nätin kampauksen juhliini?
Vastaukset 10
- Julia
Eijan salonki, Hiukset, Peili
Parhaimpia mielestäni. Tosin ei mitään halpoja...- 99999
on Artique Kauppakadulla. On kokemusta.
- Tyytyväinen asiakas.
99999 kirjoitti:
on Artique Kauppakadulla. On kokemusta.
Mielestäni paras parturi sijaitsee haapaniemenkadulla 12.
HAIR & DESIGN.
puh. 017-2832844
Hinta ja laatusuhde kohdillaan. Miesten hiusten leikkaus hinta 13 euroa. Naisten leikkaukset 15 euroa. värjäykset erikseen, mutta edullinen verrattuna moneenpaikaan. Tonilla on myös homma hanskassa ja vankkakokemus parturikampaajana.
Käyn säännöllisesti tuolla ja olen jokakerta enemmän kuin tyytyväinen saamaani palveluun.
vankka kokemus juhlakampauksista. Niin hää kuin muistakin.
Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia! - mainos.
Tyytyväinen asiakas. kirjoitti:
HAIR & DESIGN.
puh. 017-2832844
Hinta ja laatusuhde kohdillaan. Miesten hiusten leikkaus hinta 13 euroa. Naisten leikkaukset 15 euroa. värjäykset erikseen, mutta edullinen verrattuna moneenpaikaan. Tonilla on myös homma hanskassa ja vankkakokemus parturikampaajana.
Käyn säännöllisesti tuolla ja olen jokakerta enemmän kuin tyytyväinen saamaani palveluun.
Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia!kirotusvireineen.
- Sussi
Tyytyväinen asiakas. kirjoitti:
HAIR & DESIGN.
puh. 017-2832844
Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia!Tiedätkö tekeekö mainitsemasi Toni myös hiustenpidennyksiä? Jos, niin osasitko yhtään arvella hintaa...
- kylakauppias
Mukava ja ystävällinen palvelu, ei kiireen tunnetta. Edullinen ainakin opiskelijoille!
- Vakkari kävijä.
Mielestäni paras parturi sijaitsee Tulliporinkadulla.
http://www.hiusstudiojulia.com/ - Anonyymi00019
Parturi
- Anonyymi00020
UP!
- Anonyymi00021
Mitä kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587