Cesarille, LUE TÄMÄ!

Kysyn vaan!!

Mistä sinä tiedät onko talossa näyttelijöitä vai ei? Kerroppa se. ja vastaukseksi ei riitä että tiedänpähän vaan...

10

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kyllä se ihan oikeasti on oma oletukseni.. En sitä varmaksi tiedä, mutta sillä mitä tällähetkellä tiedämme asiasta voin sitä pitää riittävän todennäköisenä vaihtoehtona. Lupaan että pyydän sinulta anteeksi sitten maanantaina jos olin väärässä.. Siihen asti tällä palstalla ei väitetä tosiasiana sitä että talon tapahtumat olisivat näyteltyjä ja ennalta sovittuja.

      • laittaa

        vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.


      • Princess_J
        laittaa kirjoitti:

        vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.

        Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.

        Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.


      • dilleämmä40
        Princess_J kirjoitti:

        Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.

        Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.

        ai siekii tänne kirjoittelet???


      • Princess_J
        dilleämmä40 kirjoitti:

        ai siekii tänne kirjoittelet???

        myö herutellaan...


      • laittaa kirjoitti:

        vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.

        Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.


      • Princess_J kirjoitti:

        Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.

        Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.

        mutta tuulimyllyjä vastaan taistelua tämä on.


      • promon
        Cesar kirjoitti:

        Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.

        ja samalla oikeudet.


      • (linkki)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe