Olenkin tässä jälikasvulle hankkimassa edullista ensi haulikkoa ja huomio kiinnittynyt noihin kahteen merkkiin. Kokemuksen omaavilta kommentteja kiitos.
TOZ vai Baikal?
7
4478
Vastaukset
- mutta
nykyiset baikalit ovat sellaisia halkoja että en todellakaan suosittele ensiaseeksi, aseen tähtäyslinja on niin matala ja tukki suora että harjoittelu saattaa olla vaikeaa, ei varmasti istu kaikkien poskelle säätöpaloitta. baikalien puolustajien on turha nostaa meteliä, omistin joskus 90-luvulla päällekkäispiippuisen ja voin sanoa että se oli sata kertaa parempi mitä nykyiset päällekkäiset vaikka olikin kiinteäsupisteinen ja lyhyillä patruunapesillä.
- ghjk
Toz ja baikal on sama merkki eri nimellä. sama tehdas tehnyt. osta baikal ij27...
- Todi
Toz ja baikal on kaksi ihan eri merikkiä eikä oli samalta tehtaalta!
- erämiäs
osta ennemmin baikal ij27. Aseseppä sano, että tozia ei kannata missään nimessä ostaa, että niissä on kaikkein eniten vikoja ja niitä tulee eniten huoltoon. baikalin ij27 en oo ikinä kuullut pahaa sanottavaa varmasti hyvä pyssy metsästyksen aloittavalle ja hintakaan ei ole paha.
- hyvä
Minulla on toz haulikko. ollut 5 vuotta ei ole ollut mitään vikoja. Olen ampunut sillä r-polkuja. Aina on pamahtanut ja hyvin ampuu. Varma peli. Tozi ja baikal ovat ihan eri pyssyt rakenteeltaan ja niitä valmistetaan eri tehtaissa Venällä. Laatuase Toz!
Vive la Rusland! - kauan jo
itse ostin toz haulikon vuonna -79, kaksi liipaisinta on ammuttu paljon myös molemmat putket kerralla = (köyhän miehen maknumi) ja mitään vikaa ei ole löytynyt, eikä löystynyt
- Jussi 1087
Ostin kesäkuulla Asetalosta upouuden Toz 34EP haulikon. Hyvin on toiminut. Mukavan kevyt jne.
Takana laukauksia jotain 300.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796