rehellisyydellä ja oikeamielisyydellä eivät he pysty kehumaan, kun eivät edes tiedä, mitä niillä tarkoitetaan. Moraaliarvoista eivät mitään ymmärrä
- tallukka
ilmottiko joku poikien pyörästä et oli löytäny??? Meillä ollinsaaresta joku vei pyörävarastosta 11v. poikien pyörän.Kiitos iso näin etukäteen!!
- hande.k
On kauan kun olen ollut tällä palstalla mutta kuitenkin seurannut aktiivisesti tilanteita. Koska annoin posti osoitteeni olen myös vastaavani kirjoituksistani joihin myös odotan vastauksia olipa ne kuinka myönteisiä tai kielteisiä. En tiedä onko tämä turhaa kirjoittaa Raahenettiin kun olen pikkusen kipeä niin jollekin on vähän purkauduttava Onhan näitä apupaikkoja ja olen niissä käynytkin , mutta kuka siellä ottaa kiinni kaulasta ja edes pikkusen halisi? Mutta jos joku kirjoituksestani antaa negatiivista palautetta niin vastaan kun koneelle pääsen. Kuntolenkit väheni kokoajan ja ajattelin, että se on vain iäkkyyttä? Jouduin sitten kuitenkin pistäytymään paikallisessa terveys tarkastuksessa ja valittelin tuota rintakipua. Annasolla henkilökohtainen hoitaja kipaisi paikalle Girurgi Porkan ja Hän sanoi hoitotytölle kun oli kuunnellut aikansa, että piipaan pojat ja just. Yhdeksäs viimevuoden marraskuuta sirkkelöivät tuon rintalastan auki ja leikkuri kertoi mitä minulle tehdään. Eipä mitään olihan se kipiä. Mutta Tiistaina eli viiden päivän päästä tuli leikkuri ja näytti röntgenkuvaa ja sanoi, että ammattimiehenä tiedät mitä kuva näyttää? Vuotohan sinne oli jäänyt joten leikkuri antoi kännykän jonka päässä oli vaimoni. Lupaan, että puolet ja puolet on mahdollisuuksia selvitä, mutta kaikkeni koitan niin leikkuri sanoi. Luulin olevani kovajätkä, mutta silloin tuli tippa silmään. Olkoon tämä kurimus kaikille alle viisikymppisille , että koittaisimme elämäämme saada jatkoaikaa noilla terveiemmilä tavoilla. Nyt minä jäin tuolle viidenkymmenen prosentin paremmalle puolelle.Tiedättehän kuinka kiitollinen olen noille lääkäreille ja sille henkilökunnalle jotka tekivät työtä kaksikertaa yli neljätuntia.Palaan vielä varmasti töihin vaikka se on tuskan takana. Minä elän!!!! Hannu Koskinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855