Tapahtui Hesassa, tullessani yöllä bilettämästä:
Mäcissä ajatuksissani laitoin lompakon tarjottimelleni. Eipä kauan mennyt, kun huomasin vieraan käden kurottautuvan lompsaa kohti. Nappasin hänen ranteesta kiinni: "Pitäisikö sun miettiä vielä uudestaan mitä olet tekemässä??" Jätkä alkoi pahoittelemaan; että luuli lompakko omakseen. "Lähde pois, niin et lennä ikkunan läpi kadulle," sanoin. Pariskunta otti jalat alleen...
Hauskaa tuo ammattimainen ote varastamisessa. Ja vielä hauskempaa et tyyppi taisi olla mua 15cm:a lyhyempi ja 20 kg:a kevyempi. (puukko tms. tietysti hänellä taskussa)
No, pääsin taksitolpalle. Siellä kaksi "muotimiestä" rupesi kiusaamaan yksin ollutta vähän reppanan näköistä kaveria. Hetken päästä he
painivatkin jo asfaltissa. Karjaisin: "Lopettakaa!" Ei tehonnut. Otin päällä ollutta vyötäröstä kiinni ja nostin pois. Tajusivat sitten lopettaa.
(tiedän että olin tyhmä kun menin väliin. Mutta en
halunnut ottaa omatunnolleni sitä, jos toinen olisi vaikka halvaantunut tai kuollut. Ja olisin vain katsellut sivusta "tositv:ta".)
Mm. Ryöstöyritystarina...
...
1
705
Vastaukset
- loistava uutinen
Hienoa toimintaa. Olit rohkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662