Miten saatte ajan kulumaan sairaslomilla?

Ois kiva kuulla

Itse piiiitkällä sairaslomalla,kuukausia tässä kipeä ja jaouten!

Ois kiva kuulla miten teillä pyyhkii?

Aina välillä meinaa aikakin tulla pitkäksi,ainaskin silloin kun on vähän paremmassa kunnossa niin heti aika tahtoo olla pitkä?

Oletteko masentuneita?
Kovien kipujen kanssa meinasi usko loppua mutta jotenkin olen selvinnyt tästä ilman masennusta...

Jos vielä paranis ja pääsis töihin,edes ensvuonna vaikka!!! (taitaapi olla että ei)

12

2119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu sairaudestasi

      Mielestäni ajankäyttöön vaikuttaa oma sairaus ja mitä rajoituksia tämä sairaus asettaa,sairauslomalla ollaan lukemattomista eri syistä.
      Jos liikkumaan pääset,on auto käytössä,se tuo vaihtelua, mutta mitä sairastat vaikuttaa.

    • tälläisistä

      Kuulantyöntö-pituusloikka-korkeushyppy-laskuvarjohyppy-judo moukarinheitto-maratonjuoksu-vuoristokiipeily-kapakassa istuminen-vedonlyönti-hiihtelyä-extreme itsemurhalajeja-ym.ihan mitä mieleen juolahtaa.

      • Sinulle minä harrastan

        Kuinka kehtaat pilkata sairaita ihmisiä?


      • voipi
        Sinulle minä harrastan kirjoitti:

        Kuinka kehtaat pilkata sairaita ihmisiä?

        olla sairas - vaikuttaa maanikolta eli maanis-depressiiviseltä. Siihen sairauteen kuuluu juuri tuollainen tekeminen ja ajottaiset rankat masennukset. Erittäin vakava sairaus ja voi johtaa pahimmillaan kuolemaan. Joten ei tarvinnut olla pilkkaa. Katsokaa lauantai 30.9. TV2 klo 15.50.

        Tietysti voi olla, että oli provo ja ei sitten muuta, kun hauskaa harrastelua sinulle AP vaan - vaikka olet kyllä väärällä palstalla heh.


      • vakava
        voipi kirjoitti:

        olla sairas - vaikuttaa maanikolta eli maanis-depressiiviseltä. Siihen sairauteen kuuluu juuri tuollainen tekeminen ja ajottaiset rankat masennukset. Erittäin vakava sairaus ja voi johtaa pahimmillaan kuolemaan. Joten ei tarvinnut olla pilkkaa. Katsokaa lauantai 30.9. TV2 klo 15.50.

        Tietysti voi olla, että oli provo ja ei sitten muuta, kun hauskaa harrastelua sinulle AP vaan - vaikka olet kyllä väärällä palstalla heh.

        ADHD voi olla moisten harrastusten takana.


      • allu_kaponen_kaks
        vakava kirjoitti:

        ADHD voi olla moisten harrastusten takana.

        sukupuolitaudit aiheuttavat pahoja psyykkisiä oireita.


      • Anonyymi
        allu_kaponen_kaks kirjoitti:

        sukupuolitaudit aiheuttavat pahoja psyykkisiä oireita.

        Olen kuluttanut aikani sairaslomilla ryypäten ja kunto on sahaillut mahtavasta surkeaan


    • deepends

      on välillä saada aikaa kulumaan. Yleensä kunnosta riippuen kuljeskelen hissukseen pihalla, revin rikkaruohoja toisella kädellä ja taas makoilemaan. Filmejä tulee katseltua liikaakin, mutta aika kuluu. Onneksi on tuttava, jolta näitä saa lainaan. Moni ihminen on sanonut mulle, että ole tyytyväinen, kun voit olla kotona (lämmin kesä takana). Eihän kesästä ja aika lämpimästä syksystäkään pidemmän päälle jaksa nauttia. Kuitenkin olen yrittänyt olla positiivisella mielellä ja hakenut hyvää mieltä pienistä asioista. En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka ovat turhan takia poissa työstä - siis sellaiset, jotka keksimällä keksivät syitä olla pois ja sitten vain lomaillaan. Ennemmin tekisin töitä, jos kivut ja liikuntarajoitus olisivat poissa. Tsemppiä sulle!

      • rajoitteinen

        Itse suuresta leikkauksesta juuri kotiutettuna yritän myös pysyä järjissäni..
        En oikeen jaksa enkä pysty tekemään mitään.Katson tvtä, radion täytyy olla auki että olisi mukamas "elämää" ympärillä.
        Voi kun olis terve menisin riemusta kiljuen töihin jos kykenisin.
        Kakrut päivät koulussa ja täällä yksin ajatusten kanssa.
        Yritän lukea ja hiipiä kuntoni mukaan omalla pihalla .
        Se riippuu niin paljon siitä mitä voi tehdä sairaslomalla, mikä on sairautesi..


    • minä tein

      eli lueskelin, lueskelin ja taas lueskelin, kirjoja nimittäin.Monet uutuusdekkarit kerkesin lukea polvileikkauksen jälkeen, mies niitä kantoi kotiin selkä vääränä.Sitäpaitsi luen nytkin minkä kerkiän, vaikka sairasloma loppui. Onpa tuota aikaa, kun siirryin työttömien pitkään jonoon!

      • sekava nainen

        Nyt jo tai vasta 2 kuukautta saikulla ja ennustavat että menee tonne helmikuuhun.Koipi on kipeä,toinen jalka kyllä toimii hyvinkin,kepillä menen.

        Kauppaan olen mennyt pyörällä,sinne kun on matkaa melkein 2 kilsaa.

        Talvea ja jäätä pelkään,sitten vaan pitää hiljaa kepitellä.
        Nuo televisio-ohjelmat meinaa jo turruttaa,unirytmi mennyt hieman sekaisin ja olen jo seuraillut yökeskustelijoita.
        Minkähän takia ne valitsee kamalan kimeä-äänisiä juontajia?Voi jessus,tämmöistä nyt sitten täällä miettii.Vartoo jo postipoikaakin hulluna,jos jotain toisi.
        Ennenkin olen ollut sairaslomalla vuodenkin yhtä putkeen,mutta silloin oli olevinaan kivempaa kun oli miesystävä,kissakin oli.Nyt ei kumpaakaan.


        Silloin seurasin kun sille Martinalla tehtiin tatuointia. (se on nyt tätä...)

        Täällä pyörin kolmiossa edestakaisin ja pää alkaa olla jo höppyrää.
        Tulisi nyt joku edes käymään,mutta äkkiä vaan soittelevat ja menevä menojaan.
        Tuntuu joskus ihan vanhalta mummolta,jos se eläkkeellä olo onkin oikeesti tämmöistä.
        Ulkona ja unohdettuna.
        Kauhistus,on ainakin aikaa ajatella,sitten kun taas riskaantuu pitäisi muistaa kuinka onnellinen saa olla kun pääsee omin neuvoin ulos.


      • sekava nainen
        sekava nainen kirjoitti:

        Nyt jo tai vasta 2 kuukautta saikulla ja ennustavat että menee tonne helmikuuhun.Koipi on kipeä,toinen jalka kyllä toimii hyvinkin,kepillä menen.

        Kauppaan olen mennyt pyörällä,sinne kun on matkaa melkein 2 kilsaa.

        Talvea ja jäätä pelkään,sitten vaan pitää hiljaa kepitellä.
        Nuo televisio-ohjelmat meinaa jo turruttaa,unirytmi mennyt hieman sekaisin ja olen jo seuraillut yökeskustelijoita.
        Minkähän takia ne valitsee kamalan kimeä-äänisiä juontajia?Voi jessus,tämmöistä nyt sitten täällä miettii.Vartoo jo postipoikaakin hulluna,jos jotain toisi.
        Ennenkin olen ollut sairaslomalla vuodenkin yhtä putkeen,mutta silloin oli olevinaan kivempaa kun oli miesystävä,kissakin oli.Nyt ei kumpaakaan.


        Silloin seurasin kun sille Martinalla tehtiin tatuointia. (se on nyt tätä...)

        Täällä pyörin kolmiossa edestakaisin ja pää alkaa olla jo höppyrää.
        Tulisi nyt joku edes käymään,mutta äkkiä vaan soittelevat ja menevä menojaan.
        Tuntuu joskus ihan vanhalta mummolta,jos se eläkkeellä olo onkin oikeesti tämmöistä.
        Ulkona ja unohdettuna.
        Kauhistus,on ainakin aikaa ajatella,sitten kun taas riskaantuu pitäisi muistaa kuinka onnellinen saa olla kun pääsee omin neuvoin ulos.

        niin,pääsenhän ulos ja kauppaan kun menen pyörällä,omin neuvoin.
        Se on paljon se.
        Mutta kummallista kun menee tuolla pyörällä niin varsinkin vanhemmat ihmiset tuijottaa hirveen uteliaasti että miten se nyt polkee,kun mulla on kävelykeppi sidottuna pyöränsarviin.
        Voi nenä,vielä mä huudan jollekkin mammalle että eksää ennen oo kävelykeppiä nähny!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe