Myö on suatu oma palsta! Ollaannii het kolomantena suurten kaapuntien jäläkeen. Kyllä nyt vettää mutjakaks!
Voe tokkiisa
20
1851
Vastaukset
- tahvamies
Olhan tuo suanna Suonenojahii kanssa oman palstan. Suur kaapunti sehhii...Mut passoo sitä hilipetellä. Muaninkalaesia potuttaa...
- Ake
Muaninkalaesilla on jo kotvan aekoo olla oma netti...
- toohuva
Ake kirjoitti:
Muaninkalaesilla on jo kotvan aekoo olla oma netti...
No nehä on muutennii nii sisäsiittosta väkkee ja sissään lämpiävöö porukkoo, joella on omat sisäpiirin jutut, joeta ee muut voe sissäestöö... Oma netti on muuten muulahii, en tarvii nuapurissa käävä sitä varten.
- Siilinjärvi ei
ole kaupunki.
Yllätys oli minullekin.
Varmasti pysyn palstalla. On tämä ihan vilkas paikka.- tahvanaenen
Tottaha myö tiijetään ettee Siilinjärvi oo kaapunti! Eekä kaapuntilaesiks kyllä ruvetakkaa! Että pysykööt kuopijolaeset keskenään, ee liitytä. Eekä ommoo perusteta koillisten "serkkujen" malliin.
- Tahvamies
tahvanaenen kirjoitti:
Tottaha myö tiijetään ettee Siilinjärvi oo kaapunti! Eekä kaapuntilaesiks kyllä ruvetakkaa! Että pysykööt kuopijolaeset keskenään, ee liitytä. Eekä ommoo perusteta koillisten "serkkujen" malliin.
Sitäpaets kaapuntiajo kuluttaa aatossa enempi pensoo, joten ee ruveta kaapuntilaesiks, ee. Vaekka ee pensan hinta minulle mittään meenoo, kun tankkoon aena kahellakymmenellä eorolla.
- vaan saatais
Tahvamies kirjoitti:
Sitäpaets kaapuntiajo kuluttaa aatossa enempi pensoo, joten ee ruveta kaapuntilaesiks, ee. Vaekka ee pensan hinta minulle mittään meenoo, kun tankkoon aena kahellakymmenellä eorolla.
sähkö tänne Siilinjärvelle.
- mää kahtomaan
vaan saatais kirjoitti:
sähkö tänne Siilinjärvelle.
Ka määppä siihen kylän keskelle moottortielle päen kahtomaan, miten monessa rivissä katulamppuakii seesoo loestamassa, ee oo isommassakaa kaapunnissa nii lähekkäen valopylyväetä, suap vaekka savon sanomiin pienemmästähhii rätinkistä selevee ja kirkkaast. Ja kun eevät kaasullakaa toemi, ni pistääp eppäelemmään, että on salloo semmoset sähköttii vetässeet...
- VanhaÄmmä21
Ei hyvää päivää...siis onko tämä Kepun vanha ämmä jokeltanut tällä palstalla jo kymmenen vuotta...
- mmmmmmmmmmmmmmm
mmm.
- Kepuloita_rattaisiin
Ketjun aloittaja Laakerimaisteri on sönkännyt meille jo yli 10 vuotta. Aiotko jokellella vielä toisetkin 10 vuotta meille vai joko keksisit järkevämpää tekemistä.
- Ei_ketjun_aloittaja
Mikä on laakerimaisteri?
Selventäisitkö vähän.- eekullenetellää
Oeskkoon tuo meenanna sitä saksankielistä ilimasuva Lagermeister:D Sehän taettaa olla jottae olusseel liittyvvöö:DXD
- Anonyymi
eekullenetellää kirjoitti:
Oeskkoon tuo meenanna sitä saksankielistä ilimasuva Lagermeister:D Sehän taettaa olla jottae olusseel liittyvvöö:DXD
hjuva palsta.
- Anonyymi
Hjuva palsta. T: Sergei.
- Anonyymi
Joo-o, Pöljällä ollaan.
- Anonyymi
Itse maksan nykyiset SV siirtohinnat mielellään kun siirto on niin laadukasta. Asun siilin keskustassa ja eipä ole sähkökatkoja ollut. Enemmänkin voisin maksaa ja ei kai tämä kallein yhtiö ollut valtakunnassa.
- Anonyymi
En tiedä miten tämä liittyy tähän ketjuun mutta eipä ole minullakaan valittamista Savon Voiman suuntaan.
- Anonyymi
Vuan sellaasta mieltä meikäläinen veronmaksaja jotta minun rahoja ei sua tuhlata vontanellaan eli sähöt pois parin vuojen päästä. Toinen juttu kasvattakaa kyläläiset niitä pikkuapinoita notta eivät ajele rossipyörillä kylillä.
- Anonyymi
IsoVeen paikalliselle poikainyhdistykselle on tuo fontanella tärkeä paikka. Siksi sitä ei ajeta alas vielä vaikka mökki on lähes kelvoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620