Onko kukaan itse käynyt Virossa kaihileikkauksessa? Isältäni pitäisi leikata toisesta silmästä kaihi. Puoli vuotta jonoa kunnalliseen, yksityisellä hinta n. 1000 e KELA-korvausten jälkeenkin. Virossa leikkaavat noin puolella tästä, kuulemma. Tartossa on kuulemma joku paikka, jossa leikataan, ilmeisesti joku paikallisen yliopiston klinikka? Onko kukaan kuullut tästä mitään? Kaiketi pitäisi saada ensin lähete jostain virolaisesta lääkäristä? Mitkä ovat muut järjestelyt? Mihin pitäisi ottaa ensin yhteyttä? Pitkäänkö kestää jonotus siellä ym. ym?
-Pentti
Kaihileikkaus Virossa?
PenaL
1
3134
Vastaukset
- vaihtoehtoina
Jos vaihtoehtoina puolenvuoden jonotus tai 500 euron säästö, niin jonottaisin kyllä ennemmin sen puolivuotta.
Itse kävin mehiläisessä, ja täytyy kyllä sanoa että oli kyllä paras valintani tämän asian suhteen:
Esitutkimukset ja leikkaus sujuivat nopeasti ja ammattitaitoisesti. Näkökyvyn radikaalin parantumisen huomasi jo heti leikkaus-salista poistuessa.
Itse en kyllä 500 euron säästön takia antautuisi,
itälääketieteelle. En epäile etteikö lääkärit olisi päteviä sielläkin, mutta entäpä jos jotain menee pieleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068