Mistä sinä tiedät onko talossa näyttelijöitä vai ei? Kerroppa se. ja vastaukseksi ei riitä että tiedänpähän vaan...
Cesarille, LUE TÄMÄ!
10
1811
Vastaukset
No kyllä se ihan oikeasti on oma oletukseni.. En sitä varmaksi tiedä, mutta sillä mitä tällähetkellä tiedämme asiasta voin sitä pitää riittävän todennäköisenä vaihtoehtona. Lupaan että pyydän sinulta anteeksi sitten maanantaina jos olin väärässä.. Siihen asti tällä palstalla ei väitetä tosiasiana sitä että talon tapahtumat olisivat näyteltyjä ja ennalta sovittuja.
- laittaa
vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.
- Princess_J
laittaa kirjoitti:
vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.
Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet. - dilleämmä40
Princess_J kirjoitti:
Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.ai siekii tänne kirjoittelet???
- Princess_J
dilleämmä40 kirjoitti:
ai siekii tänne kirjoittelet???
myö herutellaan...
laittaa kirjoitti:
vaikka suomi24:n tiedotuksena miksi se kähmintä tutkitaan, kun monet on niin hukassa. Sehän on poliisin lain mukaan tutkittava. Vaihtoehtoja ei ole.
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
Princess_J kirjoitti:
Olisi myös hyvä, jos etusivulla Mikan kuva ei toisi 24/7-keskusteluun, sillä sen toivoisi olevan ainoastaan talon reaaliaikaisia tapahtumia käsittelevä.
Ja sitten ois kiva, jos ei tulis sataa ketjua samasta aiheesta, vaan maltettaisiin odottaa että joku ensten avaa sen ja sitten omat mielipiteet.mutta tuulimyllyjä vastaan taistelua tämä on.
- promon
Cesar kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
ja samalla oikeudet.
- (linkki)
Cesar kirjoitti:
Minulla ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa linkityksiin eikä Suomi24:n tiedotuksiin.
Mielestäni loistava varsinkin BB sivustoon :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019927339 (linkki) kirjoitti:
Mielestäni loistava varsinkin BB sivustoon :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019927339Mutta Eniro ei ole ollut halukas toistaiseksi tekemän muutoksia keskusteluiden softaan. kehitysehdotuksiini vastasivat että ei toteutettavissa.. Kompromissina oli tämä palstajako joka ei oikeen toimi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522