nätin kampauksen juhliini?
Mitä kampaamoa suosittelette
7
2451
Vastaukset
- Julia
Eijan salonki, Hiukset, Peili
Parhaimpia mielestäni. Tosin ei mitään halpoja...- 99999
on Artique Kauppakadulla. On kokemusta.
- Tyytyväinen asiakas.
99999 kirjoitti:
on Artique Kauppakadulla. On kokemusta.
Mielestäni paras parturi sijaitsee haapaniemenkadulla 12.
HAIR & DESIGN.
puh. 017-2832844
Hinta ja laatusuhde kohdillaan. Miesten hiusten leikkaus hinta 13 euroa. Naisten leikkaukset 15 euroa. värjäykset erikseen, mutta edullinen verrattuna moneenpaikaan. Tonilla on myös homma hanskassa ja vankkakokemus parturikampaajana.
Käyn säännöllisesti tuolla ja olen jokakerta enemmän kuin tyytyväinen saamaani palveluun.
vankka kokemus juhlakampauksista. Niin hää kuin muistakin.
Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia! - mainos.
Tyytyväinen asiakas. kirjoitti:
HAIR & DESIGN.
puh. 017-2832844
Hinta ja laatusuhde kohdillaan. Miesten hiusten leikkaus hinta 13 euroa. Naisten leikkaukset 15 euroa. värjäykset erikseen, mutta edullinen verrattuna moneenpaikaan. Tonilla on myös homma hanskassa ja vankkakokemus parturikampaajana.
Käyn säännöllisesti tuolla ja olen jokakerta enemmän kuin tyytyväinen saamaani palveluun.
Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia!kirotusvireineen.
- Sussi
Tyytyväinen asiakas. kirjoitti:
HAIR & DESIGN.
puh. 017-2832844
Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia!Tiedätkö tekeekö mainitsemasi Toni myös hiustenpidennyksiä? Jos, niin osasitko yhtään arvella hintaa...
- kylakauppias
Mukava ja ystävällinen palvelu, ei kiireen tunnetta. Edullinen ainakin opiskelijoille!
- Vakkari kävijä.
Mielestäni paras parturi sijaitsee Tulliporinkadulla.
http://www.hiusstudiojulia.com/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076