Mistä sinä tiedät onko talossa näyttelijöitä vai ei? Kerroppa se. ja vastaukseksi ei riitä että tiedänpähän vaan...
Cesarille, LUE TÄMÄ!
10
1811
Vastaukset
No kyllä se ihan oikeasti on oma oletukseni.. En sitä varmaksi tiedä, mutta sillä mitä tällähetkellä tiedämme asiasta voin sitä pitää riittävän todennäköisenä vaihtoehtona. Lupaan että pyydän sinulta anteeksi sitten maanantaina jos olin väärässä.. Siihen asti tällä palstalla ei väitetä tosiasiana sitä että talon tapahtumat olisivat näyteltyjä ja ennalta sovittuja.
- laittaa
vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.
- Princess_J
laittaa kirjoitti:
vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.
Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet. - dilleämmä40
Princess_J kirjoitti:
Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.ai siekii tänne kirjoittelet???
- Princess_J
dilleämmä40 kirjoitti:
ai siekii tänne kirjoittelet???
myö herutellaan...
laittaa kirjoitti:
vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
Princess_J kirjoitti:
Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.mutta tuulimyllyjä vastaan taistelua tämä on.
- promon
Cesar kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
ja samalla oikeudet.
- (linkki)
Cesar kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
Mielestäni loistava varsinkin BB sivustoon :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019927339 (linkki) kirjoitti:
Mielestäni loistava varsinkin BB sivustoon :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019927339Mutta Eniro ei ole ollut halukas toistaiseksi tekemän muutoksia keskusteluiden softaan. kehitysehdotuksiini vastasivat että ei toteutettavissa.. Kompromissina oli tämä palstajako joka ei oikeen toimi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664