Olen ajatellut ottaa takapuskurin kokonaan pois 87-Fiestastani. Itse poisto on todella yksinkertaista, mutta takarekisterikilven valo on puskurissa kiinni. Joten jos poistan puskurin, miten laitan sen valon. Itsellä on ajatuksia tähän, mutta onko kukaan muu tehnyt samaa ja saanut sen sillain fiksusti laitettua. Valohan on pakko olla...
Vastaukset 3
- diplinssi
miksi poistat? Motonetissa se peltinen keskiosa 37-52e riippuen väristä. Muoviset päät otetaan vanhasta.
- Fiestaliini
Siis siitä tulee hienmomman näköinen. Puskurissa ei ruostetta, mutta se valo on ongelma. Fiestan omistajat kyllä tietävät millainen se puskuri on.
- pakumanni
Fiestaliini kirjoitti:
Siis siitä tulee hienmomman näköinen. Puskurissa ei ruostetta, mutta se valo on ongelma. Fiestan omistajat kyllä tietävät millainen se puskuri on.
Tein juuri omaani vm 84 Fiestaan puskurin metallisen keskiosan maalauksen,Takatavaratilassa 2 2 kpl 13mm muttereita,muoviset pät vedetään tämänjälkeen sovitehahloistaan taaksepäin ja pois.Puskuri siis irtoaa muttereiden avauksen jälkeen kokonaisuutena taaksepäin vetäen.Valo pikaliittimet puskusrin takana ,ne nyhtaäistaan irti,itse valaisimen jätin paikalleen ja maalasin puskusrin mattamustalla myrkyttömällä ruosteenestomaalilla(Motonetista) 2x sudilla,.Elikkä valaisinta ei kannata poistaa puskurista jos se toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471