Caliber SRT-4 tulee

Eurooppaan...

Julkisti Dodge Pariisin autonäyttelyssä.
303hp kokokansan superauto ?

8

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärästä päästä

      tehneet nykykaliiberin sisustan laadukkaammasta muovista. Kukaan ei osta halpismuovi SRT-4 yhdistelmää...

      • Caliber 2/07

        Niin että miksei ostaisi? Samaa muovia sitä kuule löytyy ihan jokaisesta ja kaiken luokan euroautoistakin.

        Jos on varaa, niin voi ostaa ihan just mitä haluaa, vaikkapa sitten Dodgen.


    • jos on

      niin otan osaa

      • myymään

        Europassa aika hyvin, luulisin kysynnän ylittävän tarjonnan. Ainakin aluksi. Eli en ymmärrä kelle pitäisi osoittaa osanottoni.


      • B.F.
        myymään kirjoitti:

        Europassa aika hyvin, luulisin kysynnän ylittävän tarjonnan. Ainakin aluksi. Eli en ymmärrä kelle pitäisi osoittaa osanottoni.

        No jos nyt moottori tuottaa 300 hevosvoimaa ja vetotapan on ainostaan etupyörien veto niin hukkaan menee lähemmäs 100 hevosvoimaa. Tuossa pitäisi olla 4 pyöräveto että pystyttäisiin hyödyntämään kaikki teho.


      • 0-100km/h "amismeasure...
        B.F. kirjoitti:

        No jos nyt moottori tuottaa 300 hevosvoimaa ja vetotapan on ainostaan etupyörien veto niin hukkaan menee lähemmäs 100 hevosvoimaa. Tuossa pitäisi olla 4 pyöräveto että pystyttäisiin hyödyntämään kaikki teho.

        Missään muussahan tilanteessa ei voi tehoa hyödyntää kuin paikalta lähtiessä?

        Ja kaikenmaailman vikuroivat takatuupparitkin tarvitsevat lukkoperät sun muut, että mahdolliset tehot saadaan käyttöön. Neliveto tietty monesti kahta edellistä parempi.


      • bjhjkk
        0-100km/h "amismeasure... kirjoitti:

        Missään muussahan tilanteessa ei voi tehoa hyödyntää kuin paikalta lähtiessä?

        Ja kaikenmaailman vikuroivat takatuupparitkin tarvitsevat lukkoperät sun muut, että mahdolliset tehot saadaan käyttöön. Neliveto tietty monesti kahta edellistä parempi.

        jos kerran etuveto yhdistettynä suureen tehoon on mielestäsi takavetoa parempi.


      • edellinen
        bjhjkk kirjoitti:

        jos kerran etuveto yhdistettynä suureen tehoon on mielestäsi takavetoa parempi.

        Mistä keksit, että väitin etuvetoa ehdottomasti paremmaksi kuin takaveto?

        Sanoin vain, että on muitakin kiihdyksiä kuin paikalta lähtien ja tällöin ei etuvedollakaan ole pelkoa pidon karkaamisesta, riippuen tietysti nopeudesta. Eipä paikalta lähtien tosin takavedollakaan kivottomasti ilman kikottimia onnistu, kuten jo edellä kirjoitin.

        Jaa, jaa. Tuo formula-vertaus on taas sitä, että "bemarissa on siks takaveto, kun sitä tarvitaan siinä yhtä paljon ku formulassa" :)

        Sun logiikalla jatkaen voisin ihmetellä, että varmasti noista formula-syistä polkupyöräkin on takavetoinen. Mutta en sitä tee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe