VALO PUOLI9 UUSISISSA!

Suzaa//

Ville näytti kyllä vähän surkealle. Naama oli pöhöttynyt ja viikset olivat hoitamattoman näköiset. Kaukana oli se komea nuorimies jonka olemme tottuneet tuntemaan ja tilalla oli lähinnä kärsivän näköinen keski-ikäinen maajussi. Onkohan viina viimeinkin saanut rakkaan Ville Valomme :/

7

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko muuten sama haastis mikä tuli tänän Nelosen klo 20 uutisissa? Vai oliko Ylen uutisissa pitempi versio?

• Suzaa//

En osaa sanoa kun en kattonu kaheksan uutisia, mutta aika kummalle Ville näytti tätänykyä. Tuli ihan huono olo :/

• Satan.

Te HIMin kuuntelijat aina väitätte että ette ole pissiksiä, ja kuuntelette musiikkia ihan musiikin takia eikä ulkonäön, ja sitten kun valo ei olekkaan neitimäisen meikkipojan näköinen, niin tulee karkeaa huutoa että miksi Valo ei oo enää söpö. Hahaha, saatanan pinnalliset massateinit.

• Elyce

Minun mielestäni Suzaa// vaikutti pikemminkin huolestuneelta V. Valon ulkonäöstä kyseisen herran hyvinvoinnin ja uran, ei niinkään seksikkyyden vuoksi.

• Suzaa//
        Elyce kirjoitti:

Minun mielestäni Suzaa// vaikutti pikemminkin huolestuneelta V. Valon ulkonäöstä kyseisen herran hyvinvoinnin ja uran, ei niinkään seksikkyyden vuoksi.

Lähinnä minua huolestuttaa että painaako Mr Valoa nytten syysstressi vai onko innostunut bilettämään enemmän kuin olisi hyväksi kun ulkonäkö sen tavalla tai toisella kertoo.. Jos Villelle ilmestyy vielä tummat silmänaluset ilman meikkiä niin minä huolestun oikeasti.

• Olisiko

Him yhtä suosittu jos ville olisi rummuissa ja Gas laulaisi? - NOT

• 32 vee

Hyvä ulkonäkö on aina plussaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1091
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe