Saako tässä uudessa RS4 rattiin vaihdevipuja/vaihdenappeja - ?
Vaihteet ratissa
RS vai M3
6
775
Vastaukset
- ne oo
risassa siellä ratin takana semmosissa siivekkeissä
- Yks vaan
Eipähän ainakaan ole mikään turbolelu.
- RS vai M3
Ei ainakaan Audi RS 4 ole turboa.
Vaan 4,2 FIS V8. - Grip4life
Kyllä ainakin mua harmittais, jos jäisin M3:lla talvella paikalleen sutimaan-pahimmillaan jopa täysin tasaiselle. Niin siinä vaan käy Suomessa talvella, 343 hepoa jauhaa tyhjää.
- AarEs
Ei saa, kun ei ole tiptronic-laatikkoa vaihtoehtona tuohon kärryyn.
- Taas puhuu
--------------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431379
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa323998- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147656- 33641
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508