Otsikosta voinee jo varmaan jotain päätellä,että emme ole ihan niitä tavallisia Tiernapoikia, jotka lauleleevat kaunihisti koulujen joulujuhlissa ym. tilaisuuksissa. Avainsana on esityksissämme hersyvä, eritoten aikuisväelle suunnattu huumori, ikivihreät iskelmät, Suomi-rockin klassikot ja sotienjälkeiset lastenlaulut sovitettuina Tiernapoikien laulujen sanoihin. Ja vielä peräti hyvin laulettuna!!
Olemme (mieleltämme) köyhiä poikia,joten pyydämme yhteydenottoasi. Yhteystiedot löytyvät sivuiltamme:
http://www.harmonytwistedsisters.com/rienapojat.html
Rienapojat!
9
1853
Vastaukset 9
- Horsman kukka
Komeita poikia ja hauska esitys. Tilatkaa ihmiset ihmeessä pikkujouluihinne!
- Jesusfreak
Kävin noilla sivuilla ja se vahvisti käsitystäni jonka olen kuullut muualtakin: Rienapojat pilkkaa kristinuskon pyhimpiä arvoja. Tämän lisäksi esityksessä on kuulemma rasistisia ja seksistisiä piirteitä. En suosittele tämmöistä jumalatonta menoa, kuten en pikkujouluja yleensäkään.
- Piruperkele
Teille uskiksille on oma palstanne. Keskustelkaa siellä. Minä ainakin ryyppään ja petän pikkujouluissa, kuten ennenkin aina.
- Lappalaisukko
Tekeekö Rienapojat tosiaan keikkaa vaikka Lapissa, jos kutsutaan? Oulussa pari vuotta sitten olitte paras!
- Protectum
Jos saadaan asia tarkemmin neuvoteltua,niin ilman muuta tullaan:)
http://www.harmonytwistedsisters.com/rienapojat.html
- Eräs toinen
Aika rokkaavat sivut on äijillä!
- Morotus
Onkos tämä se sama Harmony Twisted Sisters porukka?
- Juho Knihti
Yhtä vaille sama.
- Tää on loistava!
Samaten on samojen heppujen Harmony Twisted Sisters!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68878Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61701- 49634
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479- 46477
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460