HIM = paskaa.

Satan.

Ettekä te voi sille mitään, pissikset.

42

2167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä minä

      kaikilla on oikeus mielipiteeseen :P Toiset tykkää HIM:stä toiset Tuiskusta. Niin se elämä vaan menee koita hyväksyy se!

    • -s-

      En tiedä paljonko pissiksiä tällä palstalla liikkuu, mutta jos haluat ilmoitella heille siitä mihin he pystyvät ja mihin eivät, suosittelen ilmoittelemaan siitä jollain muulla keskustelupalstalla.

      HIM = paskaa? No, ei ainakaan sataprosenttisesti. Sinua se saattaa kiinnostaa, mutta minä en halua tietää montako grammaa ulostetta bändin jäsenten ruoansulatuselimistössä tällä hetkellä on.
      HIM = His Infernal Majesty = Hänen Infernaali Majesteettinsa
      Se infernaali tarkoittaa helvetillistä.
      Harmittaako sinua jotenkin se että Ville ja kumppanit totesivat saatananpalvonnan hölmöjen hommaksi perehdyttyään siihen tarkemmin? Vai oliko nimimerkkisi joku heitto vaan?

      • hehehehehe..............

        "Harmittaako sinua jotenkin se että Ville ja kumppanit totesivat saatananpalvonnan hölmöjen hommaksi perehdyttyään siihen tarkemmin?"

        Perehtyivät joo - katsomalla Buffy vampyyrintappajaa ja Lost Boysia 69 eyesin kanssa :D:DD:D:D:


      • -s-
        hehehehehe.............. kirjoitti:

        "Harmittaako sinua jotenkin se että Ville ja kumppanit totesivat saatananpalvonnan hölmöjen hommaksi perehdyttyään siihen tarkemmin?"

        Perehtyivät joo - katsomalla Buffy vampyyrintappajaa ja Lost Boysia 69 eyesin kanssa :D:DD:D:D:

        kyllä Anton LaVeyn Satanic Biblellä taisi olla suurempi vaikutus heihin...


      • HA HA HA AHA HAAHAAH
        -s- kirjoitti:

        kyllä Anton LaVeyn Satanic Biblellä taisi olla suurempi vaikutus heihin...

        ROOOH HAHAHAHAHAHA OO HAHA HHAHAHAAHAHAAHAAAAGHHH

        ÄLÄ HUOLI - TEINIYS PARANTUU AJAN MYÖTÄ

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA


      • -s-
        HA HA HA AHA HAAHAAH kirjoitti:

        ROOOH HAHAHAHAHAHA OO HAHA HHAHAHAAHAHAAHAAAAGHHH

        ÄLÄ HUOLI - TEINIYS PARANTUU AJAN MYÖTÄ

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA

        ei siltä näytä :/


    • Satan.

      Kylläpä pisti taas naurattamaan kun angstiset pissikset tulivat suuttuneina viisastelemaan kun kuulivat totuuden :)

      Jatkakaa!

      • Poison.

        ... ei ole totuus, vaan mielipide. Totuus on simppelisti asia joka on faktaa, ja perusteltavissa muuten kuin mielipiteillä. Vastakkaisten mielipiteiden omaavien ihmisten nimittely ei myöskään osoita kovin suurta kypsyyden tasoa, ja on myös osoitus väitteesi heikkoudesta jos ainoa tapa puolustaa sitä on hyökätä vastapuolta vastaan.

        Suomi24:n taso on mitä on, mutta sinua suosittelen vielä kasvamaan hieman ennen kuin yllät näidenkään foorumien keskitasolle.


      • JenkkiPurkka poppia
        Poison. kirjoitti:

        ... ei ole totuus, vaan mielipide. Totuus on simppelisti asia joka on faktaa, ja perusteltavissa muuten kuin mielipiteillä. Vastakkaisten mielipiteiden omaavien ihmisten nimittely ei myöskään osoita kovin suurta kypsyyden tasoa, ja on myös osoitus väitteesi heikkoudesta jos ainoa tapa puolustaa sitä on hyökätä vastapuolta vastaan.

        Suomi24:n taso on mitä on, mutta sinua suosittelen vielä kasvamaan hieman ennen kuin yllät näidenkään foorumien keskitasolle.

        Metal-liite liioteltu HIMin nimen yhteydessä. JenkkiPurkka poppia. HIM= Her Intellectuel Music.


      • _____

        Samoin naurattaa nämä provoilijat, jotka repivät iloa siitä, että esittävät omia mitäänsanomattomia mielipiteitään suututtaakseen jonkin tietyn bändin faneja. Kummasti se HIM sinuakin kiinnosti, kun oikein tälläisen tuli tänne tekemään. Kerro nyt, onko sinulla jotain syvempääkin HIM-kaunaa? Kertominen helpottaa aina.


      • Poison.
        JenkkiPurkka poppia kirjoitti:

        Metal-liite liioteltu HIMin nimen yhteydessä. JenkkiPurkka poppia. HIM= Her Intellectuel Music.

        ... eihän heidän uudempi tuotanto kyllä metallia enää ole. Turhan ylituotettua minun makuuni.


    • Leiki lapsi leiki

      Lapsi ei tiedä mikä on pissiksen ja musiikin ero.Osta suomen sivistyssanakirja ja kuolaa siihen.

      • Satan.

        Milläköhän perusteilla? taitaa totuus tehdä kipeää..


      • -s-
        Satan. kirjoitti:

        Milläköhän perusteilla? taitaa totuus tehdä kipeää..

        Ai helvetti miten totuus oikein kirvelee, sä vielä ripottelet suolaakin päälle! Ai jai jai, miten mä en sitä ennemmin huomannut että HIM on paskaa, kyllä nyt tekee niin kipeää että... Voi ei, mä varmaan kuolen tähän tuskaan, se riuduttaa minua sekunti sekunnilta, voi kuinka kärsinkään totuuden kuolettavasta valosta, miten tuo helvetillinen särky minua repiikään kappaleiksi... Äsh, nyt rupee naurattaa jo niin etten pysty kirjottaa lisää!


    • !!!!! SATAN= PASKAA

      Satan hei, kaikki ei todellakaan ole pissiksiä ja jos nyt haluat ylistää homoantti tuisku idoliasi, niin ihan rauhassa vain, mutta läheskään kaikki ei ole edes tyttöjä, mikko ei ole minusta tyttö ja se on kohta 30.

    • !!!!!!!!!!!!!! SATAN=PASKAA

      Satan hei, jos haluat ylistää nyt homiantti tuisku idoliasi, niin ole hyvä vaan! Mutta tämä palsta on nyt himiläisille, joten mene haukkumaan himiä sinne homoanttin keskustelu palstalle! Sinne läydät näin: Kirjota tuonne ylös antti tuisku niin löytyy! [en ole kokeillut, enkä aiokaan!!]

      • Satan.

        Osoitit ÄO:si tuolla viestilläsi. Joten en ole edes velvoitettu vastaamaan noin alhaiseen viestiin, mutta päätinpä kertoa kuinka huvittavaa angstaamista tuo naurettava viestisi oli.


      • -s-
        Satan. kirjoitti:

        Osoitit ÄO:si tuolla viestilläsi. Joten en ole edes velvoitettu vastaamaan noin alhaiseen viestiin, mutta päätinpä kertoa kuinka huvittavaa angstaamista tuo naurettava viestisi oli.

        Et ole velvoitettu vastaamaan mihinkään viestiin, et "alhaisiin" etkä muihinkaan : )

        Haluaisitko kenties kertoa meille typerille, alhaisille HIM-faneille millaista musiikkia kuuntelet, niin että voisimme ottaa teidän ylhäisyydestänne mallia?


      • Satan.
        -s- kirjoitti:

        Et ole velvoitettu vastaamaan mihinkään viestiin, et "alhaisiin" etkä muihinkaan : )

        Haluaisitko kenties kertoa meille typerille, alhaisille HIM-faneille millaista musiikkia kuuntelet, niin että voisimme ottaa teidän ylhäisyydestänne mallia?

        Minä kuuntelen hyvää musiikkia, eli en mitään radiosoittoa varten sävellettyä kertakäyttömusiikkia, jossa ulkomusiikillisilla tekijöillä on suuri vaikutus.


      • älyn jättiläinen
        Satan. kirjoitti:

        Minä kuuntelen hyvää musiikkia, eli en mitään radiosoittoa varten sävellettyä kertakäyttömusiikkia, jossa ulkomusiikillisilla tekijöillä on suuri vaikutus.

        Et sitten uskaltanut nimiä mainita, voi pientä... ;)


      • Satan.
        älyn jättiläinen kirjoitti:

        Et sitten uskaltanut nimiä mainita, voi pientä... ;)

        Käski mainita nimiä?


      • Respect !!!
        Satan. kirjoitti:

        Minä kuuntelen hyvää musiikkia, eli en mitään radiosoittoa varten sävellettyä kertakäyttömusiikkia, jossa ulkomusiikillisilla tekijöillä on suuri vaikutus.

        100% samaa mieltä

        Tosin HIM on lasten heviä, joten en pidä pahana vaikka lapset sitä kuuntelevatkin. Tosin omat lapseni opetan kuuntelemaan jotain parempaa.

        Moniko HIM-faneista muuten kuuntelisi koko bändiä jos Gas laulaisi?

        Ville on androgyyni ihq joten pissixet tykkäävät. Ai onx se jossai bändiskii - se on ihquuuuuuuuuu?


      • -s-
        Respect !!! kirjoitti:

        100% samaa mieltä

        Tosin HIM on lasten heviä, joten en pidä pahana vaikka lapset sitä kuuntelevatkin. Tosin omat lapseni opetan kuuntelemaan jotain parempaa.

        Moniko HIM-faneista muuten kuuntelisi koko bändiä jos Gas laulaisi?

        Ville on androgyyni ihq joten pissixet tykkäävät. Ai onx se jossai bändiskii - se on ihquuuuuuuuuu?

        mutta säälin jo etukäteen lapsiasi, jos sellaisia tulet saamaan. En soisi kellekään lapselle opetettavan kotona pilkkaamista ja asioiden katselemista vain yhdeltä kannalta.

        Jos Gas laulaisi... Riippuu siitä, tekisikö biisit Ville vai Gas. Todennäköisesti kuulijakunnassa olisi enemmän kaksilahkeisia.


      • -s-
        Satan. kirjoitti:

        Käski mainita nimiä?

        pyysin sinua kertomaan millaista musiikkia kuuntelet, JOTTA VOISIMME OTTAA MALLIA. Meidän on hieman hankalaa ottaa sinusta mallia, jos toteat vain kuuntelevasi "hyvää musiikkia". Me kenties tulkitsemme sen HIMinä.


      • himmailija
        Satan. kirjoitti:

        Minä kuuntelen hyvää musiikkia, eli en mitään radiosoittoa varten sävellettyä kertakäyttömusiikkia, jossa ulkomusiikillisilla tekijöillä on suuri vaikutus.

        Sä et todellakaan tiedä mistä puhut....


      • Satan.
        -s- kirjoitti:

        pyysin sinua kertomaan millaista musiikkia kuuntelet, JOTTA VOISIMME OTTAA MALLIA. Meidän on hieman hankalaa ottaa sinusta mallia, jos toteat vain kuuntelevasi "hyvää musiikkia". Me kenties tulkitsemme sen HIMinä.

        Sanoin kuuntelevani "hyvää musiikkia, eli en mitään radiosoittoa varten sävellettyä kertakäyttömusiikkia, jossa ulkomusiikillisilla tekijöillä on suuri vaikutus"

        Eli kuunnelkaa sellaista musiikkia joka on oikeasti hyvää, eikä mitään sellaista joka on kuten ylempänä mainitsin. Se voi olla ihan mitä genreä tahansa, kunhan se ei ole radiosoittoa varten sävellettyä kertakäyttömusiikkia, jossa ulkomusiikillisilla tekijöillä on suuri vaikutus...


      • älyn jättiläinen
        Satan. kirjoitti:

        Sanoin kuuntelevani "hyvää musiikkia, eli en mitään radiosoittoa varten sävellettyä kertakäyttömusiikkia, jossa ulkomusiikillisilla tekijöillä on suuri vaikutus"

        Eli kuunnelkaa sellaista musiikkia joka on oikeasti hyvää, eikä mitään sellaista joka on kuten ylempänä mainitsin. Se voi olla ihan mitä genreä tahansa, kunhan se ei ole radiosoittoa varten sävellettyä kertakäyttömusiikkia, jossa ulkomusiikillisilla tekijöillä on suuri vaikutus...

        No kelpaako arvon Satanille sitten jazzin kunkku Louis Armstrong ja naispuolisista jazzaajista Ella Fitzgerald?

        Lopeta nyt jos se helvetin ruikutus! On sinullakin otsaa tulla muille selittämään mikä on sitä "oikeaa" musiikkia. Taitaa ollakin niin, että sinun pitää patsastella joka tilanteessa totuuden torvena ja oikaisemassa "vääryyksiä" ihmisten musiikkimaussa. Mistä revit sellaisen bändin johon ei ulkomusiikilliset seikat ole vaikuttaneet? Vaikea uskoa, että nykypäivän bändit (ja ne vanhemmat, vielä hengissä pihisevät kokoonpanot) musisoisivat pelkästä musiikin tekemisen ilosta. Pätäkkää silläkin tienataan. Herää jo pahvi!


      • vihaa...
        Respect !!! kirjoitti:

        100% samaa mieltä

        Tosin HIM on lasten heviä, joten en pidä pahana vaikka lapset sitä kuuntelevatkin. Tosin omat lapseni opetan kuuntelemaan jotain parempaa.

        Moniko HIM-faneista muuten kuuntelisi koko bändiä jos Gas laulaisi?

        Ville on androgyyni ihq joten pissixet tykkäävät. Ai onx se jossai bändiskii - se on ihquuuuuuuuuu?

        Säälin lapsiasi jos olet valitsemassa heille musiikkimakua.


      • Satan.
        älyn jättiläinen kirjoitti:

        No kelpaako arvon Satanille sitten jazzin kunkku Louis Armstrong ja naispuolisista jazzaajista Ella Fitzgerald?

        Lopeta nyt jos se helvetin ruikutus! On sinullakin otsaa tulla muille selittämään mikä on sitä "oikeaa" musiikkia. Taitaa ollakin niin, että sinun pitää patsastella joka tilanteessa totuuden torvena ja oikaisemassa "vääryyksiä" ihmisten musiikkimaussa. Mistä revit sellaisen bändin johon ei ulkomusiikilliset seikat ole vaikuttaneet? Vaikea uskoa, että nykypäivän bändit (ja ne vanhemmat, vielä hengissä pihisevät kokoonpanot) musisoisivat pelkästä musiikin tekemisen ilosta. Pätäkkää silläkin tienataan. Herää jo pahvi!

        Et selvästikkään tajunnut pointtiani. No, et ole ensimmäinen vajukki joka täällä on tullut vatsaan...


      • Etkö
        Satan. kirjoitti:

        Et selvästikkään tajunnut pointtiani. No, et ole ensimmäinen vajukki joka täällä on tullut vatsaan...

        häpeä harjoittaa kannibalismia?


    • himmailija

      Me EI olla mitään pissiksiä, vaan love metallisteja!

      • Satan.

        Semmoista genreä ei olekkaan, joten ei ole mtään Love Metallistejakaan. Himin musiikissa ei ole muutenkaan mitään joka on tekemisissä yleensäkkään metallin kanssa. Him on poprokkia, eikä metallia.


      • HIMittaja
        Satan. kirjoitti:

        Semmoista genreä ei olekkaan, joten ei ole mtään Love Metallistejakaan. Himin musiikissa ei ole muutenkaan mitään joka on tekemisissä yleensäkkään metallin kanssa. Him on poprokkia, eikä metallia.

        Siinä olet oikeassa, että nykyinen HIM:n musiikki on poprockia eikä todellakaan niin hyvää kuin vanha HIM:n musiikki, mutta ei sekään mitään love metalia ollut. Love metal on vain yhden HIM:n levyn nimistä! Te wanna be pissis HIM fanit tajutkaa se jo!!! Jos tallennat himin levyjä konelle niin minkä genreen se silloin sille laittaa? ROCK! EI LOVE METAL!! Olen itse HIM fani ja tyydyn siihen tosi asiaan! opetelkaa se! Tottakai jokaisella saa olla omia mielipiteitä, mutta ei kaikkia muita HIM faneja tarvitse tänne tulla nolaamaan!


      • HIMittaja
        HIMittaja kirjoitti:

        Siinä olet oikeassa, että nykyinen HIM:n musiikki on poprockia eikä todellakaan niin hyvää kuin vanha HIM:n musiikki, mutta ei sekään mitään love metalia ollut. Love metal on vain yhden HIM:n levyn nimistä! Te wanna be pissis HIM fanit tajutkaa se jo!!! Jos tallennat himin levyjä konelle niin minkä genreen se silloin sille laittaa? ROCK! EI LOVE METAL!! Olen itse HIM fani ja tyydyn siihen tosi asiaan! opetelkaa se! Tottakai jokaisella saa olla omia mielipiteitä, mutta ei kaikkia muita HIM faneja tarvitse tänne tulla nolaamaan!

        Tuo viimeinen kommentti oli tarkoitetu himmailija:lle


      • Johtaja-Erkki
        HIMittaja kirjoitti:

        Siinä olet oikeassa, että nykyinen HIM:n musiikki on poprockia eikä todellakaan niin hyvää kuin vanha HIM:n musiikki, mutta ei sekään mitään love metalia ollut. Love metal on vain yhden HIM:n levyn nimistä! Te wanna be pissis HIM fanit tajutkaa se jo!!! Jos tallennat himin levyjä konelle niin minkä genreen se silloin sille laittaa? ROCK! EI LOVE METAL!! Olen itse HIM fani ja tyydyn siihen tosi asiaan! opetelkaa se! Tottakai jokaisella saa olla omia mielipiteitä, mutta ei kaikkia muita HIM faneja tarvitse tänne tulla nolaamaan!

        "Jos tallennat himin levyjä konelle niin minkä genreen se silloin sille laittaa? ROCK! EI LOVE METAL!!"

        No se riippuu ihan siitä minkä genren joku on siihen valinnut. Joku on voinut laittaa siihen vaikka country, tai disco. Ei se tietokone katsos erota rockia ja pissismetallia toisistaan.


      • HIMIttaja
        Johtaja-Erkki kirjoitti:

        "Jos tallennat himin levyjä konelle niin minkä genreen se silloin sille laittaa? ROCK! EI LOVE METAL!!"

        No se riippuu ihan siitä minkä genren joku on siihen valinnut. Joku on voinut laittaa siihen vaikka country, tai disco. Ei se tietokone katsos erota rockia ja pissismetallia toisistaan.

        Mutta no tietokonehan etsii ne tiedot netistä, jonne levy yhtiöt yleensä laittavat nämä albumien tiedot!


      • se ketä
        HIMIttaja kirjoitti:

        Mutta no tietokonehan etsii ne tiedot netistä, jonne levy yhtiöt yleensä laittavat nämä albumien tiedot!

        kääntää levyn mp3ksi laittaa sen...


    • Solitary man

      Mää sanon sulle muutaman jutun
      1: Mä en oo mikään pissis!!
      2: Him ei oo mitään paskaa!
      3: Ite oot pissis!!

    • Lavsou

      Ai? Jos täällä on HIM-faneja niin kaikki kaipaa hélvetisti sinun yksinkertaista tokaisuasi ja varsinkin erillistä keskustelua noin tärkeälle asialle! Aplodit!

      Apina.

    • nasu....

      him on paskin bändi!!huonompaa ei ookkaan!!

    • him666

      sama se, pielipiteistä ei voi kiistellä en minäkää monesta bändistä/artistista pidä mut en kuitenkaa dissaa niitä kaikki on hyviä omalla tavallaan. oon ainakin ylpee HIMistä ja kaikistä bändeistä jotka vie suomea ulkomaille se on sitte ihan teijjän oma asia mitä te ajattelette mutta mä ajattelen sen näin (: ei kyllä tänne HIMin sivulle sitä tarvii tulla julistamaan, voitte ihan aatella sitä omissa pikku päissänne :DDDDDDD

    • ..!

      Haista paska!!!!! HIM On Paras!!!! XD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe