Olen kahden lapsen äiti ja koulutukseltani lähihoitaja. Sama tilanne myös ystävälläni, jonka kanssa olemme saaneet idean perustaa ryhmis. Noita pph-palkka juttuja lukiessani mieleeni tuli että kuinka se näin ryhmiksessä toimii? Saisimmeko siis reilun 600 palkkaa mutta lasten hoidosta ei maksua menisi, tilat kunnalta, mitä muuta? Entä yksityisenä?
Ryhmäperhepäivähoidon palkkaus?
4
2657
Vastaukset
- rppklh
sieltä. Yksityisenä teiltä menisi tellit ja lellit lyllit,lallit ja alvit, ennakkoverot ja jälkiverot,vuokrat,ruoka,puhelinkulut,vakuutukset,
työkalut,huonekalut,valaisimet...jnejne...lista on loputon. Jos kunta palkkaa teidät,niin yleensä on vain yksi lähihoitaja per ryhmä,muut kaksi on perhepäivähoitajia. Tietysti jos duunaa kahestaan yksityisesti....
Kannattaa laskea ja harkita tarkkaan,meneekö kunnalle suoraan päiväkotiin lastenhoitajaksi, saa 1600iotain miinus verot ja siitä enää miinus hoitomaksu. Ja saa pitää lomaa ja iltavapaat. Ei tarvi tapella verottajan kanssa..... - ryhmisläisten palkat
meillä ryhmisläisten palkat on samat kun päiväkodin työntekijöiden, eli samasta työstä sama palkka. jos lastenhoitaja niin ei ole väliä onko työpaikka ryhmis vai pk. kuukausipalkkaa saavat, alkaen ehkä n.1600/kk
- yksrppktäti
lueppas..
- tiedon haluinen
yksrppktäti kirjoitti:
lueppas..
Kiitos paljon, tuo tieto riittää minulle! Mukavaa syksyn jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628