Onko joku käynyt katsomassa hank lee magicin sivuilla!? Siellä on tosi paljon hienoja temppuja joista ihmiset eivät ole tietoisia. Nyt pitäisi saada tänne eurooppaan kauppa joka myy noita temppuja. On paljon maita joissa valmistetaan temppuja mutta siellä ne jäävät lähinnä sen maan sisälle pyörimään. Esim. venäjällä valmistetaan hyviä temppuja. Kauppa joka myisi temppuja joita muut eivät myy menestyisi varmasti. Laskutus on yksi ongelma nykyäänkin. Pitäisi olla luottokortit ja pay palkin on hankala systeemi. Jos olisi helppo tapa maksaa olisin ostanut ulkomailta temppuja tähän päivään mennessä noin 1000€. Keksin miten tuo maksu systeemi olisi helppo hoitaa. Joka maassa avaisi yhden pankki tilin. Ihmiset saisivat tilisiirrolla maksaa ostoksenta. Mikäs sen helpompaa ei jäisi mitään epäselvyyksiä. Eli jos päämaja olisi vaikkapa saksassa, suomessa ihmiset voisivat maksaa ostoksensa vaikkapa osuuspankin tilille. Internetin aikakautena olisi helppo internetin välityksellä tarkistaa onko maksu tullut. Tuollainen maksun helppous olisi pelkästään sellainen valtti että muut välinekaupat olisivat helisemässä. Muita valtteja voisi olla demo videot kuten penguinmagicissä. Opetusvideot tietysti kaupan päälle aina ostetusta tempusta.
Opettajiksi voisi valita kovia nimiä kuten korttitempuissa darylin. Hän järjestää nykyään yksityistunteja halukkaille joten saattaisi suostua tuollaisen kaupan esiintyjäksi ja opettajaksi.
Perustetaanko taikuriväline
kauppa
1
559
Vastaukset 1
- magician000
Hyviä ideoita. :D Käytäntöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546