chicagon hotellit

kaisa k.

Moi!
Kesällä olen menossa viideksi päiväksi Chicagoon. Olen katsonut hotellivaihtoehtoja ja hinnat ovat törkeät downtown ja loopin alueella. Onko hyvät kulkumahdollisuudet keskustaan esim. lentokentän alueelta, joukkoliikenteellä, vai onko mitään järkeä majoittautua niin kauas? Osaatteko suositella jotakin hyviä hotellihakukoneita? Kiitos paljon vastauksista!

9

3380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikako

Kyllähän O'Harelta ajelee sinänsä blue linella vajaassa tunnissa keskustaan, mutta pysäkillekin on patikoitava. Oli miten oli, jos lähdet seikkailemaan keskeisen downtownin ulkopuolelle, niin muistathan että Chicagosta löytyy varsin tylyjä alueita jo päiväsaikaankin. Niinpä helpoimmalla pääset majoittumalla keskeisen downtownin parempiin hotelleihin.

Halpismatkailijoille suosittelen loopin eteläpuolella sijaitsevaa retkeilymajaa, jos se nyt vielä on pystyssä. Vähän epämääräistä tienoota eritoten hämärällä, mutta tarjolla on myös patikointireissuja yms.

• ei minusta

oltiin kesällä ihan keskustassa, 32 kerros ja hinta oli aamupalalla 85 dollaria yö eli 65 euroo? Minusta oli edullista. Tribune lehtitalo oli joen toisella puolella eli ihan ydin keskusta, Seach Tower oli 1 km päässä.

• jopw
        ei minusta kirjoitti:

oltiin kesällä ihan keskustassa, 32 kerros ja hinta oli aamupalalla 85 dollaria yö eli 65 euroo? Minusta oli edullista. Tribune lehtitalo oli joen toisella puolella eli ihan ydin keskusta, Seach Tower oli 1 km päässä.

se on muuten Sears-tower. Muutoin tosiaan kyllä
        tuolla keskustassakin edullisesti yöpyy. Itse on
        tullut pääasiassa oltua tutuilla, joten ei sikäli
        ole kovin paljoa rahaa noihin yöpymisiin menny.
        Joitain laitakaupunginosia kandee joo välttää
        päivälläkin. Mut, kohta taas Chicagoon, toivottavasti, upea paikka.

• kaisa k.
        ei minusta kirjoitti:

Moi taas!

kiitos vastauksista! voitko kertoa mitä kautta varasit hotellin, sillä en ole hotellihakukoneiden kautta saanut kyseistä hotellia näkyviin, noilla mainitsemillasi hinnoilla.

• helppoa
        kaisa k. kirjoitti:

Moi taas!

kiitos vastauksista! voitko kertoa mitä kautta varasit hotellin, sillä en ole hotellihakukoneiden kautta saanut kyseistä hotellia näkyviin, noilla mainitsemillasi hinnoilla.

se varattiin. Kyllä ne sieltä löytyy kun etsii, ei ollut ihan uusi mutta siisti hotelli ja todella keskellä kaupunkia.Mutta on kaupungissa liki 500 hotellia. luulisi löytyvän helposti.

• ollut
        helppoa kirjoitti:

se varattiin. Kyllä ne sieltä löytyy kun etsii, ei ollut ihan uusi mutta siisti hotelli ja todella keskellä kaupunkia.Mutta on kaupungissa liki 500 hotellia. luulisi löytyvän helposti.

Mene Hiltoniin,se on suht kohtuuhintainen sijaintiin nähden.Netistä löytyy hyvin tietoa Hiltoneista.

• oli edullisia
      • kesänä

Yövyttiin O'haren kentän lähellä Elk Grove Villagessa. Hotelli oli Days Inn ja tuli maksamaan 4 yötä 2 hlöä yht 181 dollaria verot (pari kymppiä).Hotelli oli sellasta keskiluokkaa,henkilökunta tosin vähän tylyä.Downtowniin päästiin ottamalla ensin bussi hotellilta blue linelle ja sillä sitten loppu matka.Suht simppeliä ( näki enemmänki chicagoa kuin vain pelkästään downtownin).
        Ihanaa reissua!Chicago on mahtava kaupunki :)

• chicacofan

eli siis arlington house. noin 30$/yo riippuu tietenkin minkalainen huone jne mut kannattaa soitta ja kysya tai tsiigaa netista
      www.arlingtonhouse.com
      sijainti joku 3km ydinkeskusta mun mielesta kivalla paikalla (ei mitaan slummia mista kaikki aina jaksaa pelotella...) hyvaa matkaa:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe