Hei!!
Eikö kukaan tiedä, voinko antaa mustikanvarpuja
undulleni? Varvut ovat maljakossa ja niissä on jo pienet vihreä lehdet. Onko ne myrkyllisiä vai voinko hyvällä omalla tunnolla antaa lintuni natustella niitä? Vastaisitko, jos tiedät, en uskalla antaa, ennenkuin kuulen jonkun mielipiteen.
terv. undu ja mä
Mustikanvarvut!
3
575
Vastaukset
- Mj.
Jos olet kerännyt varvut jostain saasteettomasta paikasta voit antaa niitä linnullesi ilomielin!
Omani (neitikset ja aleksanterit) rakastavat mustikanvarpuja, etenkin kesällä ja syksyllä, kun saavat ne mustikoineen päivineen!- Undu ja mä
Hei !
Kiitos, kun vastasit. Parhaillaan mustikan lehdet menevät "parempiin" suihin!! - Mj.
Undu ja mä kirjoitti:
Hei !
Kiitos, kun vastasit. Parhaillaan mustikan lehdet menevät "parempiin" suihin!!koivua! Oksat heti kun mahdollista maljakkoon ja odottelemaan silmuja. Kun oksat alkavat olla hiirenkorvalla maistuvat ne kaijoille TOSI hyvin! Eivät tosin voita oikeita mustikoita, etenkin tuo urosaleksanteri tykkää marjoilla leikkiä ja vasta sen jälkeen syö ne, nokka sinisenä ja vähintään kolme taideteosta seinällä minun ilonani. Oikein kiekuu ilosta aikaansaannoksestaan... Mutta kokeilepa myös noita koivunlehtiä, meillä kelpaavat hyvällä kakkossijalla. Kun kesä on jo pidemmällä ja lehdet isompia, ei niitä enää edes katsota, pieniä niiden olla pitää... Syksyllä olen kerännyt pihlajanoksia lehtineen, marjoineen pakastimeen, josta niitä voi sitten talvella antaa lintujen iloksi, kelpaavat myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835