VALO PUOLI9 UUSISISSA!

Suzaa//

Ville näytti kyllä vähän surkealle. Naama oli pöhöttynyt ja viikset olivat hoitamattoman näköiset. Kaukana oli se komea nuorimies jonka olemme tottuneet tuntemaan ja tilalla oli lähinnä kärsivän näköinen keski-ikäinen maajussi. Onkohan viina viimeinkin saanut rakkaan Ville Valomme :/

7

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko muuten sama haastis mikä tuli tänän Nelosen klo 20 uutisissa? Vai oliko Ylen uutisissa pitempi versio?

• Suzaa//

En osaa sanoa kun en kattonu kaheksan uutisia, mutta aika kummalle Ville näytti tätänykyä. Tuli ihan huono olo :/

• Satan.

Te HIMin kuuntelijat aina väitätte että ette ole pissiksiä, ja kuuntelette musiikkia ihan musiikin takia eikä ulkonäön, ja sitten kun valo ei olekkaan neitimäisen meikkipojan näköinen, niin tulee karkeaa huutoa että miksi Valo ei oo enää söpö. Hahaha, saatanan pinnalliset massateinit.

• Elyce

Minun mielestäni Suzaa// vaikutti pikemminkin huolestuneelta V. Valon ulkonäöstä kyseisen herran hyvinvoinnin ja uran, ei niinkään seksikkyyden vuoksi.

• Suzaa//
        Elyce kirjoitti:

Minun mielestäni Suzaa// vaikutti pikemminkin huolestuneelta V. Valon ulkonäöstä kyseisen herran hyvinvoinnin ja uran, ei niinkään seksikkyyden vuoksi.

Lähinnä minua huolestuttaa että painaako Mr Valoa nytten syysstressi vai onko innostunut bilettämään enemmän kuin olisi hyväksi kun ulkonäkö sen tavalla tai toisella kertoo.. Jos Villelle ilmestyy vielä tummat silmänaluset ilman meikkiä niin minä huolestun oikeasti.

• Olisiko

Him yhtä suosittu jos ville olisi rummuissa ja Gas laulaisi? - NOT

• 32 vee

Hyvä ulkonäkö on aina plussaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe