Laajempi gallup
BIISIT
1. Mirah
2. Kreivin sormus
3. Elämäni sankari
4. Musta leski
5. Sinä ja minä
LEVYT
1. Kerjäläisten valtakunta
2. Purppuraa
3. Nimeni on Dingo.....
KOKOELMA LEVYT
1. Tuhkimotarina
2. Dingomania
3. Parhaat
Paras kokoonpano :
Nipa Neumann, Pave Maijanen, Jonttu Virta, Pepe Laaksonen,
Keijo Q
Paras keikka:
v.1994 Alavuden ns.talo.
yleisöennätys yli 900 Dingo musan ystävää paikalla.
Parhaat Dingo biisit Gallup.
17
1541
Vastaukset
- JJK90
Parhaat biisit
1.Autiotalo
2.Valomerkki
3.Kirjoitan
4.Levoton tuhkimo
5.Rio Ohoi
Parhaat levyt
1.Kerjäläisten Valtakunta
2.Nimeni on Dingo
3.Pyhä klaani
Kokoelmia en kommentoi
Paras kokoonpano on Neumann=laulu, akustinen kitara joissain biiseissä muttei koko aikaa :D
Jonttu Virta=Sähkökitara
Pepe Laaksonen="Nelikielinen bassokitara" eli siis basso
Quuppa=rummut
Pete Nuotio=Sähköurut ja vissiin joku syntettinen piano tai mikä se on
En oo ollu keikalla enkä mene jos tää nykypäivän pelleily jatkuu samana. Mutta jos on ihan pakko valita niin joku keikka vuosina 1985-1986,sillon oli parhaat biisit!!!- !!!
Miten voit sanoo, et joku keikka 80-luvult on ollut paras, ku et oo sillon ollu ees pilkkeen silmäkulmas? En kiistä sitä etteikö olis ollu, mut ihmettelen vaan...
Ja sit toinen asia mitä ihmettelen! Miten niin tää nykyinen Dingo on pelleilyy? Mistä tiiät, jos kerta et oo ees keikoil käyny? - JJK90
!!! kirjoitti:
Miten voit sanoo, et joku keikka 80-luvult on ollut paras, ku et oo sillon ollu ees pilkkeen silmäkulmas? En kiistä sitä etteikö olis ollu, mut ihmettelen vaan...
Ja sit toinen asia mitä ihmettelen! Miten niin tää nykyinen Dingo on pelleilyy? Mistä tiiät, jos kerta et oo ees keikoil käyny?Eikun päättelin biisilistojen ja meiningin perusteella vaikken itse ollut vielä tuota kokemassa
Pelleilyä on tämä uusin levy.Muita hyviä biisejä ei löydä kuin Purppuraa joka on kieltämättä kaunis kappale - !!!
JJK90 kirjoitti:
Eikun päättelin biisilistojen ja meiningin perusteella vaikken itse ollut vielä tuota kokemassa
Pelleilyä on tämä uusin levy.Muita hyviä biisejä ei löydä kuin Purppuraa joka on kieltämättä kaunis kappaleKeikoil soitetaan pääosin vanhaa matskuu. Uudelt levylt vain Purppuraa, Musta Leski ja Kaikki Kaunis Katoaa! Eikä todellakaan oo mitään pelleilyy keikoilla, vaan kunnon Rockitusta:)) Eikä toi uusin levykään oo mitään pelleilyy! Mä tykkään, mut makuasioistahan on turha alkaa sen enempää kiisteleen... Elä kuuntele, jos ei nappaa! En mäkään kuuntele Yötä/Popedaa:))
- JJK90
!!! kirjoitti:
Keikoil soitetaan pääosin vanhaa matskuu. Uudelt levylt vain Purppuraa, Musta Leski ja Kaikki Kaunis Katoaa! Eikä todellakaan oo mitään pelleilyy keikoilla, vaan kunnon Rockitusta:)) Eikä toi uusin levykään oo mitään pelleilyy! Mä tykkään, mut makuasioistahan on turha alkaa sen enempää kiisteleen... Elä kuuntele, jos ei nappaa! En mäkään kuuntele Yötä/Popedaa:))
Kyllä se niin on että tommoset vanhat bändit muuttuu vanhemmiten aika paskoiksi
Popeda on ihan perseestä nykyään,Yö vasta onkin perseestä kun se on Lindholmia lukuunottamatta jotain ihan ämmiä opistotason pellejä.Eputkin veti ihan paskan levyn tään viimisen ettei sitä Eppulevyksi voi kutsuakaan eikä nykysessä Dingossakaan kehumista
Huomautus:EN IKINÄ KUUNTELE YÖTÄ VAAN ULKOMAISTEN BÄNDIEN LISÄKSI EPPUJA JA POPEDAA.YÖ ON VIELÄ PELLEMPI KUIN NYKYINEN DINGO!!! - muistelee
JJK90 kirjoitti:
Kyllä se niin on että tommoset vanhat bändit muuttuu vanhemmiten aika paskoiksi
Popeda on ihan perseestä nykyään,Yö vasta onkin perseestä kun se on Lindholmia lukuunottamatta jotain ihan ämmiä opistotason pellejä.Eputkin veti ihan paskan levyn tään viimisen ettei sitä Eppulevyksi voi kutsuakaan eikä nykysessä Dingossakaan kehumista
Huomautus:EN IKINÄ KUUNTELE YÖTÄ VAAN ULKOMAISTEN BÄNDIEN LISÄKSI EPPUJA JA POPEDAA.YÖ ON VIELÄ PELLEMPI KUIN NYKYINEN DINGO!!!olinpahan aikoinani elokuussa 1984 kaivarissa. ja sanon vaan sen, että kyllä nykydingo on aivan yhtä kova - jollei jopa rajumpi!
- Neumann4-ever
BIISIT:
(Ei järjestyksessä, vaikea laittaa)
1.PistooliSankari
2.LähetysSaarnaaja
3.Levoton Tuhkimo
4.Hän on Se
5.Tuulen Viemää
LEVYT:
1.Kerjäläisten Valtakunta/Nimeni on Dingo
2.Purppuraa
4.Pyhä Klaani
KOKOELMA LEVYT:
1.Dingomania
2.Parhaat
3.Tähtisarja
Paras Kokoonpano:
Neumann, Quuppa, Pete, Pepe ja Jonttu - Kapinaa
Musta tuo Koulukapinaa biisi on hyvä! Ne sanat on vaan aivan loistavat.
Lisäks, nimeni on dingi, sinä ja minä...kaikki on oikeestaan hyviä. - Dingo-biisi
Ehdottomasti paras on alkuperäinen "The House Wihtout A Name" vuodelta 1986.
Valitettavasti se on julkaistu vain huippuharvinaisella vinyylillä Suomen ulkopuolella, mutta itse olen sellaisen onnistunut löytämään ja siirtänyt myös cd:lle.
Ei ole myynnissä.- !!!
Mulla se on kyllä ihan Dingomania kokoelman kakkos CD:llä... Niin ku monella muullakin!
- ...........
!!! kirjoitti:
Mulla se on kyllä ihan Dingomania kokoelman kakkos CD:llä... Niin ku monella muullakin!
Niin on minullakin, ihan Dingomania cd:ltä kun löytyy tuo biisi. tosin tuo maxi sinkku noista Englannin kielisistä biiseistä on harvinaisuus.
- Dingo-biisi
!!! kirjoitti:
Kappaleen alussa oleva nauru, bassojen syvyys ja dynamiikka on pilattu tuossa Dingomania-versiossa. Rehellisesti sanottuna Dingomania-versio kuulostaa hirvittävälle!
- Anonyymi
Minulla on se alkuperäinen 7-tuumainen sinkku, jossa on ne alkuperäiset versiot.
Minkähän takia Dingomanialla julkaistiin vaan ne maxisinglen oudot versiot.
- Anonyymi
Parhaat biisit (ei järjestyksessä)
1. Pistoolisankari
2. Lähetyssaarnaaja
3. Sinä ja minä
4. Levoton tuhkimo
5. Nimeni on Dingo
Albumit:
2. Nimeni on dingo
3. Pyhä klaani- Anonyymi
Parhaat biisit (ei välttämättä järjestyksessä):
1. Juhannustanssit
2. Perjantai
3. Nimeni on Dingo
4. Pistoolisankari
5. Mirah
Albumit:
2. Nimeni on Dingo
3. Pyhä klaani
Kokoelmat:
1. Parhaat
2. Kunnian päivät
3. 20 suosikkia Autiotalo
- Anonyymi
No joo mul o mieltymykset niihi dingo biiseihin jotka ei oo kaikkein suosituimpia. Esim hämähäkkimies, ameriikassa , tuulen viemää , ota paha pois ja sata rohkeaa laivaa.
- Anonyymi
1. Lapin kesä
2. Musta tuntuu
3. Sillan alla välkkyy
4. Sapeli tiikeri
5. Aitiotalon kellarissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676040Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062017- 631475
- 531183
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271019Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39755