Ville näytti kyllä vähän surkealle. Naama oli pöhöttynyt ja viikset olivat hoitamattoman näköiset. Kaukana oli se komea nuorimies jonka olemme tottuneet tuntemaan ja tilalla oli lähinnä kärsivän näköinen keski-ikäinen maajussi. Onkohan viina viimeinkin saanut rakkaan Ville Valomme :/
VALO PUOLI9 UUSISISSA!
7
1111
Vastaukset
Oliko muuten sama haastis mikä tuli tänän Nelosen klo 20 uutisissa? Vai oliko Ylen uutisissa pitempi versio?
- Suzaa//
En osaa sanoa kun en kattonu kaheksan uutisia, mutta aika kummalle Ville näytti tätänykyä. Tuli ihan huono olo :/
- Satan.
Te HIMin kuuntelijat aina väitätte että ette ole pissiksiä, ja kuuntelette musiikkia ihan musiikin takia eikä ulkonäön, ja sitten kun valo ei olekkaan neitimäisen meikkipojan näköinen, niin tulee karkeaa huutoa että miksi Valo ei oo enää söpö. Hahaha, saatanan pinnalliset massateinit.
- Elyce
Minun mielestäni Suzaa// vaikutti pikemminkin huolestuneelta V. Valon ulkonäöstä kyseisen herran hyvinvoinnin ja uran, ei niinkään seksikkyyden vuoksi.
- Suzaa//
Elyce kirjoitti:
Minun mielestäni Suzaa// vaikutti pikemminkin huolestuneelta V. Valon ulkonäöstä kyseisen herran hyvinvoinnin ja uran, ei niinkään seksikkyyden vuoksi.
Lähinnä minua huolestuttaa että painaako Mr Valoa nytten syysstressi vai onko innostunut bilettämään enemmän kuin olisi hyväksi kun ulkonäkö sen tavalla tai toisella kertoo.. Jos Villelle ilmestyy vielä tummat silmänaluset ilman meikkiä niin minä huolestun oikeasti.
- Olisiko
Him yhtä suosittu jos ville olisi rummuissa ja Gas laulaisi? - NOT
- 32 vee
Hyvä ulkonäkö on aina plussaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019