homeopatiakoulutuksen käyneitä?

Maisa_L

Hei,
olen kiinnostunut kouluttautumaan homeopaatiksi, oma kokemukseni on että homeopaateilla on ja tulee olemaan aina vaan enemmän kysyntää.
Onko täällä kellään kokemusta eri kouluista, niiden laadusta ja tasosta? Millä perusteella itse teit valinnan?
Asun pk-seudulla.

11

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -paatti

      Loppupeleissä se on ihan itsestä kiinni. Mikäänhän ei estä vaikka avaamasta omaa homeopaattista vastaanottoasi vaikka huomenna. Itse ainakin miettisin ennen kuin maksaisin koulutuksesta.

      • ongelmasi on?

        Häivy palstalta!


      • liperi
        ongelmasi on? kirjoitti:

        Häivy palstalta!

        on tommosia pakkomielteitä.


      • -terapeutti
        ongelmasi on? kirjoitti:

        Häivy palstalta!

        Koulutus homeopatian alalla on pelkkää hömppää!
        Kaikki jotain vesien aktivointia ja lempivärejä...
        tällaiseen mitään koulutusta tarvitse!
        Ja nimimerkkihän haistoi selvän bisneksen: kysyntää kaikenmaailman humpuukille on aina ja sinne mukaan vaan, rahat pois hölmöiltä!


      • Aurum
        -terapeutti kirjoitti:

        Koulutus homeopatian alalla on pelkkää hömppää!
        Kaikki jotain vesien aktivointia ja lempivärejä...
        tällaiseen mitään koulutusta tarvitse!
        Ja nimimerkkihän haistoi selvän bisneksen: kysyntää kaikenmaailman humpuukille on aina ja sinne mukaan vaan, rahat pois hölmöiltä!

        Keskustelua homeopatian toimivuudesta tai toimimattomuudesta voi käydä sille avatussa omassa ketjussaa (joita muuten valmiinakin tuolta alhaalta varmasti löytyy). Tämän ketjun aloittaja halusi vertailua eri koulujen välillä ja valintaperusteita, joten jos siihen ei ole mitään sanottavaa, kannattaa jättää nämä kommentit tästä ketjusta jatkossa pois. Kuten olen sanonut lukuisia kertoja aiemminkin: jokaisessa ketjussa ei ole tarkoituksenmukaista riidellä kynsin hampain, onko homeopatia toimiva hoitomuoto vai ei. Homeopatian vastutajatkin varmasti saavat tällä palstalla mahdollisuuden kommentoida, mutta oma linjani palstan sheriffinä on, että jokaista ketjua ei pilata yleiseen asiasta riitelyyn tai herjanheittoon. Jatkossa tulen aktiivisemmin poistamaan näitä varsinaisesti alkuperäiseen kysymykseen vastaamattomia viestejä.


    • maxelll

      Mitä kalliimpi koulutus, sitä perusteellisempi ja parempi se yleensä on, ikävä kyllä =(

    • angein

      ite lähen nyt kairon instituuttiin. se on ainaki vanha ja arvostettu oppilaitos. muita en tiiä.

      • alkuper.

        mietin itsekin tuota ihan tosissani mutta kun se kestää niin kauan ja olen jo kohta 36v. ja kahden pienen lapsen äiti. en osaa tehdä noin isoa ja sitovaa päätöstä vaikka olisihan se tieto pääomaa itselle vaikkei loppuun asti suorittaisikaan. se 2v osuus siellä on ihan kiva, mutta jo sekin maksaa aika maltaita... entä sitten kun on koulutettu homeopaatti? oma firma on kai ainoa vaihtoehto, ja onko tosiaan homeopaateilla niin paljon kysyntää että sillä itsensä elättäisi? oppimista se on koko ura vaikkakin tosi kiehtovaa sellaista.


      • angein
        alkuper. kirjoitti:

        mietin itsekin tuota ihan tosissani mutta kun se kestää niin kauan ja olen jo kohta 36v. ja kahden pienen lapsen äiti. en osaa tehdä noin isoa ja sitovaa päätöstä vaikka olisihan se tieto pääomaa itselle vaikkei loppuun asti suorittaisikaan. se 2v osuus siellä on ihan kiva, mutta jo sekin maksaa aika maltaita... entä sitten kun on koulutettu homeopaatti? oma firma on kai ainoa vaihtoehto, ja onko tosiaan homeopaateilla niin paljon kysyntää että sillä itsensä elättäisi? oppimista se on koko ura vaikkakin tosi kiehtovaa sellaista.

        juu aloitan tuolla seuraavalla mutta aloitan oulussa. eli oulun kurssi on viikkoa myöhemmin ensimmäinen. en asu enää ite helsingissä niin siksi. mulla ei oo hajuukaan työllistymismahiksista varmaan oma pulju tai jonkun luontaishoitolan siivellä jossa on useempi eri alan edustus.
        ite olen 28 ja töissä -ei lapsia vielä.. mutta kaikkee muuta harrastetta ja menevä työ. ajattelin että jos ei siitä ikinä ammattia tulisi niin sitten tekisin osa päiväisesti tätä homeopatiaa. kun maine ja nimi kasvaa niin asiakkaita tulee varmasti ovista ja ikkunoista :)
        on kai sillä mahis työstää ittesä kokonaankin niin mä olen vähä ajatellu. mulla on koiria joten koira asiakkaitakin varmaan riittää . niil on niin paljon vaivoja. ite koen tän jotenkin kutsumuksena. mulla on palava halu ryhtyy opiskeleen tätä alaa vaikka en tulevaisuudesta tiiä. ja liikaa sitä ei kannatakaan ajatella. :) tekee mitä sydän sanoo.
        eikö se oo 1500e vuosi ? about. mulla menee se 300 e viikonloppu maksu jo johonkin tyhmään. ajattelin että se on jopa säästöä kun saa itteensä kehittää ja kouluttaa. jos ala kiinnostaa.
        tsemillä mukaan vaan.. :) ei se ikä. ei se mikään. jos vaan rahaa on.. se on harmi että kukaan ei tue noita opintoja.


      • ideaalisuutta
        angein kirjoitti:

        juu aloitan tuolla seuraavalla mutta aloitan oulussa. eli oulun kurssi on viikkoa myöhemmin ensimmäinen. en asu enää ite helsingissä niin siksi. mulla ei oo hajuukaan työllistymismahiksista varmaan oma pulju tai jonkun luontaishoitolan siivellä jossa on useempi eri alan edustus.
        ite olen 28 ja töissä -ei lapsia vielä.. mutta kaikkee muuta harrastetta ja menevä työ. ajattelin että jos ei siitä ikinä ammattia tulisi niin sitten tekisin osa päiväisesti tätä homeopatiaa. kun maine ja nimi kasvaa niin asiakkaita tulee varmasti ovista ja ikkunoista :)
        on kai sillä mahis työstää ittesä kokonaankin niin mä olen vähä ajatellu. mulla on koiria joten koira asiakkaitakin varmaan riittää . niil on niin paljon vaivoja. ite koen tän jotenkin kutsumuksena. mulla on palava halu ryhtyy opiskeleen tätä alaa vaikka en tulevaisuudesta tiiä. ja liikaa sitä ei kannatakaan ajatella. :) tekee mitä sydän sanoo.
        eikö se oo 1500e vuosi ? about. mulla menee se 300 e viikonloppu maksu jo johonkin tyhmään. ajattelin että se on jopa säästöä kun saa itteensä kehittää ja kouluttaa. jos ala kiinnostaa.
        tsemillä mukaan vaan.. :) ei se ikä. ei se mikään. jos vaan rahaa on.. se on harmi että kukaan ei tue noita opintoja.

        On ihan hyvä kuulla, että on vielä olemassa tuollaisia idealisteja, vaikkakin ovat hieman tyhmänrohkeita, mutta se kuuluu kai asiaan. Vaikka rahasta olisikin tiukkaa niin silti voi aina itseään kehittää ja opiskella. Eikä edes ole mitenkään väliä mitä opinnot maksavat tai mitä yleensä opiskelee, tai saako edes ansioita opiskelun jälkeen. Jos 1 700 eurolla vuodessa on mahdollista saada opetusta vanhojen keskiajan oppien mukaistista uskomuksista, niin miksei sitä ihan mielellään maksaisi useammankin vuoden ajan. Sehän on tosiaan kuin laittaisi rahaa pankkiin, vaikka pankkilainaa pitäisikin toisaalta ottaa. Onhan siinä ainakin se etu, että kouluttajat menestyvät ja käärivät rahaa, miten he muuten voisivatkaan saada itselleen elantoa.


      • angein
        ideaalisuutta kirjoitti:

        On ihan hyvä kuulla, että on vielä olemassa tuollaisia idealisteja, vaikkakin ovat hieman tyhmänrohkeita, mutta se kuuluu kai asiaan. Vaikka rahasta olisikin tiukkaa niin silti voi aina itseään kehittää ja opiskella. Eikä edes ole mitenkään väliä mitä opinnot maksavat tai mitä yleensä opiskelee, tai saako edes ansioita opiskelun jälkeen. Jos 1 700 eurolla vuodessa on mahdollista saada opetusta vanhojen keskiajan oppien mukaistista uskomuksista, niin miksei sitä ihan mielellään maksaisi useammankin vuoden ajan. Sehän on tosiaan kuin laittaisi rahaa pankkiin, vaikka pankkilainaa pitäisikin toisaalta ottaa. Onhan siinä ainakin se etu, että kouluttajat menestyvät ja käärivät rahaa, miten he muuten voisivatkaan saada itselleen elantoa.

        no emmä tiiä -- ehkä olen oikeesti vähän "tyhmänrohkee" mutta ei se yksin sitä ole. mä kuuntelen omaa intuitiota. ja jos se on jonkun asian suhteen tosi vahva - se on yleensä oikea tie. :) oli kyseessä tällainen asia tai mikä vaan. kuten jokin aivan muu asia.
        no mutta kuiten varmasti koulutuksen jälkeen käärii rahaa kukin opiskelijakin. yhä enemmän on sellaisia mitä lääketiede ei pysty tekemään. ja tää on vähä vaihtoehto lääketieteelle. hellempi keino hoitaa. ilman sivuoireita. paransin ite iteltä homeopaattisilla aineilla yhen tulehdus kierteen. kokeilee kaikkee :)
        ja tiiä vaikka kouluttajiakin kaivataan lisää -ja susta tulis juuri sellainen.
        mä luulen että 300e per naama. per viikonloppu. ku vähennetään päivän ruuat pois. materiaali ja tieto pois. opettajien aika. ja matkakulut.ja se kuin paljon ne ittiä kouluttaa. ei varmaan tosi paljon jää.
        siis että ainoo joka hyötyy tässä ei oo opet. koska oishan sellaine pelkkä rahastus jo loppunu ajat sitte. ilman mitään hyötyy. ilman että ihmiset kouluttautus uudelleen ja uudelleen ja uudelleen alalle.
        voihan se olla että kun jo homeopatian kursseja on kouluissa. ainaki joissain sairaanhoitoalan oppilaitoksissa. että ne tulee joskus ihan kouluihin oppiaineiksi. mistä sen tietää . jos tää suomi kehittys sen verran. :)
        onhan esim irlannissakin sellainen yks bisnes mitä voi opiskella koulussa. ja se on verkostomarkkinointi bisnes. ja vielä ihan ala ja ylä aste käyttöön se tuli. että kaikkea sattuu ja tapahtuu.
        et vissiin oo sitte lähössä kouluun ?
        katkeruutta ilmassa haistan vähä..?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe