Onko joku käynyt katsomassa hank lee magicin sivuilla!? Siellä on tosi paljon hienoja temppuja joista ihmiset eivät ole tietoisia. Nyt pitäisi saada tänne eurooppaan kauppa joka myy noita temppuja. On paljon maita joissa valmistetaan temppuja mutta siellä ne jäävät lähinnä sen maan sisälle pyörimään. Esim. venäjällä valmistetaan hyviä temppuja. Kauppa joka myisi temppuja joita muut eivät myy menestyisi varmasti. Laskutus on yksi ongelma nykyäänkin. Pitäisi olla luottokortit ja pay palkin on hankala systeemi. Jos olisi helppo tapa maksaa olisin ostanut ulkomailta temppuja tähän päivään mennessä noin 1000€. Keksin miten tuo maksu systeemi olisi helppo hoitaa. Joka maassa avaisi yhden pankki tilin. Ihmiset saisivat tilisiirrolla maksaa ostoksenta. Mikäs sen helpompaa ei jäisi mitään epäselvyyksiä. Eli jos päämaja olisi vaikkapa saksassa, suomessa ihmiset voisivat maksaa ostoksensa vaikkapa osuuspankin tilille. Internetin aikakautena olisi helppo internetin välityksellä tarkistaa onko maksu tullut. Tuollainen maksun helppous olisi pelkästään sellainen valtti että muut välinekaupat olisivat helisemässä. Muita valtteja voisi olla demo videot kuten penguinmagicissä. Opetusvideot tietysti kaupan päälle aina ostetusta tempusta.
Opettajiksi voisi valita kovia nimiä kuten korttitempuissa darylin. Hän järjestää nykyään yksityistunteja halukkaille joten saattaisi suostua tuollaisen kaupan esiintyjäksi ja opettajaksi.
Perustetaanko taikuriväline
kauppa
1
501
Vastaukset
- magician000
Hyviä ideoita. :D Käytäntöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856