Onko tälläinen tyypillistä niska-hartia seudun lihaskireydestä kärsvillä? Ja käsien vapina. Tuntuu, että kädet ovat voimattomat ja vapisevat. Vapina ei varsinaisesti näy kuin kädenseudulla pienenä tärinänä. Voisikohan nämä myöskin olla oireita kun kroppa on ylirasittunut. Unettomia, valvottuja öitä, vauvan hoitoa. Vauvan kantamista päivän mittaan.
Kädet puutuvat yöllä moneen otteeseen..
8
7462
Vastaukset
- h i e r o j a
veikkaisin että ongelmasi on sahalihaksessa.tässä linkki niin näet missä sijaitsee. http://www.exrx.net/Muscles/TeresMajor.html
kokeile hieroa pyörivin liikkein jos on arka niin luulisin että vika on siinä lihaksessa.- kultakutrin
Miten se voi vaikuttaa? Sen tiedän, että minulla on selän, hartian ja niskan lihakset: edestä ja takaa jumissa. Tuollaisesta en ole kuullutkaan.
- h i e r o j a
kultakutrin kirjoitti:
Miten se voi vaikuttaa? Sen tiedän, että minulla on selän, hartian ja niskan lihakset: edestä ja takaa jumissa. Tuollaisesta en ole kuullutkaan.
nimenomaa tämä sahalihas aiheuttaa puutumisia käsissä ja sormissa.
Vaikeahan sitä on näin selvittää.Tutkitko jo että onko arkaa aluetta? Mene käymään AMMATTI hierojalla niin hän kertoo sinulle tarkemmin. - kultakutrin
h i e r o j a kirjoitti:
nimenomaa tämä sahalihas aiheuttaa puutumisia käsissä ja sormissa.
Vaikeahan sitä on näin selvittää.Tutkitko jo että onko arkaa aluetta? Mene käymään AMMATTI hierojalla niin hän kertoo sinulle tarkemmin.varmaan se on sitte sahalihas vaikka en ole mitään sahannutkaan, sormet on kuitenkin ihan turtana, alue on hyvin arkaa enkä antaisi kenenkään sitä käpelöidä, pitää mennä sinne AMMATTI hierojalle, mitkä muuten on sinun yhteystietosi, vaikutat niin ihanalta.
- kultakutrin
kultakutrin kirjoitti:
varmaan se on sitte sahalihas vaikka en ole mitään sahannutkaan, sormet on kuitenkin ihan turtana, alue on hyvin arkaa enkä antaisi kenenkään sitä käpelöidä, pitää mennä sinne AMMATTI hierojalle, mitkä muuten on sinun yhteystietosi, vaikutat niin ihanalta.
juu niin on
- ukko kepnekainen
Terekset (m. teres minor & m. teres major) ovat liereälihaksia.
- alkuper. kultakutrin
Inhottavaa, että ihmisten pitää olla tuollaisia. Olen käynyt hierojalla nyt kerran. Täytyy kysyä siitä sahalihaksesta. Hieroja totesi silloin, että kyllä niska on jumissa ja selkäkin. Myös kaulan lihakset ovat aivan jumissa.
- lapaluun lihakset
sekä takimmainen kainalopoimun kireys (siellä alta hermoja käteen) voi puutumista aiheuttaa.
2-3 x hierontaa nhs, lapaluu, olkavarsi, ojentajat, hauis voi helpottaa.
Käy koulutetulla hierojalla äläkä saaha suosittelevilla puoskareilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634