Yhden havainnon tehnyt tässä viime vuosina. Miehet jotka lähestyy, tekee aloitteen, tulee juttusille yöelämän pyörteissä on kaikki olleet suht kookkaan vehkeen omistajia.
Tuli mieleen onko pelkkää sattumaa vai olenko sellaisen naisen näköinen joka " on tottunut saamaan isoa". Joku mainitsi jostain tällaisesta, yksi mies. Olenko ihan hakoteillä, naisetkin voi vastata jos on samoja havaintoja.
Eli millainen on nainen joka on ns. tottunut isoon:)?
isot eväät yms.
28
1641
Vastaukset
- jee jee
Olisko horo?
- Tutkija X.
Olet tietoinen heidän eväidensä koosta, joten olet selkeästi ollut mukana erinäisissä testaustilanteissa.
Kenties sinusta huokuu päälle pätevyytesi mittatikkuna, jolloin asiasta kiinnostuneet lähestyvät sinua tässä tarkoituksessa.
Eräs mahdollisuus on sekin, että itsensä isovehkeiseksi mieltävät henkilöt lähestyvät naisia huomattavan mutkattomasti ja suurella itsetunnolla. Jolloin todennäköisyys pätevän mittatikun ja suurieväisen yksilön
(?) kohtaamisesta kasvaa.
Valitettavasti mies ei mieti sitä, mitä nainen on tottunut saamaan. Hän miettii sitä, keneltä irtoaa.- jepulis
En voi etukäteen tietää kenenkään värkeistä, en siis kopeloi tai tuijota.Tai utele kavereilta.
Miehet miettii keneltä saisi, eli myös sitä keneltä ei, eikö? Pienikaliiperiset eivät siis lähesty tuosta syystä. Ulkonäköni jää tällä erää arvattavaksi.
Eli olin oikeassa. - Valistaja Q
jepulis kirjoitti:
En voi etukäteen tietää kenenkään värkeistä, en siis kopeloi tai tuijota.Tai utele kavereilta.
Miehet miettii keneltä saisi, eli myös sitä keneltä ei, eikö? Pienikaliiperiset eivät siis lähesty tuosta syystä. Ulkonäköni jää tällä erää arvattavaksi.
Eli olin oikeassa.'Miehet miettii keneltä saisi, eli myös sitä keneltä ei, eikö? Pienikaliiperiset eivät siis lähesty tuosta syystä.'
Ei. Mies lähestyy jos hän haluaa lähestyä. Tutkija X ehdotti susta mahdollisesti huokuvan helpon leiman vaikuttavan juttusille tulon herkkyyteen. Ehkä sulla on tietynlainen maine. - jepulis
Valistaja Q kirjoitti:
'Miehet miettii keneltä saisi, eli myös sitä keneltä ei, eikö? Pienikaliiperiset eivät siis lähesty tuosta syystä.'
Ei. Mies lähestyy jos hän haluaa lähestyä. Tutkija X ehdotti susta mahdollisesti huokuvan helpon leiman vaikuttavan juttusille tulon herkkyyteen. Ehkä sulla on tietynlainen maine.Halu lähstyä ei aina tarkoita että lähestyy....sitä olen haarukoimassa että miksi ei?
Olen näyttävä, kauniskin nainen, maineeni olen säilyttänyt hyvänä joten eipä siihen jää montaa vaihtoehtoa.
Vai käykö miehet pokaamassa naista miettimättä sen enempää onko kantimissa varaa myös vällyn alla. Eipä kokemukseni mukaan käy, jollei kolmen promillen tila anna rohkeutta suoraan hyökkäykseen, ja niitäkin on aika vähän. - Valistaja Q
jepulis kirjoitti:
Halu lähstyä ei aina tarkoita että lähestyy....sitä olen haarukoimassa että miksi ei?
Olen näyttävä, kauniskin nainen, maineeni olen säilyttänyt hyvänä joten eipä siihen jää montaa vaihtoehtoa.
Vai käykö miehet pokaamassa naista miettimättä sen enempää onko kantimissa varaa myös vällyn alla. Eipä kokemukseni mukaan käy, jollei kolmen promillen tila anna rohkeutta suoraan hyökkäykseen, ja niitäkin on aika vähän.Pokaamaan vaikka olisikin vain normaalimittainen. Jos pokaus onnistuu, niin eihän sillä kalun mitalla ole mitään väliä enää siinä vaiheessa. Ehkä on puhdasta sattumaa että oot tavannu hieman isomman varustuksen omaavia. Mitä yleensä tarkoitat isommalla varustuksella?
Lähestymättäjättämiset eivät johdu siitä että omaa vain normaalimittaisen patukan. Jokin muu aiheuttaa sen. Ehket vain olekkaan niin kiinnostava. Tai ei rohkeus riitä. - jepulis
Valistaja Q kirjoitti:
Pokaamaan vaikka olisikin vain normaalimittainen. Jos pokaus onnistuu, niin eihän sillä kalun mitalla ole mitään väliä enää siinä vaiheessa. Ehkä on puhdasta sattumaa että oot tavannu hieman isomman varustuksen omaavia. Mitä yleensä tarkoitat isommalla varustuksella?
Lähestymättäjättämiset eivät johdu siitä että omaa vain normaalimittaisen patukan. Jokin muu aiheuttaa sen. Ehket vain olekkaan niin kiinnostava. Tai ei rohkeus riitä.Ehken ole kovin kiinnostava, tai sitten vain suht kookkaiden omistajat kiinnostuvat. Kelpaisko heille sitten huonompikin nainen, en tiedä, sitä yritän epätoivoisesti selvittää. Toki mieltäni kaihertaa muutkin asiat kuin tämä.
Kuvittelen että 17-18 cm on ison kalun ns. alamitta. Olenko totaalisen väärässä? Näissä lukemissa kuitenkin pyörii näppituntumalla näiden heppujen kalun koko joita olen saanut kokeilla. Siis, paljon on jäänyt testaamatta, mutta olen nainen jolla on terve seksinnälkä ja josta se ilm. paistaa myös päälle. Sänkykamarikatse ja tiimalasivartalo on joidenkin mielestä aika seksikäs yhdistelmä. Tähän tulokseen olen myös tullut. Lisäksi juon maltillisesti, olen koulutettu ja osaan jutella vaikka urheilusta jos tarve vaatii.
Tässä taustoja, ja toivon taas tiettyä asiallisuutta. - Valista Q
jepulis kirjoitti:
Ehken ole kovin kiinnostava, tai sitten vain suht kookkaiden omistajat kiinnostuvat. Kelpaisko heille sitten huonompikin nainen, en tiedä, sitä yritän epätoivoisesti selvittää. Toki mieltäni kaihertaa muutkin asiat kuin tämä.
Kuvittelen että 17-18 cm on ison kalun ns. alamitta. Olenko totaalisen väärässä? Näissä lukemissa kuitenkin pyörii näppituntumalla näiden heppujen kalun koko joita olen saanut kokeilla. Siis, paljon on jäänyt testaamatta, mutta olen nainen jolla on terve seksinnälkä ja josta se ilm. paistaa myös päälle. Sänkykamarikatse ja tiimalasivartalo on joidenkin mielestä aika seksikäs yhdistelmä. Tähän tulokseen olen myös tullut. Lisäksi juon maltillisesti, olen koulutettu ja osaan jutella vaikka urheilusta jos tarve vaatii.
Tässä taustoja, ja toivon taas tiettyä asiallisuutta.Muistelen suomalaisen keskivertokalun pituuden olevan 16-17 cm. Näppituntumasi perusteella mullakin on nippanappa isoksi laskettava kalu.
Paksuuskin vaikuttaa naisen tuntemuksiin, vai?
Ehkä sä olet keskivertoa kiinnostavamman näköinen.
- asiantuntija
muna- asioissa? .ei ihme
- osompi perse
että ne sen tähden ohjautuisivat luokses???
- tulevat
VAAN, miten ihmeessä olet päässyt heidän kalunsa mittaammaan..ihmettelee!!!!!!!!!!!!!!!!
- jepulis
Tarkoitin tietysti kavereita joiden kanssa on edetty sänkyasteelle, you see. En tiedäkään niistä joiden kanssa vaan jutellaan. Älkääpä saivarrelko tai kertoko ettei teistä muut lähde baarista jatkoille koskaan.:)
Ja perse ei ole iso, vaan erittäin sopiva. - Tyttis27
jepulis kirjoitti:
Tarkoitin tietysti kavereita joiden kanssa on edetty sänkyasteelle, you see. En tiedäkään niistä joiden kanssa vaan jutellaan. Älkääpä saivarrelko tai kertoko ettei teistä muut lähde baarista jatkoille koskaan.:)
Ja perse ei ole iso, vaan erittäin sopiva.että miehet tietää "munatuntumalla" naisesta, onko tullu saatua isoa tai pientä?
Joskus olen pitemmän aikaa aika isoa saanut ;) ja seuraavaksi oli sitten vähän pienempivehkeinen vuorossa. Ja ero tuntui ihan itelläkin down there. Että olisko miehillä vähän samaa..että tuntuma hepissä kertoo, mitä tavaraa on sisään joskus tullut? - jepulis
Tyttis27 kirjoitti:
että miehet tietää "munatuntumalla" naisesta, onko tullu saatua isoa tai pientä?
Joskus olen pitemmän aikaa aika isoa saanut ;) ja seuraavaksi oli sitten vähän pienempivehkeinen vuorossa. Ja ero tuntui ihan itelläkin down there. Että olisko miehillä vähän samaa..että tuntuma hepissä kertoo, mitä tavaraa on sisään joskus tullut?En usko noin valtavaan intuition määrään kun on miehistä kyse. Sanoisin että jokainen arvioi omat mahdollisuutensa ja isot miehet ovat kait itsevarmempia. Naisilla ei oikein vastaavaa ole, jossei hyvää ulkonäköa kokonaisuutena lasketa mukaan itsevarmuustekijäksi.
Vai haistaako miehen "se"? - on isolle
jepulis kirjoitti:
Ja perse ei ole iso, vaan erittäin sopiva.munalle sopiva ou jee siinä selitys.
- pullopersekapitalistisika
Kunnon mörssäri tekee gutaa itsetunnolle ja itsetuntohan on aloitteen teon A ja O.
Olet sitten joka ainoan aloitteen tekijän testannut ? Näin kun on perjantai, niin moni varmaan haluaa tietää, mistä sinut tänään löytää ?- jepulis
Olen testannut ne miehet joiden kanssa on ollut jotain muutakin yhteistä tai pärstä ja käytös on miellyttänyt.Pelin koosta ei kukaan ole maininnut mitään ennen h-hetkeä. Se olisi niin mautonta että homma jäisi siihen.Minäkään omia paikkojani baarissa mainosta, se näkyy mitä on ja niillä eteenpäin tai ei.
Aikani ei millään riitä jokaisen testaamiseen.Teen nimittäin muutakin, tämä oli vain havainto, joka on nyt osoitettu oikeaksi. - pullopersekapitalistisika
jepulis kirjoitti:
Olen testannut ne miehet joiden kanssa on ollut jotain muutakin yhteistä tai pärstä ja käytös on miellyttänyt.Pelin koosta ei kukaan ole maininnut mitään ennen h-hetkeä. Se olisi niin mautonta että homma jäisi siihen.Minäkään omia paikkojani baarissa mainosta, se näkyy mitä on ja niillä eteenpäin tai ei.
Aikani ei millään riitä jokaisen testaamiseen.Teen nimittäin muutakin, tämä oli vain havainto, joka on nyt osoitettu oikeaksi.Havaintosi ei ole pätevä, koska: Sinun pitää nyt hakea käsiisi ne miehet, joita et ole testannut ja mitata varustuksen koko.
Jos yhdelläkin on prinssinakki, yhteinen tekijä olet sinä, eli kaikista aloitteentekijöistä, joiden hepin koko saattaa olla millimetristä eiffeltorniin, valitset itse ne hevosmiehet.
Jotta teoriasi olisi totta, tulee myös sinulta pakit saaneiden miesten olla isomunaisia. Jos tästä ei ole varmuutta, havaintoasi ei ole osoitettu oikeaksi.
Teesihän oli aloitekyky = murhaajamörssäri. - jepulis
pullopersekapitalistisika kirjoitti:
Havaintosi ei ole pätevä, koska: Sinun pitää nyt hakea käsiisi ne miehet, joita et ole testannut ja mitata varustuksen koko.
Jos yhdelläkin on prinssinakki, yhteinen tekijä olet sinä, eli kaikista aloitteentekijöistä, joiden hepin koko saattaa olla millimetristä eiffeltorniin, valitset itse ne hevosmiehet.
Jotta teoriasi olisi totta, tulee myös sinulta pakit saaneiden miesten olla isomunaisia. Jos tästä ei ole varmuutta, havaintoasi ei ole osoitettu oikeaksi.
Teesihän oli aloitekyky = murhaajamörssäri.Huumori on hyvä apuväline, pätee myös naisen iskemiseen.
Teoriasi on sikäli mielenkiintoinen, että pakit saaneet ovat nyt tuntemattomia tekijöitä. Ovat kuitenkin lähestyneet, tosin ilman tulosta. Saattaa olla että varustus on kuitenkin ollut vähintään hyvää keskikokoa, sillä rohkeus on riittänyt lähestymään naista "joka saa varmaan isoa":)
Mikäli kiistän oman teoriani, väitän samalla miesten lähestyvän ennakoimattomasti ilman ajattelua. Sitä taas en väitäkään. Eikös urokset eläinmaailmassakin osaa arvata oman paikkansa laumassa? - pullopersekapitalistisika
jepulis kirjoitti:
Huumori on hyvä apuväline, pätee myös naisen iskemiseen.
Teoriasi on sikäli mielenkiintoinen, että pakit saaneet ovat nyt tuntemattomia tekijöitä. Ovat kuitenkin lähestyneet, tosin ilman tulosta. Saattaa olla että varustus on kuitenkin ollut vähintään hyvää keskikokoa, sillä rohkeus on riittänyt lähestymään naista "joka saa varmaan isoa":)
Mikäli kiistän oman teoriani, väitän samalla miesten lähestyvän ennakoimattomasti ilman ajattelua. Sitä taas en väitäkään. Eikös urokset eläinmaailmassakin osaa arvata oman paikkansa laumassa?'Eikös urokset eläinmaailmassakin osaa arvata oman paikkansa laumassa?'
Miksipäs varten luulet, että me käydään kusella pitkän laarin ääressä ? Tietenkin asetutaan jonoon varustuksen mukaan, jonka jälkeen puheillesi lähetetään joukon isomunaisin mies. Ja jos mösjööllä menee kuuseen, astuu seuraava remmiin jne.
Kuten tiedät, kun kyse on naisista, me miehet olemme harvinaisen solidaarisia. Jos kaveri pääsee pukille, on se melkeen sama kuin itse pääsisi. Pääasia että naista menee lakoon ]:-)
- kokenutN..
Luin huvittuneena koko ketjun läpi. Kumminkin pidän mahdollisena sitä, että isompivehkeiset uskaltautuvat paremmin baareissa suoraan iskuyrityksiin, tyyliin mennäänkö teille vai meille. Jonkinverran minullakin on kokemusta, pakko myöntää. Netin kautta ovat tulleet vastaan ne pienempivehkeiset. En minä sentään miestä m****n koon mukaan valitse, ei se ainakaan vaikuta loppupeleissä, mutta näin kun asiaa ajattelen, niin kokemusteni perusteella olet oikeassa.
- jepulis
Jos laajennetaan kenttää baarista nettiin, ei ne sielläkään ole pienimpiä olleet, siis taas juuri ne jotka ovat treffeille uskaltautuneet.
Jänistäjiä ja oharin tehneitä voidaan siten miettiä tälläkin ajatuksella.
Itsetunto, onnistumisen kokemukset ja hyvä miehinen ego, pakkohan niillä on jotain tekemistä olla naisten iskemisen kanssa.
Ja miehet on tasan yhtä solidaarisia kuin naiset, silloin kun on SIITÄ puhe ja puute. - mäen usko
mutta tuossa ei ole järkeä ainakaan omaan viime viikonloppuuni peilattuna.
olimme kaveriporukalla jossa on todella isomunaisia ja sitten joitakin keksikokoa ja lopuksi minä pienimunainen....minä poika panin neljää naista kahden päivän aikana kun muut viisi kokovartalokyrpää eivät saaneet ainuttakaan....ja kolme näistä naisista on jo ottanut yhteyttä tällä viikolla joten munan koolla ei tässä tapauksessa tainnut olla paljonkaan merkitystä?
tästä voidaankin siirtyä aiheeseen oliko paikkakunnalla tapauskessanne vaikutusta?
itse touhuilen stadissa joten en tiedä kehä kolmosen ulkopuolista parittelurituaalia.... - aloittaja
mäen usko kirjoitti:
mutta tuossa ei ole järkeä ainakaan omaan viime viikonloppuuni peilattuna.
olimme kaveriporukalla jossa on todella isomunaisia ja sitten joitakin keksikokoa ja lopuksi minä pienimunainen....minä poika panin neljää naista kahden päivän aikana kun muut viisi kokovartalokyrpää eivät saaneet ainuttakaan....ja kolme näistä naisista on jo ottanut yhteyttä tällä viikolla joten munan koolla ei tässä tapauksessa tainnut olla paljonkaan merkitystä?
tästä voidaankin siirtyä aiheeseen oliko paikkakunnalla tapauskessanne vaikutusta?
itse touhuilen stadissa joten en tiedä kehä kolmosen ulkopuolista parittelurituaalia....Kehä kolmonen toimii samalla lailla. En väitä etteikö pienimunaiset saa. Puhunkin siitä, kuka minulle tulee asiaansa esittämään. Enemmänkin voisi miehet lähestyä, mutta sieltä ne tuntuu siivilöityvän jo lähtöruudussa ne tietyt....niistä sitten valikoin sopivaa seuraa tai sitten tyydyn siihen kuuluisaan omaan seuraan.:)
Edelleen kukaan ei ole voinut mitätöidä teoriaani, jota on jopa kannatettu. - millimuna tässä
aloittaja kirjoitti:
Kehä kolmonen toimii samalla lailla. En väitä etteikö pienimunaiset saa. Puhunkin siitä, kuka minulle tulee asiaansa esittämään. Enemmänkin voisi miehet lähestyä, mutta sieltä ne tuntuu siivilöityvän jo lähtöruudussa ne tietyt....niistä sitten valikoin sopivaa seuraa tai sitten tyydyn siihen kuuluisaan omaan seuraan.:)
Edelleen kukaan ei ole voinut mitätöidä teoriaani, jota on jopa kannatettu.sä vaan jankkaat sun teorias pitävyyttä mutta mitään todellista faktaa sulla ei ole kuin muutaman oma kokemus.....ja nekin hyvällä tsäkällä sattuneita.
suorastaan typerä teoria, kertonee että vain ne joilla on aivot valuneet kullin paikalle viitsivät noínkin aivotonta naista vikitellä?
ja tämä on minun teoriani ja pitää paikkansa.....
..baarissa aloitteita tekevät naiset ovat keskimääräistä timmimässä kunnossa. Syväluotaavampia analyysejä en ole tehnyt, johtuen siviilisäädystäni.
- Mie.
Sinähän horo annat kaikille halukkaille, ja olet nyt vaan sattunut törmäämään niihin isomman omistaviin. No sulla on niin löysä ja tilava, joten se on varmaan sun mielestä siisti juttu.
- jepulis
Katkera pala, ymmärrän. Mutta totuus on tämä, otantaa on jonniin verran ja kannassani pysyn.
Aivottomaksi tuskin kukaan minua voi minua väittää, paitsi joku jolla todella kulkee melko tyhjä rata korvien välissä itsellä.
No, sainhan fiksujakin vastauksia....ei teidän tyhmät kommentit itse asiaa muuksi muuta.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435754
- 455275
- 483678
- 133643
- 313116
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883103- 592854
- 572700
- 532350
- 381814