Ovatko kumpikin Karin pojista heivanneet isänsä orkesterin. Syyskuun alkupuolella Mäntsälässä eivät kumpikaan (Jiri ja Jani ) olleet soittamassa. Jani nyt onkin lähtenyt pumpusta jo ajat sitten, mutta että onko Jirille käynyt samoin? Tietääkö joku? Orkesterin taso ei kyllä ainakaan Mäntsälässä kärsinyt - hyvin soittivat kaikki, jälleen kerran. Eikä Kari varmaan taakseen ketään poropeukaloa palkkaisikaan...
Ovatko...?
9
832
Vastaukset
- bluesguitar hese
Eikös niillä ole oma sooloura.Täytyy poikien miettiä jo tulevaisuutta.Ei Kari loputtomiin jaksa.
- Santtu
Olin itsekin tuolla kyseisellä Mäntsälän keikalla ja olen kanssasi aivan samaa mieltä siitä, että Karin bändi soitti aivan loistavasti kuten aina! Mutta ei Jiri ainakaan minun tietääkseni ole lähtenyt bändistä, vaan sattui juori tuohon aikaan olemaan lomalla. Kaipa ne soittajatkin joskus lomaa tarvitsevat. :) Olen itse huomenna menossa Lapualle Karia katsomaan, joten eiköhän se Jirikin sitten siellä jo ole!
- lipos
Kuka se jiri on? Ykx ainaki vääntelee naamaansa,sellanen vaalee pitkätukka.
- Santtu
lipos kirjoitti:
Kuka se jiri on? Ykx ainaki vääntelee naamaansa,sellanen vaalee pitkätukka.
Joo, se Jiri on juurikin tämä vaalea pitkä tukka (nykyään lyhythiuksinen) eli Karin vanhin poika. Eikä hän mitään naamaansa vääntele vaan keskittyy ja eläytyy soittamiseen vähän samalla tavalla kuin esim. Agentsin Pulliaisen Esa. :)
- Mä vaan
Santtu kirjoitti:
Joo, se Jiri on juurikin tämä vaalea pitkä tukka (nykyään lyhythiuksinen) eli Karin vanhin poika. Eikä hän mitään naamaansa vääntele vaan keskittyy ja eläytyy soittamiseen vähän samalla tavalla kuin esim. Agentsin Pulliaisen Esa. :)
Onko Jiri siis vanhempi, kuin Jani, olen kuvitellut toisinpäin. Minkä ikäisiä pojat ovat? Ja onko Jiri tosiaan leikannut tukkansa lyhyeksi :(
- Santtu
Mä vaan kirjoitti:
Onko Jiri siis vanhempi, kuin Jani, olen kuvitellut toisinpäin. Minkä ikäisiä pojat ovat? Ja onko Jiri tosiaan leikannut tukkansa lyhyeksi :(
Kyllä, Jiri on vanhempi kuin Jani. Jiri on muistaakseni jotain 35-vuotias ja Jani 33. Jiri on tosiaan leikannut tukkansa lyhyeksi. En edes meinannut tunnistaa häntä Karin keikalla Kyröskoskella loppukesästä! Mut voit uskoa, että lyhytkin tukka sopii hänelle, ja tottahan se sitten taas kasvaa. :)
- Kari fani
Santtu kirjoitti:
Kyllä, Jiri on vanhempi kuin Jani. Jiri on muistaakseni jotain 35-vuotias ja Jani 33. Jiri on tosiaan leikannut tukkansa lyhyeksi. En edes meinannut tunnistaa häntä Karin keikalla Kyröskoskella loppukesästä! Mut voit uskoa, että lyhytkin tukka sopii hänelle, ja tottahan se sitten taas kasvaa. :)
Ai säkin olit Santtu Karin keikalla Kyröskoskella.
Eiks ollut mahtava konsertti???Ei Karia uskois jo 60v vai mitä???Ootko Tretaloon 12.10.06 tulos???
ja 11.12.06 Tuomiokirkkoon??? - aune imatra
Kari fani kirjoitti:
Eiks ollut mahtava konsertti???Ei Karia uskois jo 60v vai mitä???Ootko Tretaloon 12.10.06 tulos???
ja 11.12.06 Tuomiokirkkoon???Vetääkö se vielä röökiä?Ohitusleikkaus tehty,oma ukko ei päässyt leikkaukseen,on poissa.no jokainen tehkööt elämäällä just mitä haluaa.
- Santtu
Kari fani kirjoitti:
ja 11.12.06 Tuomiokirkkoon???Jep, Kyröskoskella tuli oltua silloin taannoin ja hyvä keikka oli tosiaan vaikka Kari olikin hieman sairastellut! Kaikesta huolimatta ääni kulki todella hyvin. :)
Ikävä kyllä en noille mainitsemillesi Tampereen keikoille pääse, kun olen juuri silloin Helsingissä työharjoittelussa. :( Täytynee siis mennä jonnekin muualle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029