MITÄ VAAKA HARRASTAA?

NOUSEVA VAAKA..

Kertokaapas mitä vaaka harrastaa?Onko se kenties sukellus? Vai joku muu?

42

3429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almatar

      Olen harrastanut jo viisi vuotta. Suosittelen muillekin vaaoille.

    • hahaahaaaahhaaaaa

      Miespuoliset harrastavat suojaamatonta seksiä kaikkien kanssa ja sitten tartuttavat vaimoihinsa

    • harrastaa

      ..ahdistelua,häirintää,viattomien naisten kyttäämistä pusikoissa,itsensä tyrkyttämistä...sairaanloisia lahjoja,pimeitä kirjeitä......ja pimeitä skitsoja keskusteluja näillä vaakasivuilla.

      • hahaahaaaahhaaaaa

        Uskoakseni tiedän ketä tarkoitat! Onka hän oikeasti henkisesti sairas? Älä muserru hänen tempuistaan.


      • ...kyllä hän on
        hahaahaaaahhaaaaa kirjoitti:

        Uskoakseni tiedän ketä tarkoitat! Onka hän oikeasti henkisesti sairas? Älä muserru hänen tempuistaan.

        ...aivan oikeasti kilahtanut!
        Eli olkaas varovaisia naiset jos vaaka........ pyytää treffeille! Voi olla et joudutte ja olette suhteessa häneen vielä vuoden parin päästä ettekä edes itse tiedä sitä!Vaaka........ei pääse eroon vaikka menisi naimisiin jonkun toisen kanssa=(.


      • hahaahaaaahhaaaaa
        ...kyllä hän on kirjoitti:

        ...aivan oikeasti kilahtanut!
        Eli olkaas varovaisia naiset jos vaaka........ pyytää treffeille! Voi olla et joudutte ja olette suhteessa häneen vielä vuoden parin päästä ettekä edes itse tiedä sitä!Vaaka........ei pääse eroon vaikka menisi naimisiin jonkun toisen kanssa=(.

        Otan osaa!


      • Anselikka
        hahaahaaaahhaaaaa kirjoitti:

        Otan osaa!

        mieleen Lapin akkojen kotkotukset. Inhottavia olette!


      • hahaahaaaahhaaaaa
        Anselikka kirjoitti:

        mieleen Lapin akkojen kotkotukset. Inhottavia olette!

        Joka leikkii alkaa, se leikin kestäköön! Siteeraus erään herran viestistä! Älä viitsi hyysätä. Herranhan oli itse kotkottaja!


      • !!????
        Anselikka kirjoitti:

        mieleen Lapin akkojen kotkotukset. Inhottavia olette!

        olet itsekin tussu märkänä siellä.


      • hahaahaaaahhaaaaa
        !!???? kirjoitti:

        olet itsekin tussu märkänä siellä.

        totta kai, onko sinulla....


      • Anselikka
        !!???? kirjoitti:

        olet itsekin tussu märkänä siellä.

        kas kummaa kun en ole hoksannut moista. Sitäkö se onkin, että tässä silloin tällöin piipahdan "tyydyttämässä" itseäni. Olen luullut saavani tietynlaista hengenravintoa, mutta erehdyin hitto vie. Seksiähän tämä on!


      • ...
        Anselikka kirjoitti:

        kas kummaa kun en ole hoksannut moista. Sitäkö se onkin, että tässä silloin tällöin piipahdan "tyydyttämässä" itseäni. Olen luullut saavani tietynlaista hengenravintoa, mutta erehdyin hitto vie. Seksiähän tämä on!

        ...HENGENRAVINTOA!!!?????MUAHHHHAHHAAAAA!!!!!


      • etkö tiennyt?
        Anselikka kirjoitti:

        mieleen Lapin akkojen kotkotukset. Inhottavia olette!

        ...lapin akkojen viestithän kirjoitti JUST SE vaakamies!!


      • Anselikka
        etkö tiennyt? kirjoitti:

        ...lapin akkojen viestithän kirjoitti JUST SE vaakamies!!

        Mutta minulla sattuu nyt olemaan OMA mielikuva Lapin akoista....


      • Anselikka
        ... kirjoitti:

        ...HENGENRAVINTOA!!!?????MUAHHHHAHHAAAAA!!!!!

        siis saaneeni hengenravintoa, mutta seksiä mitä seksiä. Ilmankos silmät alkoi luppasta kummasti puolitangossa...ei väsymyksestä, vaan olin vaipumassa "transsiin".


      • Kahvikerma
        Anselikka kirjoitti:

        Mutta minulla sattuu nyt olemaan OMA mielikuva Lapin akoista....

        Oletko sinä Anselikka kirjoittanut myös toisella nimimerkillä? Tämä muistuttaa niin ihan yhtä toista!


      • Anselikka
        Kahvikerma kirjoitti:

        Oletko sinä Anselikka kirjoittanut myös toisella nimimerkillä? Tämä muistuttaa niin ihan yhtä toista!

        riisiryyninä, olin lehmä, entinen lehmä ja Anselikka. Häivyn nyt Anselikkana ja jos tulee uusi Anselikka, se en ole minä. Muilla foorumeilla en ole liikkunut näillä nimillä. Lapin akoista en ole aiemmin kommentoinut mitään.

        Hyvää jatkoa!


      • sopivasti

        vammaisia virikkeitä


      • murrukka

        tarkemmin...kuulostaa hieman siltä ,että sinulla on ihan omakohtaisia kokemuksia!!?? Saatatko??

        Älä kohdista nimimerkkiin mielellään vaan kuten jokainen meistä kertoo vain sen miltä "minusta tuntuu" :)))


      • onko joku feikki
        murrukka kirjoitti:

        tarkemmin...kuulostaa hieman siltä ,että sinulla on ihan omakohtaisia kokemuksia!!?? Saatatko??

        Älä kohdista nimimerkkiin mielellään vaan kuten jokainen meistä kertoo vain sen miltä "minusta tuntuu" :)))

        Siks "musta tuntuu" on parempi, kuin nimimerkkiä vastaan kohdistuvat jutskat...


      • arvelet...
        murrukka kirjoitti:

        tarkemmin...kuulostaa hieman siltä ,että sinulla on ihan omakohtaisia kokemuksia!!?? Saatatko??

        Älä kohdista nimimerkkiin mielellään vaan kuten jokainen meistä kertoo vain sen miltä "minusta tuntuu" :)))

        ..hmmm....kenestähän mahtaakaan olla kyse....????Huu!!Kukahan kumma se vois olla???????
        vinkki: se on mies ja horoskoopilta vaaka!!!!!!
        taitaa olla vaikee arvata....=DDDDDDDDDDDDDDDD
        RÄYH!


      • kilahtanut
        ...kyllä hän on kirjoitti:

        ...aivan oikeasti kilahtanut!
        Eli olkaas varovaisia naiset jos vaaka........ pyytää treffeille! Voi olla et joudutte ja olette suhteessa häneen vielä vuoden parin päästä ettekä edes itse tiedä sitä!Vaaka........ei pääse eroon vaikka menisi naimisiin jonkun toisen kanssa=(.

        ..että omaisit omakohtaisia kokemuksia... suorastaan kamalaa ahdistamista, niin herää pari kysymystä.

        Miksi olet kuitenkin niin kovasti kiinnostunut siitä, mitä täällä touhuan??

        Onko naisia varoittelevilla kommenteillasi tarkoitus vain loukata minua, vai onko takana sittenkin halua pitää minut silti liean nokassa ja hätistää muut pois??

        Miksi poistit sähköpostistani viestit ihan äskettäin, kun pyysin.. vain kiusan vuoksi.. että vielä odottaisin ja toivoisin.. tulisin oikeastikin sekopääksi???

        Sekö sinua vain v...ttaa, kun vaihdoin eilen salasanan??

        Vai sekö, että kerroin runossani, että ainoa tie takaisin on hyvät sanat?? Niitähän et ole osannut käyttääkään yli vuoteen, kuka sellaisen tosissaan haluaisi..


      • murrukka
        arvelet... kirjoitti:

        ..hmmm....kenestähän mahtaakaan olla kyse....????Huu!!Kukahan kumma se vois olla???????
        vinkki: se on mies ja horoskoopilta vaaka!!!!!!
        taitaa olla vaikee arvata....=DDDDDDDDDDDDDDDD
        RÄYH!

        Tämä viesti vain oli niin raflaava että ajattelin,jos noinkin paljon "paljastaa",vois vaikka kertoo sitten sen oman tarinansa.Joo no epäillä voi kuta miksikin.Onhan minuakin luultu jo vaikka ja miksi.SOU !!!! :))Tai sitten vaan vittuillaan täällä kelle mitäki...hehehehehe :)))))))


      • Vaakamieheltä
        Anselikka kirjoitti:

        siis saaneeni hengenravintoa, mutta seksiä mitä seksiä. Ilmankos silmät alkoi luppasta kummasti puolitangossa...ei väsymyksestä, vaan olin vaipumassa "transsiin".

        .. tämä sananvaihtojen sarja muistuttaa jotenkin kumman syystä mustankipeän naisen hangoittelulta.. tussu raivosta kuivana.. Raukka kun ei käsitä, kuinka helposti tämä loppuis.. kukahan tässä yrittää hallita ketä??


      • KIUKUTTAAKO SETÄÄ!!!????
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        .. tämä sananvaihtojen sarja muistuttaa jotenkin kumman syystä mustankipeän naisen hangoittelulta.. tussu raivosta kuivana.. Raukka kun ei käsitä, kuinka helposti tämä loppuis.. kukahan tässä yrittää hallita ketä??

        ....MUKAKI V.....AIS JOS OISIN SINÄ!


      • Vaakamieheltä
        KIUKUTTAAKO SETÄÄ!!!???? kirjoitti:

        ....MUKAKI V.....AIS JOS OISIN SINÄ!

        .. olette surkuhupaisan heikkoja!


    • sohvalla

      löhöämistä.

      • voi sitten

        .....katellä näitä juttuja ja vedellä vaikka...vanhaan karvahattuun.


      • hahaahaaaahhaaaaa
        voi sitten kirjoitti:

        .....katellä näitä juttuja ja vedellä vaikka...vanhaan karvahattuun.

        Sulla on hyvin sana hallussa. onneksi et olekkan mikään hienostelija


      • ::::::::
        hahaahaaaahhaaaaa kirjoitti:

        Sulla on hyvin sana hallussa. onneksi et olekkan mikään hienostelija

        Ihanan sanavalmiita naisia täällä on ollut tänään. Miehet saavat kyytiä ja minkälaista. Murrukka. Anselikka, Kahvikerma, hahahaaahhahahaa ja tämä nimimerkitön te ootte ihania. Onneksi kaiken se uskova Puppy on hävinnyt ja sitten se nuolityyppi.Ihme ruikuttajia täällä käykin välillä. Hyvä että niistä päästään vaikka saavatkin vipinää keskusteluihin.


      • murrukka
        :::::::: kirjoitti:

        Ihanan sanavalmiita naisia täällä on ollut tänään. Miehet saavat kyytiä ja minkälaista. Murrukka. Anselikka, Kahvikerma, hahahaaahhahahaa ja tämä nimimerkitön te ootte ihania. Onneksi kaiken se uskova Puppy on hävinnyt ja sitten se nuolityyppi.Ihme ruikuttajia täällä käykin välillä. Hyvä että niistä päästään vaikka saavatkin vipinää keskusteluihin.

        ...kele,että on tääl käyty kiivasta keskustelua.
        Nyt pitäs olla aika kivasti paska fiilingit löysätty.No niin tästä on sitte hyvä alkaa viikonlopun viettoon!!!!! :))))) Varovainen tääl kyl pitää olla.Sehän jo opetamme lapsillemme,kel niitä sit on.Onhan meitä kaikenlaisia sukan kuluttajia,mut en kyllä ihan noin vahvasti olis heittämäs ekaa kiveä! =/


    • Nainen 1.10.

      Harrastuksista voisin mainita juoksemisen. Kaikki liikunta on kuitenkin terveellistä ja tekee hyvää niin henkisesti kuin fyysisesti.

      Puutarhanhoito on myöskin paheeni. On taivaallista katsella kaunista puutarhaa ja siemailla terassilla valkoviiniä. Nyt vain odotellaan kevättä ja sipulikukkien loistoa.

      • v-a-a

        minä harrastelen lähinnä,maalaus/piirustustus,muotoilu ja puutöitä.
        Kirjoittelen ja lueskelen.Liikunta harrastuksia ovat
        pyöräily,onkiminen,ei siis kalastus,ainoastaan mato-ongella.Järvellä on kiva olla.Talvella tulee valitettavasti liian usein istuttua myös baareissa.
        Ei aina tahdo "inspis"kotona istuen löytyä.


    • lähinnä

      eli sohvalla löffäämistä.

      • libresse

        että jollakin toisella on samanlainen harrastus.


    • 27.09, aktiivinen

      No olen aika aktiivi. Harrastan kävelyä, rullaluistelua, pyöräilyä kesäisin. Talvella hiihdän, käyn liikuntasalilla jumpassa, kävelen ja käyn tanssimassa :)

    • Sipeeee

      Vaaka harrastaa jotain urheiluun liittyvää (eli hyvin myös sukellusta) tai/ja jotain muusiikkiin liittyvää esim. vilun- tai pianonsoittoa ym. :) itse harrastan pianonsoittoa ja yleisurheilua ja ne ovat ainoat harrastukset joita minulla on ollut ja olen harrastanut ni0itä 4 vuotta, katumatta sekuntiakaan!!

    • vaakarouva

      Kas kun täältä ei löydy muita taiteellisia / taiteita harrastavia kuin minä. Vaakaihmisethän ovat yleenä esteetikkoja, jotka itsekin piirtävät, maalaavat, tekevät käsitöitä jne. Olihan täällä toki joku pianonsoittaja, sillä musiikkihan on meille vaaoille yleensä tosi tärkeä osa elämää.

      • vaakisneiti

        muutakin harrastetaan kuin sohvalla löhöilyä.
        Mä teen käsitöitä, pihan kauniimmaksi laittoa,kuuntelen paljon musiikkia sekä hiukan maalailen.


      • boheemi

        itse rakastan ja ihailen kuvia, kirjallisuutta ja musiikkia hurmokseen asti.


    • just me

      Uintia (2 km viikossa)
      Punttisali (1 krt/vko)
      Lenkkeily/luonnossa samoilu (2 krt/vko)
      Käsityöt (silloin tällöin)
      Lukeminen (1-2 kirjaa/kk)

      (Ja tietysti shoppailu!!!):))))

    • Venus tietenkin

      Viinaa,miehiä ja rockia=)siinäpä elämään sisältöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe