Kainalo vihloo

----------------

Nyt alkaa mennä hermot, kainalo ollut kipeä jo kuukauden. Kipu alkoi kun sinne ilmestyi turvonnut imusolmuke joka kuitenkin hävisi parissa päivässä. Kipu jatkui..
menin lääkäriin ja siellä tehtiin kainaloiden ja rintojen ultraääni, ilmeisestihän kainaloon saattaa tulla imusolmukkeita jos on kyse rintasyövästä. Mitään kyhmyjä ei lääkäri kuitenkaan nähnyt. Kipu jatkuu koko ajan... mistä ihmeestä voi johtua, onko kenelläkään ollut samanlaista? olen 24v.

12

17336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä myös

      Itselläni kainalot oireilevat välillä. Kipu on valillä erilaista. Kyhmyjä ei ole. KÄvitkö yksityisellä lääkärissä, jos he ultrasivat kainalot?? Paljonko maksoi, jos kävit yksityisellä.

      Itselläni monesti rinta/selkälihasten venyttely auttanut. Nytkin on kainalo tuolta hiukan takaa kipeä, luulen kivun olevan takimaisessa kainalopoimussa. Tämähän muodostuu leveästä selkälihaksesta, voisikohan se kenties minulla olla liian kireä??

      Kipu on inhottavaa, ja aina sitä pahinta tietty pelkään..

      • Ap.........

        yksityisellä. Maksoi muistaakseni 97 eur kun kelakorvaukset oli otettu pois. Mielestäni terveys on kuitenkin niin tärkeää ettei raha paina tuollaisissa asioissa. Minun kipuni on jotenkin tulehduksellista ja vihlovaa tai tuntuu siltä. Minulla on kainalon vieressä käsivarressa myös patti joka on ollut siinä n.vuoden ja sekin kipuilee välillä. Sekin ultrattiin mutta sanottiin ettei sille tarvitse tehdä mitään. Jotenkin pistää kuitenkin
        miettimään että mistä tämä kipu johtuu ja voiko näillä olla yhteyksiä toisiinsa. Mihinköhän tutkimuksiin sitä oikein pitäisi mennä että saisi vastauksia....


      • Anonyymi
        Ap......... kirjoitti:

        yksityisellä. Maksoi muistaakseni 97 eur kun kelakorvaukset oli otettu pois. Mielestäni terveys on kuitenkin niin tärkeää ettei raha paina tuollaisissa asioissa. Minun kipuni on jotenkin tulehduksellista ja vihlovaa tai tuntuu siltä. Minulla on kainalon vieressä käsivarressa myös patti joka on ollut siinä n.vuoden ja sekin kipuilee välillä. Sekin ultrattiin mutta sanottiin ettei sille tarvitse tehdä mitään. Jotenkin pistää kuitenkin
        miettimään että mistä tämä kipu johtuu ja voiko näillä olla yhteyksiä toisiinsa. Mihinköhän tutkimuksiin sitä oikein pitäisi mennä että saisi vastauksia....

        Itselläni maksoi pari sataa pelkkä rintojen ja kainaloiden ultraus yksityisellä


    • Suza

      Hei,
      kainalossa on aina imusolmukkeita, jotka voivat turvota monistakin syistä. Syöpäpatit eivät kuitenkaan tule ja mene, ne olla jököttävät paikallaan. Uudelleen vain lääkäriin ja verikokeisiin, jos ei niitä jo otettu. Kyseessä voi olla vaikkapa jonkinlainen tulehdus tai sata muuta, lääkkeillä parannettavaa vaivaa.

    • kävelevä sairaskertomus

      itsellä myös kainalo ollut kipeä. ja joku ihme pattikin löytyy. kesällä kävin näyttämässä. ja sh:n mielestä mitään pattia ei ole (jotkut rauhaset kuulemma vaan ärtyneet). pitäisi vissiin mennä uudelleen, kun ei tuo tuosta lakkaa. ei vaan aina viitsisi sielläkään rampata. ja pahintahan sitä aina pelkää. :/

      • Tk0

        Minulla on ollut myös 2kk ajan ihmeelisiä tuntemuksia kainalossa ja välillä vasemmassa rinnassakin. lähinnä vihlontaa tai kipua. Välillä tuntuu vaan kun kainalossa olisi jotain ylimääräistä. Kävin lääkärissä ja mitään patteja ei löytynyt. Kirjoitti kuitenkin lähetteen mammografiaan, joten sitä tässä odottelen. Jotenkin vaan tosiaan pelottaa, jos löytyykin jotain pahaa. Mutta toivottavasti kaikki olis hyvin!!!


      • Anonyymi
        Tk0 kirjoitti:

        Minulla on ollut myös 2kk ajan ihmeelisiä tuntemuksia kainalossa ja välillä vasemmassa rinnassakin. lähinnä vihlontaa tai kipua. Välillä tuntuu vaan kun kainalossa olisi jotain ylimääräistä. Kävin lääkärissä ja mitään patteja ei löytynyt. Kirjoitti kuitenkin lähetteen mammografiaan, joten sitä tässä odottelen. Jotenkin vaan tosiaan pelottaa, jos löytyykin jotain pahaa. Mutta toivottavasti kaikki olis hyvin!!!

        Kyllä ennen vanhaan pääsi tosta noin vaan tutkimuksiin itse ravasin vaikka kuinka paljon että pääsin edes ultraan


    • Anonyymi

      Johtuisko pinnetilaata, hermopuristuksesta? Venyttely auttaa jos siitä kyse, tyhjennys ,jos on pattia tai muuta keikattabaa ja hermokipulääkkeet mikäli hermokipu on kroonista ja vakavaa. Joskys jopa leikkaus, kainalonkin hermopinteet vapauttamiseksi, mikäli siitä kyse.

    • Anonyymi

      Lihasten yhteuspuristus on helposti syntyvä tila, etenkin urheilijoilla ja muillakin paljon liikuntaa harrastavilla. Voi yltää myös kainalo, hartian seudulle. Kun lihakset laajentuvat, saavat massaa, niin siinä tilanteessa on mahdollista että esim nervus humerii, olkahermo jää puristuksiin.

    • Anonyymi

      Korj. Nervus humerus.

    • Anonyymi

      Hermot lähtevät plexuksesta. Myös maitohappoja voibtulka tielle puristamaan hermoa, hermoja. Tällöin rutisee ha lihashieronta, omatoiminenkin auttaa sekä verryttely esimerkiksi musiikin tahtiin. Lihasspasmit lievenevät jumpalla, niinkään mikään voide ei kyllä aura, ainakaan minua.

    • Anonyymi

      Ei syöpä aiheuta imusolmukkeita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe