Ulkonäkö ja merkit

Tellu

Olen saattanut tästä ennenkin mainita, mutta menköön, kissa vieköön:

Kun astrologiaa arvostellaan ja halutaan tietää miksi muka ihmiset todella jakautuisivat karkeasti 12 ryhmään Aurinko-merkkien mukaisesti, olisi mukava jos joku viitsisi alkaa tosissaan tutkia ihmisten ulkoisen habituksen korreloimista merkin kanssa. Tästä on kyllä ollut jotain puhetta astrologien kesken kaiketi, mutta ulkonäöllisiä seikkoja ei ole vakavasti tarjottu skeptikoille todisteeksi.

Itse en ole kovin paljoa ihmisten kanssa tekemisissä, mutta olen oppinut tunnistamaan Vaaka-miehen (koskapa sellainen minulla on itsellänikin käytössä...) Tällä tyypillä on yleensä sopusuhtainen, ellei sirohko rakenne, ja hänen päänsä muoto on yleensä hieman pitkulainen. Olen joskus sekoittanut Härkä-miehen ja Vaaka-miehen; esim. Tim Roth on Härkä jota, amatööri kun olen, luulin Vaa'aksi. Härkä on kuitenkin rotevampi kuin Vaaka.

Sekä Härkää että Vaakaa hallitsee Venus. Planeetatko siis ulkonäköön vaikuttavat?

Oinas-ihmisillä on yleensä pistävä katse ja miehet ovat usein lyhyitä. Leijonat usein pyrkivät kampaamaan tukkaansa pöyheästi taaksepäin. Neitsyet saattavat näyttää jotenkin "kuivahtaneilta" ja Kauriit ikinuorilta/iättömiltä. Kaksosuus paljastuu yleensä hermostuneesta liikehtimisestä (varsinkin käsissä).

Myös nousevat merkit vaikuttavat ulkonäköön. Esim. nousevissa Kaloissa on tietynlaista hailakkuutta, varsinkin silmissä (Gwyneth Paltrow).

Onko muita fiiliksiä?

48

6197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ts

      Olen Aurinko Rapu ja nousu Rapu. Miltä näytän?

      • Rakas

        Kaivoinpa esille vanhan Astrologos-lehden - siltä ainoalta vuodelta kun olin jäsen. Muistini ei pettänyt: lehdessä oli artikkeli merkkien vaikutuksesta ulkonäköön, nimenomaan nousumerkin näkökulmasta.

        Tässä yhteenveto:
        - litteät pakarat
        - leveä vartalo
        - paino keskittyy vartalon keskiosaan, vatsan seudulle (tästä johtuen askel on kevyt, vaikka henkilö saattaakin olla pyylevä)

        Ihme ja kumma, rinnoista ei mainittu sanaakaan. Eikö nimenomaan rinnat liitetä Rapuihin?

        Okei, tässä toinen lähde: Olavi J. Assikaisen Tähdet ja kohtalomme.

        - keskipituinen tai lyhyempi
        - varhaisesta iästä alkanut pyylevöityminen
        - pyöreät posket
        - kaksoisleuka
        - kalpea iho
        - pystynenä tai pullea nenä
        - siniset tai harmaat silmät
        - maantien väriset hiukset


      • ts
        Rakas kirjoitti:

        Kaivoinpa esille vanhan Astrologos-lehden - siltä ainoalta vuodelta kun olin jäsen. Muistini ei pettänyt: lehdessä oli artikkeli merkkien vaikutuksesta ulkonäköön, nimenomaan nousumerkin näkökulmasta.

        Tässä yhteenveto:
        - litteät pakarat
        - leveä vartalo
        - paino keskittyy vartalon keskiosaan, vatsan seudulle (tästä johtuen askel on kevyt, vaikka henkilö saattaakin olla pyylevä)

        Ihme ja kumma, rinnoista ei mainittu sanaakaan. Eikö nimenomaan rinnat liitetä Rapuihin?

        Okei, tässä toinen lähde: Olavi J. Assikaisen Tähdet ja kohtalomme.

        - keskipituinen tai lyhyempi
        - varhaisesta iästä alkanut pyylevöityminen
        - pyöreät posket
        - kaksoisleuka
        - kalpea iho
        - pystynenä tai pullea nenä
        - siniset tai harmaat silmät
        - maantien väriset hiukset

        Ja kovaa!!

        Ensinnäkin, olen miespuolinen, ehkä se olisi pitänyt mainita. Olen 187 cm pitkä (keskivertoa pidempi), olen hoikka (ennen kuin aloin treenaamaan olin suorastaan laiha). Painoni ei ole keskittynyt vatsaan, sillä siinä on hoikin kohtani. Silmät ovat tummansiniset ja tukka on tummanruskea, eli näin. Olen siis pitkä ja hoikka ja tumma, eli en mitään tuosta mitä äsken mainitsit.


      • Tellu

        Jos olet mies, sinulla on hieman tuima katse, joka johtuu tietynlaisista kulmista. Hyvä esimerkki on Harrison Ford. (Muuan peruskoulussa ollut poika johon olin hieman ihastunut oli juuri tällaista tyyppiä.) Olettaisin että Salatuissa elämissä talkkarinpoika-Karia näyttelevä mies saattaisi myös olla Rapu? (Veljeni on nouseva Rapu, ja hänessä on tietynlaista tuimuutta, vai sanoisiko peräti juroutta kasvoissa...) Olisitko kenties ristiverinenkin?

        Olisinko pikkaisen hetero, kun olen näemmä tutkinut enimmäkseen miesten habitusta... Naisista en välttämättä uskalla niin mennä sanomaan. Eikä tämä ihmisten kanssa oleilu minulla niin viljavaa ole kyllä... Enempi erakkona oleilen.


      • Tellu
        ts kirjoitti:

        Ja kovaa!!

        Ensinnäkin, olen miespuolinen, ehkä se olisi pitänyt mainita. Olen 187 cm pitkä (keskivertoa pidempi), olen hoikka (ennen kuin aloin treenaamaan olin suorastaan laiha). Painoni ei ole keskittynyt vatsaan, sillä siinä on hoikin kohtani. Silmät ovat tummansiniset ja tukka on tummanruskea, eli näin. Olen siis pitkä ja hoikka ja tumma, eli en mitään tuosta mitä äsken mainitsit.

        Ehdin tännekin asti, ja näemmä tosiaan olet mies, ja ruskeatukkainenkin.

        Mielestäni Rapu-miehet eivät ole tuollaisia veteliä plösöjä kuin edellä mainittiin. Kuulostaa enempi vaikka nousevalta Kalalta (>Hitchcock).


      • ts
        Tellu kirjoitti:

        Jos olet mies, sinulla on hieman tuima katse, joka johtuu tietynlaisista kulmista. Hyvä esimerkki on Harrison Ford. (Muuan peruskoulussa ollut poika johon olin hieman ihastunut oli juuri tällaista tyyppiä.) Olettaisin että Salatuissa elämissä talkkarinpoika-Karia näyttelevä mies saattaisi myös olla Rapu? (Veljeni on nouseva Rapu, ja hänessä on tietynlaista tuimuutta, vai sanoisiko peräti juroutta kasvoissa...) Olisitko kenties ristiverinenkin?

        Olisinko pikkaisen hetero, kun olen näemmä tutkinut enimmäkseen miesten habitusta... Naisista en välttämättä uskalla niin mennä sanomaan. Eikä tämä ihmisten kanssa oleilu minulla niin viljavaa ole kyllä... Enempi erakkona oleilen.

        Ei mulla ole tuimaa katsetta ala Kari salkkareista taikka Harrison Ford. Kyllä multa varmaan tuima katse löytyy, mut eri tyyppinen. Ei mulla mitenkään kauheen pienet silmät ole niin kuin edellä mainituilla henkilöillä. Mul on kuitenkin vahvat ja tummat kulmakarvat joilla saa aikamoisia katseita aikaan. :)


      • Tellu
        ts kirjoitti:

        Ei mulla ole tuimaa katsetta ala Kari salkkareista taikka Harrison Ford. Kyllä multa varmaan tuima katse löytyy, mut eri tyyppinen. Ei mulla mitenkään kauheen pienet silmät ole niin kuin edellä mainituilla henkilöillä. Mul on kuitenkin vahvat ja tummat kulmakarvat joilla saa aikamoisia katseita aikaan. :)

        En väittänytkään että Ravuilla olisi pienet siansilmät... Mutta ne kulmat, ne kulmat.


      • ts
        Tellu kirjoitti:

        En väittänytkään että Ravuilla olisi pienet siansilmät... Mutta ne kulmat, ne kulmat.

        Tiedän tasan tarkkaan minkä tyyliset silmät sekä Karilla salkkareista että Harrison Fordilla on. Ne ovat tosiaan jotenkin "kulmikkaat", miten sen nyt ilmaisisi. Tiedän kylläkin, että mulla ei ole sen tyyppiset silmät. Kummallakaan heistä ei ole järin vahvat kulmakarvat, mitä multa löytyy. Molemilla heistä on myös ihopoimu silmän ylänurkassa jotka tekevät silmistä sellaset.."pappamaiset". :) Mulla sen sijaan on kohtuu pyöreät silmät. Ex-tyttöystäväni sano, että mulla on samanlaiset silmät ku Ville Valolla, eli siihen suuntaan. :)


      • Kulkija
        ts kirjoitti:

        Ja kovaa!!

        Ensinnäkin, olen miespuolinen, ehkä se olisi pitänyt mainita. Olen 187 cm pitkä (keskivertoa pidempi), olen hoikka (ennen kuin aloin treenaamaan olin suorastaan laiha). Painoni ei ole keskittynyt vatsaan, sillä siinä on hoikin kohtani. Silmät ovat tummansiniset ja tukka on tummanruskea, eli näin. Olen siis pitkä ja hoikka ja tumma, eli en mitään tuosta mitä äsken mainitsit.

        No, et tosiaan vastaa stereotyyppistä kuvaa ainakaan nousu-Ravusta. Toisaalta, Mars yhtymässä aurinkoosi täytyisi myös huomioida. Mitenkäs sulla se MC?

        Rapu nousumerkkinä yhdistetään äidillisyyteen, hoivaavuuteen ja huolehtivaiseen suhtautumiseen toisia kohtaan. Tunnen erään tyyppiesimerkin (tosin naispuolisen), hän on ulkoisestikin erittäin rehevä ja rintava, paapoo lemmikkiään ja huolestuu, jopa masentuu helposti. Viihtymiskysymys tuntuu olevan hänelle tärkeä, esim. kun muutti paikkakuntaa eikä heti tuntenut oloaan "kotoisaksi", muutti takaisin kotipaikkakunnalleen. Ai niin, ja äiti-suhde hänellä on ollut hyvin ongelmainen, jatkuvia riitoja. Monesti äiti-suhde tuntuu olevan Ravulle "issue", joko se on tiivis ja symbioottinen, tai sitten täynnä kitkaa.


      • ts
        Kulkija kirjoitti:

        No, et tosiaan vastaa stereotyyppistä kuvaa ainakaan nousu-Ravusta. Toisaalta, Mars yhtymässä aurinkoosi täytyisi myös huomioida. Mitenkäs sulla se MC?

        Rapu nousumerkkinä yhdistetään äidillisyyteen, hoivaavuuteen ja huolehtivaiseen suhtautumiseen toisia kohtaan. Tunnen erään tyyppiesimerkin (tosin naispuolisen), hän on ulkoisestikin erittäin rehevä ja rintava, paapoo lemmikkiään ja huolestuu, jopa masentuu helposti. Viihtymiskysymys tuntuu olevan hänelle tärkeä, esim. kun muutti paikkakuntaa eikä heti tuntenut oloaan "kotoisaksi", muutti takaisin kotipaikkakunnalleen. Ai niin, ja äiti-suhde hänellä on ollut hyvin ongelmainen, jatkuvia riitoja. Monesti äiti-suhde tuntuu olevan Ravulle "issue", joko se on tiivis ja symbioottinen, tai sitten täynnä kitkaa.

        MC on mulla Vesimiehessä. Aspektit on Jupiterin yhtymä MC:hen, Venuksen neliö MC:hen, Saturnuksen neliö MC:hen, Auringon kolmio MC:hen ja Pluton kolmio MC:hen. Löytyykö täältä salaisuus hoikkaan ja tummaan ulkonäkööni? Niin ja tosiaan, onhan mulla se Marsin yhtymä Aurinkoon ja Marsin yhtymä ascendenttiin.


      • Anita
        Kulkija kirjoitti:

        No, et tosiaan vastaa stereotyyppistä kuvaa ainakaan nousu-Ravusta. Toisaalta, Mars yhtymässä aurinkoosi täytyisi myös huomioida. Mitenkäs sulla se MC?

        Rapu nousumerkkinä yhdistetään äidillisyyteen, hoivaavuuteen ja huolehtivaiseen suhtautumiseen toisia kohtaan. Tunnen erään tyyppiesimerkin (tosin naispuolisen), hän on ulkoisestikin erittäin rehevä ja rintava, paapoo lemmikkiään ja huolestuu, jopa masentuu helposti. Viihtymiskysymys tuntuu olevan hänelle tärkeä, esim. kun muutti paikkakuntaa eikä heti tuntenut oloaan "kotoisaksi", muutti takaisin kotipaikkakunnalleen. Ai niin, ja äiti-suhde hänellä on ollut hyvin ongelmainen, jatkuvia riitoja. Monesti äiti-suhde tuntuu olevan Ravulle "issue", joko se on tiivis ja symbioottinen, tai sitten täynnä kitkaa.

        Oh hoh.. Aivan kuin olisit kertonut minusta =) Jopa tuo muuttamis hommeli pitää paikkaansa!
        Olen Aurinko-Kalat ja nouseva-Rapu. Kuu on Oinaassa.


      • Tellu
        Kulkija kirjoitti:

        No, et tosiaan vastaa stereotyyppistä kuvaa ainakaan nousu-Ravusta. Toisaalta, Mars yhtymässä aurinkoosi täytyisi myös huomioida. Mitenkäs sulla se MC?

        Rapu nousumerkkinä yhdistetään äidillisyyteen, hoivaavuuteen ja huolehtivaiseen suhtautumiseen toisia kohtaan. Tunnen erään tyyppiesimerkin (tosin naispuolisen), hän on ulkoisestikin erittäin rehevä ja rintava, paapoo lemmikkiään ja huolestuu, jopa masentuu helposti. Viihtymiskysymys tuntuu olevan hänelle tärkeä, esim. kun muutti paikkakuntaa eikä heti tuntenut oloaan "kotoisaksi", muutti takaisin kotipaikkakunnalleen. Ai niin, ja äiti-suhde hänellä on ollut hyvin ongelmainen, jatkuvia riitoja. Monesti äiti-suhde tuntuu olevan Ravulle "issue", joko se on tiivis ja symbioottinen, tai sitten täynnä kitkaa.

        Pikkuveljeni (Aurinko-Leijona, Kuu-Skorpioni) on nouseva Rapu, ja hän ei ole kotipaikkakunnaltamme päässyt minnekään. Minä itse olen seikkaillut ympäri maata, ja yleensä tulee muutettua parin vuoden välein kun kyllästyy vanhaan...

        Mutta tämä velipoika. Ei lähde niin minnekään, ja tapaa paljon oleilla äitimme seurassa. Vaikka muuten kyllä katsoisin että Ravuissa jos naiset ovat äidillisiä, niin miehet ovat kyllä ennemminkin päältäpäin melko kovia, torjuaviakin.


      • ts
        Tellu kirjoitti:

        Pikkuveljeni (Aurinko-Leijona, Kuu-Skorpioni) on nouseva Rapu, ja hän ei ole kotipaikkakunnaltamme päässyt minnekään. Minä itse olen seikkaillut ympäri maata, ja yleensä tulee muutettua parin vuoden välein kun kyllästyy vanhaan...

        Mutta tämä velipoika. Ei lähde niin minnekään, ja tapaa paljon oleilla äitimme seurassa. Vaikka muuten kyllä katsoisin että Ravuissa jos naiset ovat äidillisiä, niin miehet ovat kyllä ennemminkin päältäpäin melko kovia, torjuaviakin.

        Noni, kuunteleppas..aurinko-nousu Rapu puhuu. :) Olen asunut neljässä eri maassa elämäni aikana. Nyt olen asettunut kyllä tänne Suomeen, mutten TODELLAKAAN ajoi jäädä tänne loppuelämäkseni jos se suinkin vaan on mahdollista. Tarkoituksena olisi nähdä niin paljon maailmasta kuin vain mahdollista, tutustua eri kulttuureihin ja ymmärtää maailmanmenoa. Ja virkistykseksi voisi jäädä hetkeksi aikaa asumaankin eri paikkoihin. Uusi-Seelanti on henkilökohtainen suosikkini. :) Eli vaikka karttaa sanoo Rapu, se ei todellakaan tarkoita, etteikö henkilö haluaisi asua jossain muuaalla kuin kotiseudullaan.


      • Kulkija
        ts kirjoitti:

        Noni, kuunteleppas..aurinko-nousu Rapu puhuu. :) Olen asunut neljässä eri maassa elämäni aikana. Nyt olen asettunut kyllä tänne Suomeen, mutten TODELLAKAAN ajoi jäädä tänne loppuelämäkseni jos se suinkin vaan on mahdollista. Tarkoituksena olisi nähdä niin paljon maailmasta kuin vain mahdollista, tutustua eri kulttuureihin ja ymmärtää maailmanmenoa. Ja virkistykseksi voisi jäädä hetkeksi aikaa asumaankin eri paikkoihin. Uusi-Seelanti on henkilökohtainen suosikkini. :) Eli vaikka karttaa sanoo Rapu, se ei todellakaan tarkoita, etteikö henkilö haluaisi asua jossain muuaalla kuin kotiseudullaan.

        Sinähän se tunnut olevan poikkeus kaikin puolin. :-D Itse kävin juuri mielessäni läpi kaikki aurinko-Ravut jotka tuttavapiiristäni tiedän (nopea lasku tuotti kolme naista ja neljä miestä yhden lapsen), ja seitsemästä viisi asuu vielä kolmekymppisenäkin syntymäpaikkakunnallaan lähellä vanhempia, kuudes parinkymmenen kilometrin päässä kotoaan ja viettää joka ainoan vapaapäivän vanhempiensa luona, seitsemäs kauimpana äidistään, ehkä 100-200 km:n päässä. Kahdeksas on tosiaan vasta lähestymässä teini-ikää, mutta hän toisaalta asuu kahdestaan yksinhuoltajaäitinsä kanssa. Tämä esimerkki jonka ensin mainitsin, on muuten aurinkomerkiltään Jousimies (rohkea matkailija siis), vaan nousumerkki eli rapumainen toimintatapa mahtoi saada vallan, kun asiat eivät sujuneetkaan ongelmitta.

        Mutta sinuun. Epäilen, ettet kuitenkaan ole itse noihin muuttoihin vaikuttanut, vaan - ehkä äitisi? ;-) Tämä menee ehkä henkilökohtaisuuksiin, mutta mitenkäs omat suhteesi vanhempiisi? Jotenkin se äiti tuntuu olevan Ravulle äärimmäisiä tunteita aiheuttava asia. Todistin kerran mies-Ravun riitelyä äitinsä kanssa, enkä soisi kokevani sitä enää uudestaan...Lisäksi kaikista noista Ravuista jotka tunnen, tietääkseni viiden vanhemmat ovat eronneet, kahden vanhempia en tunne. Ehkä nykyisten avioerotilastojen valossa ei kovin kummallista, mutta useimmille heistä on äidistä jo pienenä (70-80-luvulla) tullut se tärkein "kodin tekijä". Äiti on siis turva.


      • ellu
        ts kirjoitti:

        Ja kovaa!!

        Ensinnäkin, olen miespuolinen, ehkä se olisi pitänyt mainita. Olen 187 cm pitkä (keskivertoa pidempi), olen hoikka (ennen kuin aloin treenaamaan olin suorastaan laiha). Painoni ei ole keskittynyt vatsaan, sillä siinä on hoikin kohtani. Silmät ovat tummansiniset ja tukka on tummanruskea, eli näin. Olen siis pitkä ja hoikka ja tumma, eli en mitään tuosta mitä äsken mainitsit.

        pitkä, hoikka ja tumma. hmm.. kuulostaa hyvältä


      • ts
        Kulkija kirjoitti:

        Sinähän se tunnut olevan poikkeus kaikin puolin. :-D Itse kävin juuri mielessäni läpi kaikki aurinko-Ravut jotka tuttavapiiristäni tiedän (nopea lasku tuotti kolme naista ja neljä miestä yhden lapsen), ja seitsemästä viisi asuu vielä kolmekymppisenäkin syntymäpaikkakunnallaan lähellä vanhempia, kuudes parinkymmenen kilometrin päässä kotoaan ja viettää joka ainoan vapaapäivän vanhempiensa luona, seitsemäs kauimpana äidistään, ehkä 100-200 km:n päässä. Kahdeksas on tosiaan vasta lähestymässä teini-ikää, mutta hän toisaalta asuu kahdestaan yksinhuoltajaäitinsä kanssa. Tämä esimerkki jonka ensin mainitsin, on muuten aurinkomerkiltään Jousimies (rohkea matkailija siis), vaan nousumerkki eli rapumainen toimintatapa mahtoi saada vallan, kun asiat eivät sujuneetkaan ongelmitta.

        Mutta sinuun. Epäilen, ettet kuitenkaan ole itse noihin muuttoihin vaikuttanut, vaan - ehkä äitisi? ;-) Tämä menee ehkä henkilökohtaisuuksiin, mutta mitenkäs omat suhteesi vanhempiisi? Jotenkin se äiti tuntuu olevan Ravulle äärimmäisiä tunteita aiheuttava asia. Todistin kerran mies-Ravun riitelyä äitinsä kanssa, enkä soisi kokevani sitä enää uudestaan...Lisäksi kaikista noista Ravuista jotka tunnen, tietääkseni viiden vanhemmat ovat eronneet, kahden vanhempia en tunne. Ehkä nykyisten avioerotilastojen valossa ei kovin kummallista, mutta useimmille heistä on äidistä jo pienenä (70-80-luvulla) tullut se tärkein "kodin tekijä". Äiti on siis turva.

        Muuttoihin en vaikuttanut itse, koska olin niin pieni. Muuttoihin vaikutti isäni, jonka työn perässä sitten muutimme noihin paikkoihin. Mutta tosiaan, omana haaveenani on matkustaa mahdollisismman paljon.

        Suhteeni vanhempiini on luultavasti aika normaali. Joskus tulee otettua yhteen oikeen kunnolla, mutta useimmiten meillä on hyvä suhde. Äitini kanssa pystyn paremmin puhumaan ns. henkilökohtaisista asioista, mutta kyllä mä hänenkin kanssa riitelen aina välillä. Kovimmat riitäni käyn kylläkin isäni kanssa. En kuitenkaan haluaisi nostaa äitiäni mitenkään isäni yläpuolelle. En koe, että äitini on enemmän turva kuin isä. He vaan kasvattavat/ovat kasvattaneet mua eri tavalla. Äitini kanssa pystyn jostain syystä tosiaan keskustelemaan näistä henkilökohtaisista asioista paremmin, mutta oon isänikin kanssa kokenut hyvinkin paljon eri asioita..Esim just pienempänä mentiin kaikennäköisille retkille. Olen muutenkin matkustanut isäni kanssa enemmän niin, että äiti on jäänyt ihan vaan kotiin. Eli en erottelisi kumpi on läheisempi, heidän roolinsa ovat vaan erilaiset, niin kuin isän ja äidin roolit yleensä ovatkin erilaiset. Eikä vanhempani ole eronneet.


      • Anita
        Kulkija kirjoitti:

        No, et tosiaan vastaa stereotyyppistä kuvaa ainakaan nousu-Ravusta. Toisaalta, Mars yhtymässä aurinkoosi täytyisi myös huomioida. Mitenkäs sulla se MC?

        Rapu nousumerkkinä yhdistetään äidillisyyteen, hoivaavuuteen ja huolehtivaiseen suhtautumiseen toisia kohtaan. Tunnen erään tyyppiesimerkin (tosin naispuolisen), hän on ulkoisestikin erittäin rehevä ja rintava, paapoo lemmikkiään ja huolestuu, jopa masentuu helposti. Viihtymiskysymys tuntuu olevan hänelle tärkeä, esim. kun muutti paikkakuntaa eikä heti tuntenut oloaan "kotoisaksi", muutti takaisin kotipaikkakunnalleen. Ai niin, ja äiti-suhde hänellä on ollut hyvin ongelmainen, jatkuvia riitoja. Monesti äiti-suhde tuntuu olevan Ravulle "issue", joko se on tiivis ja symbioottinen, tai sitten täynnä kitkaa.

        Oh hoh.. Aivan kuin olisit kertonut minusta =) Jopa tuo muuttamis hommeli pitää paikkaansa!
        Olen Aurinko-Kalat ja nouseva-Rapu. Kuu on Oinaassa.


      • Anonyymi
        ts kirjoitti:

        Tiedän tasan tarkkaan minkä tyyliset silmät sekä Karilla salkkareista että Harrison Fordilla on. Ne ovat tosiaan jotenkin "kulmikkaat", miten sen nyt ilmaisisi. Tiedän kylläkin, että mulla ei ole sen tyyppiset silmät. Kummallakaan heistä ei ole järin vahvat kulmakarvat, mitä multa löytyy. Molemilla heistä on myös ihopoimu silmän ylänurkassa jotka tekevät silmistä sellaset.."pappamaiset". :) Mulla sen sijaan on kohtuu pyöreät silmät. Ex-tyttöystäväni sano, että mulla on samanlaiset silmät ku Ville Valolla, eli siihen suuntaan. :)

        Salkkareiden Kari ei edes ole rapu


    • Kulkija

      Mielenkiintoista pohdintaa, ja varmasti myös omiaan kauhistuttamaan skeptisemmin astrologiaan suhtautuvia. ;-) Hauskaa silti vertailla ja miettiä, olisiko ulkonäön korreloinnista aurinkoon/askendenttiin pohjaksi mainitsemasi kaltaiselle tutkimukselle. Ja ovatko nuo ulkonäössä esiintulevat ominaisuudet miten kansainvälisiä - eli miten tummuus/vaaleus määritellään, kun kyse on vaikkapa kiinalaisista? :-)

      Nuo ominaisuudet, joita mainitsit, ovat joistain astrokirjoistakin tuttuja. Juhani Nummela ainakin kuvaa joitain aurinko & askendenttityyppejä Astrologian käsikirjassaan. Yhdistävänä tekijänä kaikissa tietysti on tuo merkki- & planeettasymboliikan soveltaminen käytäntöön, eli tässä tapauksessa ihmisen fyysiseen ulkonäköön: vilkas elohopea-Merkurius, eteerinen, häilyvä Neptunus, iätön ja ajaton Saturnus...

      Toki joitain "karikatyyrejä" tulee mieleen. Jos puhutaan aurinkomerkeistä, niin ulkoisestikin tyypillisiä merkkinsä edustajia ovat minusta vaikkapa Marco Bjurström (Kaksoset), sekä Renny Harlin ja Aira Samulin (Kalat). Tosin jälkimmäisellä lienee jotain Mars-vaikutusta tms., viitaten hiusten väriin! :-) Kun nyt ajattelen yleisesti (ja yleistäen) ihmisiä, joita tunnen, niin moni Oinas-mies on ns. yksinäinen susi, Skorpioni-mies on ollut sellainen nuorena mutta ei enää, Leijonat esiintyvät jonkinlaisella näyttämöllä ammatikseen tai huvikseen, Kauris-naiset omistautuvat työlleen...sen sijaan jos pysytään tiukasti vain ulkonäössä, on hankalampi keksiä yleistyksiä. Mainitsemasi jutut sopivat joihinkin, mutteivät kaikkiin. On silti hauskaa yrittää arvailla merkkejä esim. valokuvista. Eikö muuten joku ulkonäkö & astrologia -saittikin ollut netissä - muistaako joku osoitetta?

      • jeudi6

        Sivulla www.habarbadi.com/astrofaces/ on astrokasvoja :)


      • Tellu
        jeudi6 kirjoitti:

        Sivulla www.habarbadi.com/astrofaces/ on astrokasvoja :)

        Nyt ymmärrän, että se mikä Aurinko-merkeistä paistaa toisinaan läpi, ei välttämättä ole selitettävissä joillakin tietyillä kasvopiirteillä tai ruumiinrakenteella. En voi kuin sanoa että esim. Ravun VOI tunnistaa katseestaan, mutta ei lähimainkaan tarkoita että Ravulla olisi tietynnäköiset silmät, tai välttämättä kulmatkaan. Ei oikein sanoin pysty ilmaisemaan mikä on se tietty jokin mikä on yhteistä monille saman merkin edustajille.

        Kaksoset-osastolla oli tyyppi joka olisi käynyt ex-kumppanini veljestä.

        No, minä kun olen muutenkin henkisyyteen hurahtanut, sanoisin että ihmisistä paistaa heidän energiakehonsa läpi varsinkin silmien kohdalta... ääh...


      • s
        Tellu kirjoitti:

        Nyt ymmärrän, että se mikä Aurinko-merkeistä paistaa toisinaan läpi, ei välttämättä ole selitettävissä joillakin tietyillä kasvopiirteillä tai ruumiinrakenteella. En voi kuin sanoa että esim. Ravun VOI tunnistaa katseestaan, mutta ei lähimainkaan tarkoita että Ravulla olisi tietynnäköiset silmät, tai välttämättä kulmatkaan. Ei oikein sanoin pysty ilmaisemaan mikä on se tietty jokin mikä on yhteistä monille saman merkin edustajille.

        Kaksoset-osastolla oli tyyppi joka olisi käynyt ex-kumppanini veljestä.

        No, minä kun olen muutenkin henkisyyteen hurahtanut, sanoisin että ihmisistä paistaa heidän energiakehonsa läpi varsinkin silmien kohdalta... ääh...

        minäkin jotain. Minun mielestäni taas ulkonäön voisi katsoa astrologisesti siitä missä MC sijaitsee. MC:hän kertoo sen, miten käyttäydyt ja näyttäydyt ulospäin. Itse olen skorppari jolla kauris nousee, joten munhan pitäisi näyttää kamalan tummalta ja synkältä? Mutta mun MC onkin jousimiehessä...ja ulospäin olenkin menevämpi ja vilkkaampi kuin aurinko/asc merkki antaisi ymmärtää. Mites teidän MC:t?


      • Riinu
        s kirjoitti:

        minäkin jotain. Minun mielestäni taas ulkonäön voisi katsoa astrologisesti siitä missä MC sijaitsee. MC:hän kertoo sen, miten käyttäydyt ja näyttäydyt ulospäin. Itse olen skorppari jolla kauris nousee, joten munhan pitäisi näyttää kamalan tummalta ja synkältä? Mutta mun MC onkin jousimiehessä...ja ulospäin olenkin menevämpi ja vilkkaampi kuin aurinko/asc merkki antaisi ymmärtää. Mites teidän MC:t?

        Jutussasi voi olla vinha perä... oikein kun nyt ajattelen asiaa. Minun MC:ni on Kaksosissa, ja olen vilkas, ulospäinsuuntautunut; jopa niin että pienet hiljaiset hetket keskustelussa tekevät minut vaivautuneeksi! :D Aurinkoni on Kaloissa ja Nousuni Neitsyessä, joten näidenkin merkkien perusteella minun pitäisi olla melko ujo, ja vetäytyvä. Kuuni on kylläkin seurallisessa Vaa´assa, niin että sieltä se puheen pulputus saattaapi olla peräisin.
        Sanoit että olet skorppari ja Kauris nousee. Tästä voisi ajatella, että olet tumma. Kuitenkin tuohon ulkonäköön vaikuttavat 1. huoneessa ja 12. huoneessa olevat planeetat eli siis lähellä nousua. Jos sinulla sattumalta on siellä esim. Venus tai jokin muu "vaalentava" planeetta, niin silloin sinulla tuo Pluton ja Saturnuksen tummuus näkyy esim. tummina kulmakarvoina tai vain syvänä katseena.


      • kertokaa
        Riinu kirjoitti:

        Jutussasi voi olla vinha perä... oikein kun nyt ajattelen asiaa. Minun MC:ni on Kaksosissa, ja olen vilkas, ulospäinsuuntautunut; jopa niin että pienet hiljaiset hetket keskustelussa tekevät minut vaivautuneeksi! :D Aurinkoni on Kaloissa ja Nousuni Neitsyessä, joten näidenkin merkkien perusteella minun pitäisi olla melko ujo, ja vetäytyvä. Kuuni on kylläkin seurallisessa Vaa´assa, niin että sieltä se puheen pulputus saattaapi olla peräisin.
        Sanoit että olet skorppari ja Kauris nousee. Tästä voisi ajatella, että olet tumma. Kuitenkin tuohon ulkonäköön vaikuttavat 1. huoneessa ja 12. huoneessa olevat planeetat eli siis lähellä nousua. Jos sinulla sattumalta on siellä esim. Venus tai jokin muu "vaalentava" planeetta, niin silloin sinulla tuo Pluton ja Saturnuksen tummuus näkyy esim. tummina kulmakarvoina tai vain syvänä katseena.

        Olen skorpparinainen, nouseva kaksonen, kuu vaa'assa.


      • Kulkija
        s kirjoitti:

        minäkin jotain. Minun mielestäni taas ulkonäön voisi katsoa astrologisesti siitä missä MC sijaitsee. MC:hän kertoo sen, miten käyttäydyt ja näyttäydyt ulospäin. Itse olen skorppari jolla kauris nousee, joten munhan pitäisi näyttää kamalan tummalta ja synkältä? Mutta mun MC onkin jousimiehessä...ja ulospäin olenkin menevämpi ja vilkkaampi kuin aurinko/asc merkki antaisi ymmärtää. Mites teidän MC:t?

        Kiintoisaa. MC:hän tosiaan on sitä "julkista kuvaa". Näkisin, että pitänee paikkansa ainakin ehkä sen käsityksen suhteen, mikä minusta on muilla ihmisillä. Minullakin on nimittäin MC Jouskarissa, ja saatanpa hyvinkin vaikuttaa jonkun silmissä liikkuvaiselta, matkustelevalta (työn kauttakin muuten), joviaalilta ja sellaiselta, joka tulee toimeen esim. ulkomaalaisten kanssa. Tietyn idealistisuuden, uteliaisuuden ja pyrkimisen henkiseen laajentumiseen myös itsessäni vahvasti tunnistan. Jupiterhan on vielä yhtymässä aurinkooni, joten siinä lisää Jouskaria. :-) Lisäksi muuten Neptunuksen yhtymä MC:hen, eli sama teema toisinpäin. Ja niin, olen harrastanut ratsastusta ja ollut pienestä "hevostyttö", sopinee Jousimieheen...

        Nousu-Kauris -puoli näkyy ehkä ulkonäössä: olen melko tumma ja pidän paljon tummia vaatteita. Toisaalta, AC:ta lähinnä oleva planeetta (ei konjunktiossa kuitenkaan) on Mars, joka ykköshuone-painotuksen myötä tuo varmaankin mieltymykseni punaiseen väriin - olenpa hiuksianikin punaisemmaksi värjäillyt aika ajoin. Itse asiassa aina joko entistä tummemmaksi, tai sitten punaisemmaksi. ;-) Kalamaisuus silti näkyy mielestäni pohjalta: ilman meikkiä ja luonnollisen hiusvärin kanssa olen aika hailakkaa, suomalaista tyyppiä. "Omat" värini ovat vaatteissa musta, grafiitinharmaa, tumma lila, (tumma) punainen ja valkoinen, joskus sammaleenvihreä. Muuten pidän lämpimän keltaisesta.


      • s
        Riinu kirjoitti:

        Jutussasi voi olla vinha perä... oikein kun nyt ajattelen asiaa. Minun MC:ni on Kaksosissa, ja olen vilkas, ulospäinsuuntautunut; jopa niin että pienet hiljaiset hetket keskustelussa tekevät minut vaivautuneeksi! :D Aurinkoni on Kaloissa ja Nousuni Neitsyessä, joten näidenkin merkkien perusteella minun pitäisi olla melko ujo, ja vetäytyvä. Kuuni on kylläkin seurallisessa Vaa´assa, niin että sieltä se puheen pulputus saattaapi olla peräisin.
        Sanoit että olet skorppari ja Kauris nousee. Tästä voisi ajatella, että olet tumma. Kuitenkin tuohon ulkonäköön vaikuttavat 1. huoneessa ja 12. huoneessa olevat planeetat eli siis lähellä nousua. Jos sinulla sattumalta on siellä esim. Venus tai jokin muu "vaalentava" planeetta, niin silloin sinulla tuo Pluton ja Saturnuksen tummuus näkyy esim. tummina kulmakarvoina tai vain syvänä katseena.

        siinäpä se, mulla ei ole vaalentavia planeettoja 1 tai 12.huoneissa, päinvastoin 1:stä löytyy saturnus, jupiter ja kuu.....mulla on semmoset tyypilliset rotanväriset hiukset, joita vaalennan kylläkin.


      • s
        Kulkija kirjoitti:

        Kiintoisaa. MC:hän tosiaan on sitä "julkista kuvaa". Näkisin, että pitänee paikkansa ainakin ehkä sen käsityksen suhteen, mikä minusta on muilla ihmisillä. Minullakin on nimittäin MC Jouskarissa, ja saatanpa hyvinkin vaikuttaa jonkun silmissä liikkuvaiselta, matkustelevalta (työn kauttakin muuten), joviaalilta ja sellaiselta, joka tulee toimeen esim. ulkomaalaisten kanssa. Tietyn idealistisuuden, uteliaisuuden ja pyrkimisen henkiseen laajentumiseen myös itsessäni vahvasti tunnistan. Jupiterhan on vielä yhtymässä aurinkooni, joten siinä lisää Jouskaria. :-) Lisäksi muuten Neptunuksen yhtymä MC:hen, eli sama teema toisinpäin. Ja niin, olen harrastanut ratsastusta ja ollut pienestä "hevostyttö", sopinee Jousimieheen...

        Nousu-Kauris -puoli näkyy ehkä ulkonäössä: olen melko tumma ja pidän paljon tummia vaatteita. Toisaalta, AC:ta lähinnä oleva planeetta (ei konjunktiossa kuitenkaan) on Mars, joka ykköshuone-painotuksen myötä tuo varmaankin mieltymykseni punaiseen väriin - olenpa hiuksianikin punaisemmaksi värjäillyt aika ajoin. Itse asiassa aina joko entistä tummemmaksi, tai sitten punaisemmaksi. ;-) Kalamaisuus silti näkyy mielestäni pohjalta: ilman meikkiä ja luonnollisen hiusvärin kanssa olen aika hailakkaa, suomalaista tyyppiä. "Omat" värini ovat vaatteissa musta, grafiitinharmaa, tumma lila, (tumma) punainen ja valkoinen, joskus sammaleenvihreä. Muuten pidän lämpimän keltaisesta.

        meissähän on aika paljon samaa....mun nepparini tosin on konjuktiossa aurinkoon skorpparissa, ja jupiter on 1.huoneessa, löysässä konjuktiossa kuuhun kaloissa.....yleensä kun kysellään mitähän merkkiä edustaa, niin mua tosi moni luulee jousimieheksi. Eräs astrologi oli aivan varma että edustan leijonan merkkiä, aika hassua, koska leijonassa mulla ei ole kuin mars (huone 7), mutta tulimerkki sekin....
        minä myös olen varsin haalea väreiltäni, silmät tosin t.siniset, blondaan, ihon väri erittäin vaalea.
        Mun lempiväri vaatteet ovat yleensä punainen (kaikki vaaleasta viininpunasen) sekä kultaa ripaus. Mustaakin käytän mutta varsinkin kasvojen alla tekee minut valkoiseksi kuin haamun.
        T.ruskeaa tai vihreää en käytä koskaan.


      • Kulkija
        jeudi6 kirjoitti:

        Sivulla www.habarbadi.com/astrofaces/ on astrokasvoja :)

        Kiitokset, tämä oli juuri se sivu jota tarkoitinkin. Kävin siellä joskus, mutten laittanut osoitetta talteen. Mielenkiintoista tilastoa löytyi:

        "Statistics

        There are 123 (1728) combinations of Sun, Moon & Ascendant.
        There are currently approximately 6.000.000.000 humans on earth.
        Thus, approximately 3.470.000 people share the same Sun, Moon and Ascendant.
        Approximately 290.000 people share the same Sun, Moon, Asc and Mercury.
        Approximately 24.000 people share the same Sun, Moon, Asc, Mercury and Venus.
        Approximately 2000 people share the same Sun, Moon, Asc, Mercury, Venus & Mars."

        Olisipa jännä, jos joskus löytäisi tuollaisen viimeksimainitun astrologisen "kaiman". Vaikka toisaalta, eipä ole juuri tullut törmäiltyä sellaiseenkaan, jolla on sama aurinko, kuu & asc.


      • Riinu
        s kirjoitti:

        siinäpä se, mulla ei ole vaalentavia planeettoja 1 tai 12.huoneissa, päinvastoin 1:stä löytyy saturnus, jupiter ja kuu.....mulla on semmoset tyypilliset rotanväriset hiukset, joita vaalennan kylläkin.

        Nimenomaan Kuu tekee sinusta vaaleamman kuin normaalisti pitäisi; läpikuultavan. Kummipojallani on Kuu minuutilleen nousun päällä ja hän oikea Kuu-poika; läpikuultavan haalea, vaikka äidillään on pikimustat hiukset ja ruskeat silmät, eikä isäkään mikään haalea ole! Myöskin Jupiter saattaa "haalentaa" värejäsi. By the way, olitko Kuu Kaloissa? Jos olet, joko Pluto on tehnyt jo neliön Kuuhusi? Mielenkiinnosta ihan kysyn.


      • Minna
        Kulkija kirjoitti:

        Kiitokset, tämä oli juuri se sivu jota tarkoitinkin. Kävin siellä joskus, mutten laittanut osoitetta talteen. Mielenkiintoista tilastoa löytyi:

        "Statistics

        There are 123 (1728) combinations of Sun, Moon & Ascendant.
        There are currently approximately 6.000.000.000 humans on earth.
        Thus, approximately 3.470.000 people share the same Sun, Moon and Ascendant.
        Approximately 290.000 people share the same Sun, Moon, Asc and Mercury.
        Approximately 24.000 people share the same Sun, Moon, Asc, Mercury and Venus.
        Approximately 2000 people share the same Sun, Moon, Asc, Mercury, Venus & Mars."

        Olisipa jännä, jos joskus löytäisi tuollaisen viimeksimainitun astrologisen "kaiman". Vaikka toisaalta, eipä ole juuri tullut törmäiltyä sellaiseenkaan, jolla on sama aurinko, kuu & asc.

        Olen aurinko-leijona, kuu härässä ja vaaka nousee. Sama kombinaation on Monica Lewinskylla ja Bill Clintonilla. Liekö tämä astro-kaksosuus ollut Monican ja Billin toisiinsa tunteman vetovoiman salaisuus...?!


      • s
        Riinu kirjoitti:

        Nimenomaan Kuu tekee sinusta vaaleamman kuin normaalisti pitäisi; läpikuultavan. Kummipojallani on Kuu minuutilleen nousun päällä ja hän oikea Kuu-poika; läpikuultavan haalea, vaikka äidillään on pikimustat hiukset ja ruskeat silmät, eikä isäkään mikään haalea ole! Myöskin Jupiter saattaa "haalentaa" värejäsi. By the way, olitko Kuu Kaloissa? Jos olet, joko Pluto on tehnyt jo neliön Kuuhusi? Mielenkiinnosta ihan kysyn.

        ahaa, enpäs tuota tiennytkään jupiterista/kuusta. Näin sitä oppii aina uutta.
        Toi plu 90 mon on ohittanut meikäläisen viimeisen kerran syyskuussa 2002, mut vaikutukset tuntuu vieläkin.
        Ennen tota kävin läpi saturnuksen 180:t aurinkoon yms tärkeisiin merkkeihin, joten ero tuli. Ja voin sanoa että tunteet on olleet kuumina ton plu 90 mon ansiosta moneen kertaan. On ollu riitaa kotiin liittyvissä asioissa (ero= kuka saa mitä jne), asunnon vaihtoakin mietin mutta hoidin asian toisella tapaa, tutustuin hlöön josta en tunnu pääsevän millään eroon. En välitä hänestä ja erottu on monta kertaa, mutta aina vaan se meiltä löytyy.....tosi kinkkinen transiitti. Nyt ehkä pikkuhiljaa rupean pääsemään tasoihin tunteitteni kanssa sekä muun elämän kanssa. Eniten toi transiitti vaikutti rakkauselämään, rahaan ja kotiin. Enkä vieläkään tajua miten saan sen toisen ymmärtämään etten hänestä välitä.


      • Riinu
        s kirjoitti:

        ahaa, enpäs tuota tiennytkään jupiterista/kuusta. Näin sitä oppii aina uutta.
        Toi plu 90 mon on ohittanut meikäläisen viimeisen kerran syyskuussa 2002, mut vaikutukset tuntuu vieläkin.
        Ennen tota kävin läpi saturnuksen 180:t aurinkoon yms tärkeisiin merkkeihin, joten ero tuli. Ja voin sanoa että tunteet on olleet kuumina ton plu 90 mon ansiosta moneen kertaan. On ollu riitaa kotiin liittyvissä asioissa (ero= kuka saa mitä jne), asunnon vaihtoakin mietin mutta hoidin asian toisella tapaa, tutustuin hlöön josta en tunnu pääsevän millään eroon. En välitä hänestä ja erottu on monta kertaa, mutta aina vaan se meiltä löytyy.....tosi kinkkinen transiitti. Nyt ehkä pikkuhiljaa rupean pääsemään tasoihin tunteitteni kanssa sekä muun elämän kanssa. Eniten toi transiitti vaikutti rakkauselämään, rahaan ja kotiin. Enkä vieläkään tajua miten saan sen toisen ymmärtämään etten hänestä välitä.

        Jopas sinulle on todella tapahtunut!
        No, tämä taas vahvistaa uskoani tähän Pluton puhdistavaan vaikutukseen. Itselläni on juuri Pluoton neliötransiitti Aurinkoon takana, mutta olen kuullut että Kuu-transiitit olisivat vielä voimakkaampia ja intensiivisempiä. Yes, kiitos vahvistuksesta, näin se on!
        Pluton transiitteihin liittyy usein pakkomielteenomaiset toiminnot; olisiko tuo sinun "ystäväsi" roikkuminen juuri tätä? Juttu toimii sinun kohdallasi vain vähän toisin päin; joku roikkuu sinussa kynsin ja hampain... :D


    • Fiffiina

      en allekirjoittaisi ihan kaikkia em. asioita, koska pistäväkatseisuus mun mielestäni on esim. skorpionien tuntomerkki, kaloissa on taas jotain ulkoista pehmeyttä myös ulkonäössä, tulenmerkit ovat yleensä maskuliinisia - myös naiset, maan merkit usein luisevia, tai sitten isohkoja, ilmanmerkit hoikkia ja jollain lailla "liiteleviä" eleiltäänkin, vedenmerkeillä silmät kertovat tunteikkuuden.

      Vaa'at ovat usein vaaleahkoja, jotenkin hienostuneita eleiltään, mutta eivät mitenkään persoonallisia välttämättä. Leijonat kulkevat ylväästi selkä suorana, nenä hiukka pystyssä, oinaat taas kiireisin "äkäisin" askelin. Kauriista aistii herkkyyden ja tietyn viileyden, ja etäisyyden. Kalat kulkevat kuin unissaan. Myös vesimiehillä on usein jotenkin erikoiset silmät (esim. Elijah Wood).

      Ja Gvyneth on muuten aurinko- ja kuuvaaka, nouseva merkki on leijona, ei siis kalat!

      • Tellu

        Gwyneth Paltrow http://www.metamaze.com/
        Born on Wednesday, September 27, 1972 in Los Angeles CALIFORNIA
        Sun: 04 Libra 48 Moon: 08 Gemini 54 Mercury: 11 Libra 07 Venus: 21 Leo 29 Mars: 27 Virgo 59 Jupiter: 00 Capricorn 12 Saturn: 20 Gemini 35

        En muista missä näin että GP olisi nouseva Kala, mutta niinkuin näet ei tuo tieto Kuustakaan aina näemmä pysy samana! (Olisi tietysti mielenkiintoista saada tietää että mikä hemmetti se GP:n nousu sitten todella ja varmuudella on!)

        Jokatapauksessa tarkoitukseni oli herättää pohdintaa voiko merkkien ja kehojen välillä löytää korrelaatiota; itse en ole mikään spesialisti sanomaan onko näin varmasti. Jos ajattelisi että Aurinko, Kuu ja nousu VOISIVAT vaikuttaa ihmisen ulkonäköön, niin mikä sen sitten taas päättää, mikä niistä milloinkin vaikuttaa ENITEN? Vaikuttaako nousu joissakin yksityiskohdissa? Entä miten Kuu?

        Hermostunein merkki on mielestäni Kaksoset. Olen heitä jokusen tuntenut, ja kyllä se sellaista hössötystä ja höpötystä ja käsien viuhtomista on.

        Myöskin olen sitä mieltä että nousevat Vaa'at taitavat olla sekalaisin seurakunta mitä on, noin ulkonäöllisesti. Minulla ei esim. ole mitään yhteistä Hitlerin kanssa...

        Mutta näkemykseni eivät ole kovin laajalti testattuja, koska en ole järin ihmisjoukoissa viihtyvää tyyppiä.


      • jeudi6

        Olen katsonut jostain, että Gwyneth Palthrow olisi Aurinko-Vaaka, Kuu-Kaksoset ja Nousu-Kalat. Mutta näitä tietojahan voi olla monenlaisia eikä sitä välttämättä tiedä mikä on se oikea.


      • Kulkija
        Tellu kirjoitti:

        Gwyneth Paltrow http://www.metamaze.com/
        Born on Wednesday, September 27, 1972 in Los Angeles CALIFORNIA
        Sun: 04 Libra 48 Moon: 08 Gemini 54 Mercury: 11 Libra 07 Venus: 21 Leo 29 Mars: 27 Virgo 59 Jupiter: 00 Capricorn 12 Saturn: 20 Gemini 35

        En muista missä näin että GP olisi nouseva Kala, mutta niinkuin näet ei tuo tieto Kuustakaan aina näemmä pysy samana! (Olisi tietysti mielenkiintoista saada tietää että mikä hemmetti se GP:n nousu sitten todella ja varmuudella on!)

        Jokatapauksessa tarkoitukseni oli herättää pohdintaa voiko merkkien ja kehojen välillä löytää korrelaatiota; itse en ole mikään spesialisti sanomaan onko näin varmasti. Jos ajattelisi että Aurinko, Kuu ja nousu VOISIVAT vaikuttaa ihmisen ulkonäköön, niin mikä sen sitten taas päättää, mikä niistä milloinkin vaikuttaa ENITEN? Vaikuttaako nousu joissakin yksityiskohdissa? Entä miten Kuu?

        Hermostunein merkki on mielestäni Kaksoset. Olen heitä jokusen tuntenut, ja kyllä se sellaista hössötystä ja höpötystä ja käsien viuhtomista on.

        Myöskin olen sitä mieltä että nousevat Vaa'at taitavat olla sekalaisin seurakunta mitä on, noin ulkonäöllisesti. Minulla ei esim. ole mitään yhteistä Hitlerin kanssa...

        Mutta näkemykseni eivät ole kovin laajalti testattuja, koska en ole järin ihmisjoukoissa viihtyvää tyyppiä.

        Heh, tuon Kaksos-kommentin kyllä allekirjoitan. Työpaikalla on tyyppiesimerkki käsillään viuhtovasta aurinko-Kaksosesta. :-) Myöskään Marco Bjurströmiä katsellessa ei ole vaikea arvata horoskooppimerkkiä. Pari aurinko-Kaksosta tunnen, jotka eivät vaikuta hirmu puheliailta, mutta päästyään vauhtiin juttua kyllä riittää.


    • Oinas

      Miltä minä näytän....olen oinas nainen...auringoista ja kuusta en tiedä mitään, mutta olen syntynyt 10.4.
      Voitko kertoa tämän perusteella jotain....?

      • Tellu

        Sanoin jo jossain etten paljon mistään mitään tiedä ja toivon kyllä että enempi ihmisten kanssa tekemisissä oleva alkaisi tutkia asiaa... mutta mutta...

        Kaikilla Oinailla jotka olen tavannut on ollut "pistävä" tai hienommin sanottuna intensiivisen tarkka katse. Ei mikään kiukkuinen mulkosilmäkatse, vaan sellainen tarkka vaan. Johtunee ehkä siitä että Oinas kuitenkin liittyy päähän - aivoihin - älyyn. Esim. Heikki Kinnusella mielestäni on tällainen Oinas-katse. Luulisinpa että Oinaalle voisi olla tyypillisempi hiustenväri punaruskea tai ruskea kuin esim. vaalea...

        (Läpitunkeva Pluto-katse on sitten taas asia erikseen. Mutta mielenkiintoista voisi olla se seikka että Oinaan hallitsija MARS oli aiemmin myös nyttemmin Plutolle siirretyn Skorpionin hallitsija.)


    • oinas

      miltä mä näytän...olen oinas nainen mutta en tiedä aurinko enkä kuu planeettoja...mutta olen syntynyt 10.4...voitko tämän perusteella kertoa jotain?

    • Cath

      Jos nyt oikein olen ymmärtänyt niin olet Kalat, eikös vain? Jos näin on, täällä huhuilee myös Kalat jolla Vaaka-mies =)
      hmmm.....

      • Tellu

        Koska olen nouseva Vaaka ja kumppanini Aurinko-Vaaka, on meillä suhteessamme suotuisia tekijöitä jo alkuunsa, vaikka joskus väitetään ettei Vaaka ja Kala sovi yhteen. Sittenpä en sovi yhteen itsenikään kanssa, jos niin on...

        Kaiketi ajatellaan että ilma jäähdyttäisi veden. Mutta voisi myös ajatella että ilmamerkin henkevyys ja herkkyys sopii hyvin Kalalle.


      • Rakas
        Tellu kirjoitti:

        Koska olen nouseva Vaaka ja kumppanini Aurinko-Vaaka, on meillä suhteessamme suotuisia tekijöitä jo alkuunsa, vaikka joskus väitetään ettei Vaaka ja Kala sovi yhteen. Sittenpä en sovi yhteen itsenikään kanssa, jos niin on...

        Kaiketi ajatellaan että ilma jäähdyttäisi veden. Mutta voisi myös ajatella että ilmamerkin henkevyys ja herkkyys sopii hyvin Kalalle.

        Tosi hassu. Itse olen myös Kalat-Vaaka, mutta minulla ei ole juuri mitään kokemuksia Vaaka-miehistä. 3-4 merkkiä ovat selvästi suosituimpia ja sitten on joukko harvinaisempia ja sitten niitä, joihin en ole juuri missään tekemisissä. Ja Vaaka kuuluu niihin.


      • Cath
        Rakas kirjoitti:

        Tosi hassu. Itse olen myös Kalat-Vaaka, mutta minulla ei ole juuri mitään kokemuksia Vaaka-miehistä. 3-4 merkkiä ovat selvästi suosituimpia ja sitten on joukko harvinaisempia ja sitten niitä, joihin en ole juuri missään tekemisissä. Ja Vaaka kuuluu niihin.

        ...eipä sitä olekaan tullut törmäiltyä Vaaka-miehiin pahemmin. Mutta sanoisin kyllä että parasta aviomies ainesta ovat, hih =) Tämä nyt on ainakin minun Kalat-Rapu immeisen huomio.
        Tosin ilma-elementin miehet tuntuvat kyllä välillä hieman tunnekylmiltä... Tuli-miehet taasen ahdistaviltakin. Maa-elementin liian tylsiltä ;-) Kyllä kai Vesi-elementti on se ominainen josta saa vastakaikua, riippuu tietysti kokonaisuudesta eli millaisia merkkejä ja aspekteja löytyy kartalta, molemmilta.
        Omassa tapauksessa yhdistäviä ovat Kuu merkit Oinaassa, ja lisäksi mieheni on nouseva Kalat! Että näin =)


    • Järjen riemuvoitto

      Vittu mitä paskaa.

    • jouskari_70

      Miljoona vuotta vanha aloitus, mutta tulin juuri tänään pohtineeksi tätä asiaa aurinkomerkeittäin kun törmäsin itseni näköiseen jousimiesnaiseen. Monilla tuntemillani (tai julkisuudesta tunnetuilla) jousimiesnaisilla on ovaalin muotoiset kasvot, kapea nenä, leuka jopa terävä ja kohtuullisen isot silmät. Kasvojen ilme usein iloinen ja pirteä.
      Onkohan näissä todella jotain perää vai silkkaa sattumaako?

    • Anonyymi

      Minulla on
      -kiharat hiukset
      -siniset silmät
      -isot huulet
      -vaaleaihoinen
      -kroppani hyvän ja huonon väliltä,omasta mielestäni
      -pituus 172cm

    • Anonyymi

      Olen aurinko Jousimies, nousu Neitsyt, kuu Vesimies ja laskeva Kalat. Miltä minä näytän? :)

    • Anonyymi

      Vaaka ja skorpionin tunnistan herkimmin silmistä. Vaaalla se ilmeetön ja tunteeton katse ja skorppareilla pistävä katse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe