Olen taistellut pari kuukautta erittäin pahojen hartia- ja niskavaivojen kanssa. Syönyt kaikenlaisia lääkekuureja, käynyt useita kertoja lääkärissä, fysioterapiassa hieronnassa ja ultrahoidossa. Kylmägeeliä, kiputulehduslääkkeitä, lihaksia rentoutavia, niiden päälle vatsalääkkeitä... ym ym. Lääketieteestä en ole saanut apua. Lihakset ovat ja pysyvät tulehtuneina.
Ajattelin siirtyä apua hakemaan muualta, ei ole mitään kokemusta homeopatiasta. Voisko siitä olla apua? Onko kokemuksia näissä vaivoissa.
Apua!
7
800
Vastaukset
- mutta...
En väitä, että homeopatia olisi huuhaata, mutta oletko käynyt Kiropraktikolla, Osteopaatilla, Jäsenkorjaajalla ym., joka osaa avata lihaksien lisäksi myös nikamalukot.
Kokeilisin ennen homeopatiaa jotain manipulaatio hoitoja.- kokeillut
Mikä niistä voisi olla tulehtuneisiin lihaksiin parasta? Kipu on nimittäin lihasperäinen.
- '''''''''
kokeillut kirjoitti:
Mikä niistä voisi olla tulehtuneisiin lihaksiin parasta? Kipu on nimittäin lihasperäinen.
Niska-hartia kipu on harvoin pelkästään lihasperäistä, yleensä siihen liittyy myös nikamalukkoja/virheasentoja. Lääkäri ei ilmeisesti ole ymmärtänyt asian päälle. Kyllähän tulehduksella usein aiheuttaja on ja jos tulehtunutta lihaskudosta ärsytetään hieromalla, ilman että saadaan ongelmaa pois, niin kipu voi pahentuakkin.
Samalla nimikkeelläkin toimivissa hoitajissa on eroja, joten paras löytyy etsimällä, tod.näk. jotain apua ensikokeilulla.
- Hómbre
Yhellä kaverilla oli selkä kipeenä 2vuotta. Mitään muuta vikaa ei löydetty kuin astma. Keuhkot ei antaneet tarpeeksi happea niin elimistö otti sitten lihaksilta... Helpotti kun astma saatiin hoitoon...
- eme
itse olen kärsinyt selkä kivuista 10v lähtien välillä helpompana ja välillä pahempana. kaikki on yritetty, on hieroja, fysioterapia, magneettikuvat, fysiatrit, kuntosali liikunjta, kaikki! nyt olen viikon verran kohta syönyt homeopaattisia lääkkeitä, jotka pitäis vahvistaa niveliä yms,. jännityksellä tässä oottelen auttaako ollenkaan,,.,
- koittaa
Itsekin ajattelin koittaa homeopatiaa, mutta parin tuttavan kehoituksesta päätin mennä sellaiseen hoitoon johon en olisi ikinä uskonut meneväni, nimittäin energiaparantajalle. Tänä illalla minulla on aika ja odotan jännityksellä, auttaako se. Pari tuttavaani on saanut juuri tästä apua.
Pistäppä jotain tekstiä tänne jos saat siitä apua, siirryn sitten homeopaattisiin seuraavaksi.
- homeopaatti itsekin
voisit kokeilla kipeisiin tulehtuneisiin lihaksiin ja käy katsomassa www.apila.net, sieltä voit kysyä myös neuvoja. Auttavat mielellään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222968Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112047Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom721846Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001783Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211704Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141262Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥321233