Olen ajatellut ottaa takapuskurin kokonaan pois 87-Fiestastani. Itse poisto on todella yksinkertaista, mutta takarekisterikilven valo on puskurissa kiinni. Joten jos poistan puskurin, miten laitan sen valon. Itsellä on ajatuksia tähän, mutta onko kukaan muu tehnyt samaa ja saanut sen sillain fiksusti laitettua. Valohan on pakko olla...
Fiesta vm. 87 takapuskuri
3
339
Vastaukset
- diplinssi
miksi poistat? Motonetissa se peltinen keskiosa 37-52e riippuen väristä. Muoviset päät otetaan vanhasta.
- Fiestaliini
Siis siitä tulee hienmomman näköinen. Puskurissa ei ruostetta, mutta se valo on ongelma. Fiestan omistajat kyllä tietävät millainen se puskuri on.
- pakumanni
Fiestaliini kirjoitti:
Siis siitä tulee hienmomman näköinen. Puskurissa ei ruostetta, mutta se valo on ongelma. Fiestan omistajat kyllä tietävät millainen se puskuri on.
Tein juuri omaani vm 84 Fiestaan puskurin metallisen keskiosan maalauksen,Takatavaratilassa 2 2 kpl 13mm muttereita,muoviset pät vedetään tämänjälkeen sovitehahloistaan taaksepäin ja pois.Puskuri siis irtoaa muttereiden avauksen jälkeen kokonaisuutena taaksepäin vetäen.Valo pikaliittimet puskusrin takana ,ne nyhtaäistaan irti,itse valaisimen jätin paikalleen ja maalasin puskusrin mattamustalla myrkyttömällä ruosteenestomaalilla(Motonetista) 2x sudilla,.Elikkä valaisinta ei kannata poistaa puskurista jos se toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642