sorry

sinä joka kirjoitit maahanmuuttajakeskustelusta. Meni vähän hätäisesti poistoon viestisi, kun ilmeisesti kirjoitit siitä mitä asukkaat tällähetkellä keskustelevat. Olisit maininnut vähän tarkemmin että kommentoit menossa olevaa keskustelua.. Nyt se ilmeni vain siitä viimesestä lauseesta

9

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo,

      meinasin jo pimahtaa. Voisit aina ilmoittaa että oot tullut palstalle!

    • rankemmalla kädellä
    • HYVÄHYVÄ

      Hyvä Cesar, tulee aina ikävä sua kun tää älytön miljoona-alotus-huuma mättää naamalle... Poistoja poistoja ;)
      BTW, sulta tulee muutenkin aina asiallisia tiedotteita meille onnettomille joilla ei oo 24/7 käytössä... Voisitko heittää jotain pikayhteenvetoa talon nykytilanteesta...? (Yritin kelata taaksepäin että olisko jotain sun alottamaa ketjua jossa olis tietoa mutta ei tullu vastaan)

      • Juu ei oo vielä tullu juurikaan seurattua tänään... Ja olen muuten kehittelemässä yhtä juttua tuohon tapahtumien raportointiin... Palailen aiheeseen myöhemmin.


      • palstan pito varmaan rankka...
        Cesar kirjoitti:

        Juu ei oo vielä tullu juurikaan seurattua tänään... Ja olen muuten kehittelemässä yhtä juttua tuohon tapahtumien raportointiin... Palailen aiheeseen myöhemmin.

        Kiitos vaan itselles. Hienoa että kehittelet jotain meille jotka ollaan "uutispimennossa" (siis vain Subin oman netin ja txt-tv:n varassa). Täältä saa kivasti tietoa noista asiallisista ketjuista, joissa useimmiten juuri sä olet aloittajana tai ainakin mukana.

        Tää palsta spammaantuu koko ajan tosi pahasti noista älyttömistä alotuksista... Hyvää työtä olet tehny mutta se on varmaan rankkaa... Taitaa sun näppis olla kovilla... Tsemppiä vaan, oot toiminu tosi hyvin.

        Spammin seasta on helpointa poimia ASIAA kun skippaa kaiken muun ja lukee vain sun aloitukset. Jatka samaan malliin! Kiitos vielä kun jaksat urakoida :)


    • sellaiset

      avaukset missä, arvaillaan asioita,
      haukutaa jotain, edelliset asukkaat, turhat linkitykset ym saisi poistaa.

      • tulee esiin

        että kyseessä on arvailu niin miksi sitä ei voisi sallia...tai muutenhan pitäisi poistaa kaikki viestit joissa arvaillaan esim ensi maanantain tapahtumiakin ja se on sentään etusivulla...


      • ole silloin
        tulee esiin kirjoitti:

        että kyseessä on arvailu niin miksi sitä ei voisi sallia...tai muutenhan pitäisi poistaa kaikki viestit joissa arvaillaan esim ensi maanantain tapahtumiakin ja se on sentään etusivulla...

        tuoretta tapahtumaa ja sopii mieluummin yleistä bb-palstalle jos arvailu koskee henkilö niin bb-asukkaat palstalle.


      • nyt...
        ole silloin kirjoitti:

        tuoretta tapahtumaa ja sopii mieluummin yleistä bb-palstalle jos arvailu koskee henkilö niin bb-asukkaat palstalle.

        sitä vaan siis että ihan yleisesti arvailutkin pitäisi sallia...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe