Mulla vaivat alko lomamatkalla heinäkuussa. Diagnoosiksi neurologi antoi tension neckin, joka aiheutui pitkäaikaisesta väärästä työasennosta, mutta äityi oireiluksi vasta väärin säädetyn rinkan kantamisen takia matkalla.
Kärsin takaraivossa tuntuvan päänsäryn lisäksi pahoinvoinnista, huimauksesta (pystyasennossa), selkäkivuista sekä käsien ja joskus myös jalkojen puutumisesta. Pahoinvoinnilla tarkoitan etovaa tunnetta aataminomenan alapuolella, joka ei kuitenkaan johda oksennukseen, sekä vatsan muuta oireilua. Neurologin mukaan tällaiset sympaattisen hermoston oireet johtuvat etenkin kaulan lihasten krampista. Käyn fysioterapiassa ja kiropraktikolla; lihaksia siis hierotaan ja rankaa manipuloidaan. Kaikki lupailevat toipumista suurella todennäköisyydellä, mutta oireet silti jatkuvat. Onko muilla kokemuksia tällaisesta ja oletteko saaneet vaivoihin toimivaa hoitoa?
niskaperäinen päänsärky/pahoinvointi
4
4366
Vastaukset
Mulla on todettu tension neck jo monta vuotta sitten,yksi todella vaaralliselta tuntunut "kohtaus"vei sairaalaan...jaloista lähti tunto ja kädet puutuivat eikä puhekaan sujunut.Sen jälkeen olen läpikäynyt akupunktiot,fysioterapiat,kiropraktikot.omt-terapautit ja kaikki mahdolliset maan ja taivaan väliltä!Tilapäistä helpotusta voi saada mutta oireet ikävä kyllä palaavat nopeasti.Fysiatri pyysi käymään erikoishammaslääkärillä tarkistuttamassa purennan,sieltä sain hammaskiskot,vääränlainen purenta aiheuttaa niskaoireita.Kiskoja käytetään öisin ja olen todennut niistä olleen pientä helpotusta,ei vaivat hävinneet kokonaan mutta jotain jeesiä kuitenkin.
- hoidettu
Mäkin kävin aikoinaan n. 15 kertaa kiropraktikolla, 30 kertaa naprapaatilla, 20 kertaa akupunktiossa, 50 kertaa hieronnassa, parikymmentä lääkäriä, fysiatreja ja vaikka mitä muuta... Aika turhia oli.
Ei helpottanu selkäkivut, ei iskias, ei tension neck, ei päänsärky, ei migreeni, ei juuri mikään. Joiltakin sain hetkellistä apua, mutta jo seuraavana päivänä kivut ja vaivat oli takasin...
Sitten löysin vihdoin osaavan ja kivut lähti... on se sääli ku niin harva osaa oikeasti ihmisiä auttaa.- Kipukissa
Minkä alan osaajan löysit ja miten pian parannuit?
- oirehtija.
valehteli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36712340Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555397Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2143932Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1962609Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151982Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271852No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74772Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59726