Mitä kampaamoa suosittelette

kun haluan...

nätin kampauksen juhliini?

10

2685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julia

      Eijan salonki, Hiukset, Peili
      Parhaimpia mielestäni. Tosin ei mitään halpoja...

      • 99999

        on Artique Kauppakadulla. On kokemusta.


      • Tyytyväinen asiakas.
        99999 kirjoitti:

        on Artique Kauppakadulla. On kokemusta.

        Mielestäni paras parturi sijaitsee haapaniemenkadulla 12.

        HAIR & DESIGN.

        puh. 017-2832844

        Hinta ja laatusuhde kohdillaan. Miesten hiusten leikkaus hinta 13 euroa. Naisten leikkaukset 15 euroa. värjäykset erikseen, mutta edullinen verrattuna moneenpaikaan. Tonilla on myös homma hanskassa ja vankkakokemus parturikampaajana.

        Käyn säännöllisesti tuolla ja olen jokakerta enemmän kuin tyytyväinen saamaani palveluun.

        vankka kokemus juhlakampauksista. Niin hää kuin muistakin.

        Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia!


      • mainos.
        Tyytyväinen asiakas. kirjoitti:

        Mielestäni paras parturi sijaitsee haapaniemenkadulla 12.

        HAIR & DESIGN.

        puh. 017-2832844

        Hinta ja laatusuhde kohdillaan. Miesten hiusten leikkaus hinta 13 euroa. Naisten leikkaukset 15 euroa. värjäykset erikseen, mutta edullinen verrattuna moneenpaikaan. Tonilla on myös homma hanskassa ja vankkakokemus parturikampaajana.

        Käyn säännöllisesti tuolla ja olen jokakerta enemmän kuin tyytyväinen saamaani palveluun.

        vankka kokemus juhlakampauksista. Niin hää kuin muistakin.

        Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia!

        kirotusvireineen.


      • Sussi
        Tyytyväinen asiakas. kirjoitti:

        Mielestäni paras parturi sijaitsee haapaniemenkadulla 12.

        HAIR & DESIGN.

        puh. 017-2832844

        Hinta ja laatusuhde kohdillaan. Miesten hiusten leikkaus hinta 13 euroa. Naisten leikkaukset 15 euroa. värjäykset erikseen, mutta edullinen verrattuna moneenpaikaan. Tonilla on myös homma hanskassa ja vankkakokemus parturikampaajana.

        Käyn säännöllisesti tuolla ja olen jokakerta enemmän kuin tyytyväinen saamaani palveluun.

        vankka kokemus juhlakampauksista. Niin hää kuin muistakin.

        Loistavaa palvelua. suosittelen lämpimästi kaikille Kuopion parasta parturia!

        Tiedätkö tekeekö mainitsemasi Toni myös hiustenpidennyksiä? Jos, niin osasitko yhtään arvella hintaa...


    • kylakauppias

      Mukava ja ystävällinen palvelu, ei kiireen tunnetta. Edullinen ainakin opiskelijoille!

    • Vakkari kävijä.
    • Anonyymi00019

      Parturi

    • Anonyymi00020

      UP!

    • Anonyymi00021

      Mitä kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe