onko viikko liian lyhyt reissu thaimaahan.. tulee mietittyä että laittaako rahaa viikoksi vaan matkaan vai jäädä suosiolla "rannalle" ja lähteä parin vuoden päästä sitten 2 tai 3 viikoksi.
eli onko viikko LIIAN LYHYT AIKA. lapsia lähtee mukaan, kaksi aika pientä!
viikko liian lyhyt?
17
2366
Vastaukset
- Matkalainen
Itse matkustan aina Thaimaahan mieluiten ainakin 3-4 viikoksi. Joskus on pakko tyytyä kahteen viikkoon töiden yms. takia.
Pitkät matkat, aikaero ja paikallinen kuuma ilmasto aiheuttavat sen, että viikossa ei ehdi muuta kuin toipua matkasta ja hiukan totutella aurinkoon.
Rahat kannattaa säästää pitemmälle matkalle - lisäviikot ja eläminen paikan päällä kun eivät maksa juri mitään vaan lennoista muodostuu suurin kustannuserä. - Mehmetin tietävä
Thaimaalaiset miehet ovat aika lyhyitä, se sua
Jos olet tosissasi kysymyksesi kanssa etkä piiloitkenyt ja ruikuttanut lyhyistä muista asioista eli thaimiesten lyhyistä k.....sta niin ehdottomasti minimissään 3 viikon matkaa suosittelen, 4 viikkoa olisi ihanne. Itse en harkitsisi edes 2 viikon matkaa, 3 viikkoa olisi siinä ja siinä, 4 viikkoa on se jolla mä lähden.- varmaan
helpottaa kun käyt lääkärillä!
- ollenkaan
Minä en kyllä pienten lasten kanssa lähtis noin kauas ja kuumaan maahan.
- Pysykää Kotona
Ei siellä viikossa saa rahaa edes kulumaan millään lailla merkittäviä määriä. Jos on rahaa noin vähän kannattaa mennä kiertoajelulle kaupungin bussilinjalla, käydä syömässä nakkarilla ja mennä sitten kotiin katselemaan telkkaria. Lasten matkailuun muutenkin aivan turha tuhlata rahaa eivät ne isompina siitä mitään muista.
Thaimaassa pystyy olemaan 4 viikkoakin pelkästään matkojen suuruisella budjetilla. Ja hyvä nyrkkisääntö matkailusta nauttimiseen on että matkalla pitäisi olla tuhlattavaksi ainakin 2 kertaa niin paljon rahaa kuin itse matka on maksanut. Muuten on todella parempi pysyä kotona ja nauttia niistä vähistä rahoistaan täysin siemauksin.- jos silloinkaan
Kun jo pidennetty viikoloppumatka Bangkokiin piristää kummasti niin luulisi viikon loman tekevän kutaa. Jos/kun ajankohta ei ole täkäläinen kesä niin myös kelit aina kotoiset räntäsateet voittaa..
- kirsikkainen.
kuka puhui että on liian vähän rahaa?
missä kohdin sanoin niin.
kysymys ei ole siitä vaan siitä että mies ei saa lomaa töistä kun viikon.
rahaa löytyy varmasti 2 tai 3 viikoksi matkustaa sinne.. :) - Et taida ymmärtää lapsia
Kyllä lapset nauttii matkasta, lyhyestäkin vaikka ei siitä vanhempana mitään muistaisikaan. Aurinko lämmittää mukavasti ja vesikin on lämmintä. Iskä ja äiti on lomalla ja lapsille on erilailla aikaa... Sulla ei tunnu olevan varaa ottaa lapsia mukaan, tuskin olet edes onnistunut itsellesi lapsia saamaankaan.
- Sandris
Viikossakin näkee ja kokee jo paljon. Viikko on varmasti ihan sopiva reissun pituus etenkin lasten kanssa. Onpahan ainakin hyvä syy palata Thaimaahan uudelleen :)
Viime kerralla olimme viikon ja ehdimme kokea enemmän kuin millään reissulla missään muualla aiemmin. Tosin alkuvuodesta lähdetään uudelleen, mutta pariksi viikoksi.
Thaimaa on edes viikonkin arvoinen!- isis
Monasti porukassa seuramatkoilla perillä
on ollut 1vk. matkailijoita.
Ovat asennoituineet loma-aikaan ja ottaneet irti
lyhyemmässä ajassa, kaikki sen, mitä me,
2-viikkoiset, tai kauemmin olelevat
joita kaukomatkoille yleensä tilaillaan.
Lyhkäsellä matkalla olen ollut aikoinaan, kun
muuta mahdollisuutta ei järkevästi ole ollut
perhetilanteesta johtuen.
- Mimmi75
EI oo lyhyt ei!!!!! Meet sitte mihin maalimankolkkaan tahansa,ni MIKÄÄN matka ei oo sillon lyhyt!!!Ehkä rahallisesti,mutta ei muuten!ELI nauti MATKASTAS JA EIKUN IHANAA REISSUA!;)
- mieto
Viikko meni eka reissulla Pattayalle nopeasti mutta parempi kuin kanariansaaret. Jälkeenpäin aina kauemmin.
- sitten
lähteä vaan viikoksi,etkö muka pysty vapaata saamaan yhtään enempää?
rahallisesti se varmaan ei hirveästi kalliimpi ole,kyllä samat paikat tulee koluttua on sitten 1 vai 3 viikkoa..
ja riippuu ajankohdasta ,kyllä syys-lokakuussa
voi 1 vko:kin olla hyvä ,koska ei joudu auringon kanssa pelehtimään,ja pystyy kokopäivän olee liikenteessä..- kirsikkainen.
siksi viikko vaan että olen juuri aloittanut työt, ei ole kertynyt lomapäiviä. enkä saa viikkoa enempää lomaa.
mies vielä voisi saadakin, palkatonta. - luumun kukka
kirsikkainen. kirjoitti:
siksi viikko vaan että olen juuri aloittanut työt, ei ole kertynyt lomapäiviä. enkä saa viikkoa enempää lomaa.
mies vielä voisi saadakin, palkatonta.viikko on ihan hyvä, älä usko pakkokaksiviikkoisia, nauti.
mies jos jymmärtäisi.
kirsikasta vai kivestä kiinne,..
juttu. - ainakin palkatonta
luumun kukka kirjoitti:
viikko on ihan hyvä, älä usko pakkokaksiviikkoisia, nauti.
mies jos jymmärtäisi.
kirsikasta vai kivestä kiinne,..
juttu.Kummallinen työpaikka, jollei saa edes palkatonta lomaa. Itse en tuollaisessa puljussa kyllä viitsisi olla.
Ja sinne Thaimaahan on järjetöntä lähteä viikoksi, matkat tekevät jo reilun vuorokauden aikaerot päälle. Itse matkustan vähintään kuukaudeksi kerrallaan, jotta matkasta ehtii nauttia. Töistä saa lomaa, kun tekee sisään, ottaa palkatonta, säästää kesälomissa jne. - monenlaisia
ainakin palkatonta kirjoitti:
Kummallinen työpaikka, jollei saa edes palkatonta lomaa. Itse en tuollaisessa puljussa kyllä viitsisi olla.
Ja sinne Thaimaahan on järjetöntä lähteä viikoksi, matkat tekevät jo reilun vuorokauden aikaerot päälle. Itse matkustan vähintään kuukaudeksi kerrallaan, jotta matkasta ehtii nauttia. Töistä saa lomaa, kun tekee sisään, ottaa palkatonta, säästää kesälomissa jne.samoin kuin työpaikkoja. Meillä menee yritys kiinni kun lähdemme lomalle. Pieni yksityisyritys eli ei muita työntekijöitä näillä näkymin.
Kyllä se viikko on varmasti parempi kuin ei mitään. Me menemme kahdeksi viikoksi ja sittenhän tuon näkee viihtyisikö vieraassa paikassa sen pidempään. Pelkäänpä, että viihtyisimme.
Suomessa ei viihdytä missään viikkoa pidempään ja Euroopassa on tuo mies käynyt, eikä sinne enää halua, edes Italiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179