että et ole enää halukas jatkkamaan täällä seriffinä. Minkä vuoksi haluaisit jättää seriffin paikan?
Vihne Ymmärsin eräästä
3
548
Vastaukset
Tässä on mennyt runsas vuosi tällä erää.
Kun silloin tällöin harkintani pitävyyttä arvioidaan puoleen ja toiseen, olen katsonut oikeaksi avata virka vapaaseen hakuun.
Kiitokset luonnollisesti lämmittävät ja moitteet masentavat. Kuitenkin kiitostenkin kohdalla on mietittävä, tulevatko ne asiasta vai olenko vain täyttänyt jonkin ihmisen toiveen.
Aluksi sitä yrittää toimia vastuullisesti ja oikeamielisesti, mutta ajan kuluessa harkinta saattaa löystyä.
Välillä saattaa poistaa sellaisen , joka oikeasti saisi olla ja jää poistamatta sellainen, joka pitäisi poistaa. Siksi olen pyytänyt lukijoita ilmaisemaan mielipiteensä määrätystä linkistä, että tulisi kiinnitettyä huomiota oikeaan asiaan.
Vetoan siis kaikkiin, jotka ovat valmiit uhraamaan jonkin hetken päivittäin yhteiseksi hyväksi. Laittakaa hakemus. Palstojen juuria tutkimalla sivu löytyy, jossa hakemuksen teko käy helposti.
En siis ole erityisen rasittunut enkä kaunainen, ajattelen vain, että vaihtelu olisi hyväksi.- olen itsekin ollut
vastaavassa tehtävässä, eräällä toisella uskonnollisella palstalla.
Tunsin,että vähän aikaa tällaista jaksaa tehdä. Mutta varsinkin uskonnollislla palstoilla on niin , että ihmistä vedetään joka suuntaan.
Ja olla siinä kaikille sitten mieliksi. Kuka sellaista osaa? - suuresti
sinulle vihne!
Kiitin sinua koska sanoit että se lämmittää .
Oikeasti homma on sellanen että itse en ryhtyisi siihen.
Arvostan kuitenkin oikeasti sitä että joku tekee seriffin hommaa.
Ajattele kuitenkin välillä myös itseäsi, sillä sinä olet tärkeä ja tällaiset palstat ovat oman elämäsi rinnalla mitättömiä asioita.
Kyse on kuitenkin julkisesta viestinnästä ,koska kaikki kirjoitukset ovat julkisia ja siinä on kyllä hyvä olla jokin teräväpäinen ihminen.
Sinä olet sitä ollut.
Jos lopetat niin toivotaan että löytyisi joku edes lähelle yhtähyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191