Mistä sinä tiedät onko talossa näyttelijöitä vai ei? Kerroppa se. ja vastaukseksi ei riitä että tiedänpähän vaan...
Cesarille, LUE TÄMÄ!
10
1785
Vastaukset
No kyllä se ihan oikeasti on oma oletukseni.. En sitä varmaksi tiedä, mutta sillä mitä tällähetkellä tiedämme asiasta voin sitä pitää riittävän todennäköisenä vaihtoehtona. Lupaan että pyydän sinulta anteeksi sitten maanantaina jos olin väärässä.. Siihen asti tällä palstalla ei väitetä tosiasiana sitä että talon tapahtumat olisivat näyteltyjä ja ennalta sovittuja.
- laittaa
vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.
- Princess_J
laittaa kirjoitti:
vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.
Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet. - dilleämmä40
Princess_J kirjoitti:
Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.ai siekii tänne kirjoittelet???
- Princess_J
dilleämmä40 kirjoitti:
ai siekii tänne kirjoittelet???
myö herutellaan...
laittaa kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
Princess_J kirjoitti:
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.mutta tuulimyllyjä vastaan taistelua tämä on.
- promon
Cesar kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
ja samalla oikeudet.
- (linkki)
Cesar kirjoitti:
Mielestäni loistava varsinkin BB sivustoon :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019927339 (linkki) kirjoitti:
Mielestäni loistava varsinkin BB sivustoon :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019927339Mutta Eniro ei ole ollut halukas toistaiseksi tekemän muutoksia keskusteluiden softaan. kehitysehdotuksiini vastasivat että ei toteutettavissa.. Kompromissina oli tämä palstajako joka ei oikeen toimi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404