Kalanainen

ja...

leijonamies, sopiiko yhteen??

9

1243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat kuin..

tulta ja vettä..

joko toinen sammuttaa toisen,
      tai sitten tuli kiehuttaa veden.

Ota selvää.

• Anschku

...itellä kalanaisena kokemusta leijonamiehestä..ja se suhde oli yhtä tuskaa..riitoja ihan mitättömistä asioista. Leijonat tuppaavat olemaan aina äänessä...kerjäävät koko ajan kehuja ja sen lisäksi ovat melkoisia päällepäsmäreitä......

• onko kaikki samanlaisia
        Anschku kirjoitti:

...itellä kalanaisena kokemusta leijonamiehestä..ja se suhde oli yhtä tuskaa..riitoja ihan mitättömistä asioista. Leijonat tuppaavat olemaan aina äänessä...kerjäävät koko ajan kehuja ja sen lisäksi ovat melkoisia päällepäsmäreitä......

aika kauheeta, jos on

• kalainen
        Anschku kirjoitti:

no ei todellakaan sovi kalat on veden merkki jaleijona tulen ,meille kilteille kyllä löytyy parempiakin merkkejä.muutenkin joudumme parhaassa tapauksessa alistetuksi !

• varmaan heti sanoa..
        kalainen kirjoitti:

no ei todellakaan sovi kalat on veden merkki jaleijona tulen ,meille kilteille kyllä löytyy parempiakin merkkejä.muutenkin joudumme parhaassa tapauksessa alistetuksi !

väärät tähdet,
        ei voi mitään.

• kalanainen ja

ihmistyyppinä yleensä ainoastaan leijonat ärsyttävät minua.

• kalalalala :)

Leijona-mies,hrr...
      Hui mikä egoisti :(
      Toivottavasti on poikkeuksia..

Eka poikakaverini oli Leijona, kauan, kauan sitten, tuli kylään, otti MINUN peittoni ja tyynyni , siis MIES--> naisen, oman muijan pehmeät peitot ja tyynyt ja laittoi minut nukkumaan vieraan petivaatteissa patjalla... :O oli niin hieno,ettei voinut nukkua huonommissa petivaatteissa.. semmonen "herrasmies"

Sitten kehuskeli aina omaa elämäänsä.. hoh, onneksi tuli Kaurismies ja vei Kalasen mennessään 6 vuoden suhteeseen :)

Leijona on niin lapsellinen :) ainakin miespuolinen.

• yhden setämiehen

vaan.. ei kai nää nyt ihan noin yksoikosia ole.. enpä usko, aika monia piirteitä mahtuu per merkki ja sit nää nousevat ym. viistoon menevät merkit.. ei o näin

• Kalanainen!
        yhden setämiehen kirjoitti:

vaan.. ei kai nää nyt ihan noin yksoikosia ole.. enpä usko, aika monia piirteitä mahtuu per merkki ja sit nää nousevat ym. viistoon menevät merkit.. ei o näin

Valitettavasti leijona ajattelee vain itseään. Ovat kaikki mr. Egoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe