Kasaribasaribileet Jyväskylässä pe 1.12.2006

Sara

Upee meininki, kaikki mun suosikit ja eteenkin Dingo!

www.festago.fi/kasaribasari/

7

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevan tiedottekin

Hanoi Rocks, Yö ja Dingo
      yhteiskeikalle Jyväskylään

Suomirockin legendat Hanoi Rocks, Dingo ja Yö saapuvat Jyväskylän jäähalliin yhteiselle keikalle perjantaina 1. joulukuuta. Järjestäjät suunnittelevat ”Kasaribasari – Legendat livenä” -nimellä kulkevasta konsertista Jyväskylän pikkujoulukauden päätapahtumaa.

Konsertin tuottaja Vesa Walden Festago Oy:stä kertoo, että konsertista on tarkoitus tehdä koko kaupungin pikkujoulubileet, joka toimisi hyvänä illan kohokohtana niin kaveriporukoiden kuin firmojenkin pikkujouluihin.
      - 80-luku on nyt ajankohtainen teema niin musiikissa kuin muodissa. Ja nämä bändit ovat juuri ne, jotka ovat antaneet kasvot 80-luvulle Suomessa, Walden kertoo.

Suomirockin historian kovimpiin nimiin kuuluvat Hanoi Rocks, Yö ja Dingo valittiin Waldenin mukaan esiintyjiksi myös siksi, että ne pystyvät tarjoamaan yleisölle samaan aikaan nostalgisia muistoja ja tässä päivässä olevan viihdyttävän rock-keikan.
      - Bändit ovat hyvässä keikkakunnossa ja tuotteliaita myös levytysrintamalla. Kun kaikki kolme vielä näkee kerralla, on koossa konsertti, jota kovempaa ei kotimaisin voimin saa kokoon, Walden kehuu.

Konsertin liput maksavat 35 ja 40 €. Lipunmyynti alkaa Lippupalvelussa torstaina 28. syyskuuta. Jäähallin ovet aukeavat perjantaina 1.12. kello 18.

Bändit:

Hanoi Rocks
      - Perustettu 1979
      - Glam rockin suunnannäyttäjä
      - Kansainvälisesti suurimman suosion saavuttanut suomalaisyhtye ennen HIM:iä
      - Suurin hitti "Up Around the Bend" vuodelta 1984.

- Perustettu 1981
      - Suurin hitti “Joutsenlaulu”
      - Suomen pisimpään yhtäkestoisesti toimineita rockyhtyeitä

Dingo
      - Perustettu 1982
      - Nosti 80-luvun puolivälissä Suomessa ainutlaatuisen hysterian.
      - Suurin hittilevy ”Kerjäläisten valtakunta” myi 190 000 kappaletta.

• ..............

Dingo pois ja Popeda tilalle, näin sen ois pitäny mennä!!
        Kyllä Popeda on paukuttanut pitkin poikin suomenmaata miljoona kertaa enempi ku Dingo.

• hegulli
        .............. kirjoitti:

Dingo pois ja Popeda tilalle, näin sen ois pitäny mennä!!
        Kyllä Popeda on paukuttanut pitkin poikin suomenmaata miljoona kertaa enempi ku Dingo.

Hyvä vain ettei se juoppopate joka muuten on tyhmä kuin saappaan varsi tule sotkemaan hyvää keikkaa.
        Tarpeeksi hörhöjä lavalla jo hanoin aikana.

• pauli
        hegulli kirjoitti:

Hyvä vain ettei se juoppopate joka muuten on tyhmä kuin saappaan varsi tule sotkemaan hyvää keikkaa.
        Tarpeeksi hörhöjä lavalla jo hanoin aikana.

Kun isä oli juoppo äiti uskovainen siskoni tosi upee nainen mutta huora ja musta ei ollut mihinkään.POPEDA dingo ei tee ikinä noin hyviä biisejä.

• ja perheelliselle

järkiaikataulu - ku ei viikon jälkeen perjaintai-illalla tahdo silmät aukia pysytellä vai kui sinnittelee:
      Illan aikataulu
      18.00 Ovet auki, 80's disco aukeaa
      20.00 Ensimmäinen orkesteri aloittaa
      01.30 Valomerkki
      Esiintymisjärjestys:
      1. Dingo
      2. Yö
      3. Hanoi Rocks

Hyvä DINGO!!!

• huomenta suomessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe