Minä olen

neitseellinen

Monet haluavat pilkata minua mutta minähän olenkin teidän kaikkien maalitaulu mihin voitte sylkee.

Oikeasti minä olen kriittinen, epäsovinnollinen, lannistava, ilkeä, tyhjästä niuhottaja.

Mutta kuule. Minulla on monta konekivääriä, miekkaa, monta askelta edessäpäin ja vielä nussimisen himo on suuri.

Minä vien kaikilta järjen ja tuon tilalle repoisen nussitun. Minä en pelkää ketään. Minä en myöskään ole optimisti. Minä olen raakalsinen. Minä nussin toisen että ikinä ei sitä unohda. Minä olen myös nyrkillä pöytään paukuttaja. Minä tiedän mikä on oikein ja mikä väärin. Itseasiassa minä olen kirkko keskellä kylää ja juoskaa te minua ympäri. Pilkatkaa ja haukkukaa, minä en lannistu ikinä. Minä nousen aina uudelleen ja tappelen vastaan.

Minä en koskaan häviä vaikka lannistankin kaikki muut. Minulta ei mopo karkaa käsistä. Minä tiedän mitä tulee milloinkin tehdä. Minä olen voimakas ja toisille annan toisarvoisen roolin. Minun päättävääisyydelläni ei ole mitään rajoja. Minä olen voima ja valta kukistaessani kaikki muut.

Joko uskotte, minä olen neitsyt.

31

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks huorahtava neit...

      Näin sitä pitää! Ja voin sanoa, että siiä yhestä asiasta tykkään minäkin, kovin kovin paljon...sekin alkaa n:llä...

    • ---neitsytär---

      - tästä iltasatu (joka illaksi)!

    • hyvin...

      sanottu! Just noin se menee!

    • kirkko

      Mutku, mä olen eronnut kirkosta!

    • Codetsu

      juuri näin siskot ja veljet
      nostakaa sitä itse tuntoa kyllä se siitä
      vaikka vähän seiniä kaatuisikin ;]

      • neitsyiltä

        Nuo haukkujat läkähdyttävät itse itsensä hengiltä. On vai hauska seurata mitä seurasi tuosta ketjusta "puhutaan pahaa neitsyistä", Se on helppoa, kun osaa ja siihen pystyy vain neitsyt. Haukkujilta alkaa happi loppua. Neitsyt ei tarvitse happea.


      • jo legenda!
        neitsyiltä kirjoitti:

        Nuo haukkujat läkähdyttävät itse itsensä hengiltä. On vai hauska seurata mitä seurasi tuosta ketjusta "puhutaan pahaa neitsyistä", Se on helppoa, kun osaa ja siihen pystyy vain neitsyt. Haukkujilta alkaa happi loppua. Neitsyt ei tarvitse happea.

        Kun happi loppui neitsyiltä, he laittoivat happinamarit päälle. Haukkuva koira sen sijaan jatkoi haukkumista ja taintui maahan. Neitsyen julistivat koiran suojeluspyhimyksekseen, koska koira opetti heille, että koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.


      • ???
        jo legenda! kirjoitti:

        Kun happi loppui neitsyiltä, he laittoivat happinamarit päälle. Haukkuva koira sen sijaan jatkoi haukkumista ja taintui maahan. Neitsyen julistivat koiran suojeluspyhimyksekseen, koska koira opetti heille, että koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.

        tunnu yksinäiseltä joukkojen harvetessa neitsyitten siirtyessä autiomaitten karavaanireittejä raahustamaan?

        (Tai jaa... ne onkin neitsyitä, jotka ajelevat "perävaunumökkeineen" pitkin teitä ja harrastavat pakkokoreografian mukaista sosiaalista kanssakäymistä liikkuvien pikkukoppiensa sisätiloissa. Tämä selittäisi myös happinaamarien käytön. )


      • naamarista
        jo legenda! kirjoitti:

        Kun happi loppui neitsyiltä, he laittoivat happinamarit päälle. Haukkuva koira sen sijaan jatkoi haukkumista ja taintui maahan. Neitsyen julistivat koiran suojeluspyhimyksekseen, koska koira opetti heille, että koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.

        Neitsyt laittaa aina happinaamarin ensin omaan naamaan, jotta voi sitten auttaa toisia. Muut kun EIVÄT OSAA AUTTAA. Ja koirahan on ihmisen paras ystävä, m.o.t.


      • ja...
        ??? kirjoitti:

        tunnu yksinäiseltä joukkojen harvetessa neitsyitten siirtyessä autiomaitten karavaanireittejä raahustamaan?

        (Tai jaa... ne onkin neitsyitä, jotka ajelevat "perävaunumökkeineen" pitkin teitä ja harrastavat pakkokoreografian mukaista sosiaalista kanssakäymistä liikkuvien pikkukoppiensa sisätiloissa. Tämä selittäisi myös happinaamarien käytön. )

        vaeltaa laajoilla alueilla, vapaasti. Sinua pelottaa, että neitsyt kokee itsensä yksinäiseksi. Pelko pois. Jätä kotimökkisi sinäkin, ja uskaltaudu vapaaksi, niin näet. Ja ota koirasi mukaan. Se on kanssasi, jos et jaksa patikoida mukana. Kamelit eivät ota pelkääviä kytiin.


      • pikku vinkin:
        naamarista kirjoitti:

        Neitsyt laittaa aina happinaamarin ensin omaan naamaan, jotta voi sitten auttaa toisia. Muut kun EIVÄT OSAA AUTTAA. Ja koirahan on ihmisen paras ystävä, m.o.t.

        Menepä lentokoneeseen ja kuuntele lentoemon pehmeää ääntä; sieltä tulee: laita naamari ensin itsellesi...

        mutta sinä laitoit sen ensin koirallesi, ja se koira oli muutenkin fiksumpi sinua. Nyt se asuu sinun kartanossasi, ja naureskelee ystäviensä Mustin ja Missen kanssa isäntänsä hölmöydelle - ... kyllä minuakin joskus naurattaa...


      • korvaa
        pikku vinkin: kirjoitti:

        Menepä lentokoneeseen ja kuuntele lentoemon pehmeää ääntä; sieltä tulee: laita naamari ensin itsellesi...

        mutta sinä laitoit sen ensin koirallesi, ja se koira oli muutenkin fiksumpi sinua. Nyt se asuu sinun kartanossasi, ja naureskelee ystäviensä Mustin ja Missen kanssa isäntänsä hölmöydelle - ... kyllä minuakin joskus naurattaa...

        laatua eli mitä kirjoitusta kommentoit??

        Muuten, jouduitko sinäparka isäntäsi hölmöyden jälkeen löytökoirakotiin, kun vain joskus naurat?
        Mustilla, Rekulla, Mirulaisella ja mulla osoittavat suupielet jatkuvast kohti korvia täällä kartanossa.


      • ja siksi
        korvaa kirjoitti:

        laatua eli mitä kirjoitusta kommentoit??

        Muuten, jouduitko sinäparka isäntäsi hölmöyden jälkeen löytökoirakotiin, kun vain joskus naurat?
        Mustilla, Rekulla, Mirulaisella ja mulla osoittavat suupielet jatkuvast kohti korvia täällä kartanossa.

        meillä kaikilla on aina hauskaa, niin Rekulla, minulla kuin Mirrilläkin. Sitä on yksinkertaisesti hauska muistella 'koiruuksia'.


    • Nouseva Jouskari

      Sanoit selkeästi sen, mitä olemme. Minä olen neitsytmies.

      • osaa

        Minä olen neitsyt nainen ja en koskaan pidä kenestäkään muusta neitsyestä. Anteeksi vain mutta minä olen joittenkin mukaan kylmä ja kova.

        Enhän minä voi olla tollainen. Minä olen sympaattinen ja tunteellinen jos kukaan ei minua vastusta. Jos joku vastustaa niin harkitsen ja sitten kylmetyn vuosikymmeniksi. Neitsyt on sellainen ettei toista ole, neitsyt sanakin puhuu ja kertoo koskemattomuudesta, valkeasta ja puhtaasta rumien ympäröimänä.

        Suututtuaan neitsyt on hirveän pitkävihainen ja jos niinkuin minulla on nousevamerkki skorpioni, jos suututat niin silloin menee kaikki mäsäksi.

        Neitsyt on myös taiteellinen omalla alallaan. Kaikki taidemaalarit ovat töhertelijöitä. Minun taiteellisuuteni asuu omassa päässäni ja minun vertaista taiteilijaa ei ole missään. miten näytän luomukseni? Haluan pilkata, runnoo, ehdä toiset mitättömiksi ja olla itse timantti mitä kaikki palvovat.


    • olenneitsyt

      ei neitsyen sisäisiä tuntoja juuri voi kuvata. Kiitos.

    • vierihoitaja

      luettua ei tarvitse ihmetellä, miksi lopullisen totuuden selvitessä neitsyille, he putoavat korkealta ja kovaa.
      Neitsyen...

      • läähätys vain kuului

        iski kiukku? Nytkö riitti, ja sanoit kiitti. Ja käyttäydyit sopimattomasti. Jäljelle jäänneet muistavat sen piipityksen, kun entistä (- niin, menetit työpaikkasikin siinä hötäkässä) vierihoitajaa vietiin, ja kovaa. Neitsyet veivät.


      • vierihoitaja
        läähätys vain kuului kirjoitti:

        iski kiukku? Nytkö riitti, ja sanoit kiitti. Ja käyttäydyit sopimattomasti. Jäljelle jäänneet muistavat sen piipityksen, kun entistä (- niin, menetit työpaikkasikin siinä hötäkässä) vierihoitajaa vietiin, ja kovaa. Neitsyet veivät.

        kiukku, murhe lähdöstään (sinne, mist ei paluuta) miltei mursi.
        Neitsyen muistokirjoituksen kirjoittanut ja...


    • tätä juuri

      kaipasin!! terv. 'ihastunut neitsyt'

    • muistakaa

      Muistakaa neitsyiden uhrien tuki ry!

      Olen neitsyen uhri. Neitsyt kuvittelee olevansa minua parempi, mutta neitsyt on väärässä. Neitsyt ei enää uhkaa minua! Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..

      Olen neitsyen uhri. Neitsyt kuvittelee olevansa minua parempi, mutta neitsyt on väärässä. Neitsyt ei enää uhkaa minua! Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
      .
      .

      • parantaa

        Jos aika ei paranna niin tuo mantra ainakin. On se vaan niin hyvä.
        Vitsi, että neitsyttä pitä noin paljon pelätä. En ikinä olis uskonut. Uskottava on kun se selvästi sanotaan. Pitää lähteä illalla hyödyntämään sitä teollisesti: Pois alta risut ja männynkävyt!


      • aktiivisia toimia..
        parantaa kirjoitti:

        Jos aika ei paranna niin tuo mantra ainakin. On se vaan niin hyvä.
        Vitsi, että neitsyttä pitä noin paljon pelätä. En ikinä olis uskonut. Uskottava on kun se selvästi sanotaan. Pitää lähteä illalla hyödyntämään sitä teollisesti: Pois alta risut ja männynkävyt!

        Aika yksin ei riitä parantamaan, on itse toimittava aktiivisesti.

        Haavat voi ehkä parantua, mutta arvet jää. Hyvä ehkä niin, muistuttaa, että ei enää ryhdy tekemisiin neitsyen kanssa.

        Olen neitsyen uhri. Neitsyt kuvittelee olevansa minua parempi, mutta neitsyt on väärässä. Neitsyt ei enää uhkaa minua! Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..

        Olen neitsyen uhri. Neitsyt kuvittelee olevansa minua parempi, mutta neitsyt on väärässä. Neitsyt ei enää uhkaa minua! Minun mieltä ei enää neitsyt sekoita,..
        .
        .


    • neitsyt plikka

      tuohan täytyy kopioida työ- ja olohuoneen seinälle =D
      Ja varsinkin näin motoristina toi lause "mopo ei karkaa käsistä" on mitä mainioin ;)
      Eikä tuossa tekstissä ollut pätkääkän mitään "vitsi mä luomakunnan paras merkki" juttua vaan TÄYTTÄ TOTTA!

      • neitsyt plikka

        ..että olisi kiva nähdä kun Oinas kirjoittaisi tuon saman itsestään...MINÄMINÄMINÄMINÄ olen maailaman napa ja joka rivin välistä voisi lukea silkkaa tyhmyyttä ja itsekehua!

        Nimim. tunnen paljon oinas naisia ja miehiä ja jestas että ovat OMASTA mielestään täydellisiä!!


      • kiva nähdä
        neitsyt plikka kirjoitti:

        ..että olisi kiva nähdä kun Oinas kirjoittaisi tuon saman itsestään...MINÄMINÄMINÄMINÄ olen maailaman napa ja joka rivin välistä voisi lukea silkkaa tyhmyyttä ja itsekehua!

        Nimim. tunnen paljon oinas naisia ja miehiä ja jestas että ovat OMASTA mielestään täydellisiä!!

        ylipäänsä jonkun muun merkin kirjoittavan jotain vastaavaa itsestään - sellaista päivää ei tule, ja olkaamme siitä onnellisia (- me neitsyet...heh hee) - itsetuntemusta kun ei kaikilta löydy... (kjäh kjäh)


      • peittääkseen epävarmuutensa..
        kiva nähdä kirjoitti:

        ylipäänsä jonkun muun merkin kirjoittavan jotain vastaavaa itsestään - sellaista päivää ei tule, ja olkaamme siitä onnellisia (- me neitsyet...heh hee) - itsetuntemusta kun ei kaikilta löydy... (kjäh kjäh)

        Neitsyen itsetunto on heikko. Hän epäilee ja miettii kokoajan mitä muut hänestä ajattelevat.

        Peitääkseen epävarmuuttaan neitsyt pöyhkeilee ja retostelee kokoajan.

        Neitsyt yrittää itsekehullaan varmistaa, että muut nyt huomaisivat hänen ylemmyytensä, muutenhan se voi jäädä täysin huomaamatta.


      • etsii paikkaansa
        peittääkseen epävarmuutensa.. kirjoitti:

        Neitsyen itsetunto on heikko. Hän epäilee ja miettii kokoajan mitä muut hänestä ajattelevat.

        Peitääkseen epävarmuuttaan neitsyt pöyhkeilee ja retostelee kokoajan.

        Neitsyt yrittää itsekehullaan varmistaa, että muut nyt huomaisivat hänen ylemmyytensä, muutenhan se voi jäädä täysin huomaamatta.

        Jäit sitte Virgolandiaan niinku asumaan. No, yritetään järkätä sullekin joku toimi. Me ollaan sen verran auttavaista porukkaa, et ketään ei jätetä, ja oothan sellanen rutiinitapaus, et mikään kovin omaperänen (jos tästä suutut, niin sit ei mutinoita, vaan suoraan päätä 'neitsyiden uhrit ry:hyn'- ja sielä sitte oot ja pysyt, eiks ihan ok diili?)


      • auttaa oikeasti..
        etsii paikkaansa kirjoitti:

        Jäit sitte Virgolandiaan niinku asumaan. No, yritetään järkätä sullekin joku toimi. Me ollaan sen verran auttavaista porukkaa, et ketään ei jätetä, ja oothan sellanen rutiinitapaus, et mikään kovin omaperänen (jos tästä suutut, niin sit ei mutinoita, vaan suoraan päätä 'neitsyiden uhrit ry:hyn'- ja sielä sitte oot ja pysyt, eiks ihan ok diili?)

        Olen ollut jäsenenä jo kauan.

        Oikea mantraa auttaa oikeasti!

        Kannattaa kokeilla!


    • hei

      tuu pois sielt viime vuosituhannelta. Juna meni jo.

    • Voi voi voi voi

      Aivan varamasti uskotaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe