jos leikitään ajatuksella vaan...että miten saisitten viestin taloon ulkopuolelta?
Onnistuisiko.
Älykkyystesti tässä
9
1663
Vastaukset
- ........
Vaikeinta viestissä olisi se, että pitäisi keksiä, mitä heille viestittäisi; minä en ainakaan keksi mitään asiaa, mitä minulle voisi heille olla. Terveisten lähettäminenkin on niin tylsää...
- sellainen
kryptattu viesti jonka porukka saisi purkaa jos osaisi.
Johan tuo tehtiin jossain Britti-versiossa...
Valitaan vain sellainen hetki kun tiedetään että porukka on pihalla (esim kännykällä kysellään kaverilta joka katsoo 24/7 kanavaa), ja megafonilla kuuulutetaan asia niin läheltä taloa kuin päästään. Ajankohta mielellään sellainen muuten hiljainen hetki.. illalla.
Muistaakseni näin kuulutettiin yhdelle naiselle suomessakin näytetyssä brittiversiossa että hänen poikaystävänsä on jo jättänyt hänet hänen tekemistensä vuoksi.- tiedosta
megafoni juu unohdin sen...
- Siitä sitten
joku halukas megafonikauppaan ja lähelle taloa huutelee. Saadaan vähän hämmennystä aikaseks.
- sitten
Siitä sitten kirjoitti:
joku halukas megafonikauppaan ja lähelle taloa huutelee. Saadaan vähän hämmennystä aikaseks.
että hankkikaa elämä vai?
- ....
sitten kirjoitti:
että hankkikaa elämä vai?
Syökää kanaa?
- ...ssssss...
.... kirjoitti:
Syökää kanaa?
Jotkut eivät vain eroita tehtyä ja teennäistä "elämää" aidosta, kun heillä itselläänkään sitä ei ole.
Menkää joukolla kuulkaa vinkumaan sinne. Ottakaa tilataksi ja kruisatkaa alkuillasta maisemiin ja laittakaa mölybileet pystyyn -pääsette kuulkaa lehtiin päivän pikkujulkkiksiksi. - ja kannattaja asut
...ssssss... kirjoitti:
Jotkut eivät vain eroita tehtyä ja teennäistä "elämää" aidosta, kun heillä itselläänkään sitä ei ole.
Menkää joukolla kuulkaa vinkumaan sinne. Ottakaa tilataksi ja kruisatkaa alkuillasta maisemiin ja laittakaa mölybileet pystyyn -pääsette kuulkaa lehtiin päivän pikkujulkkiksiksi.sinne vaan pikku kakia laseineen ja kääkkää kankaalle.
joku voi yrittää lekuritakissa sisään.
Tai Leijonana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980