Onko tilanne näin: jos nainen haluaa seksiä, hän on huora, jos ei halua seksiä, on pihtari?
Eikö niitä vaihtoehtoja ole enempää?
Nainen ei voi voittaa?
42
1444
Vastaukset
- pullopersekapitalistisika
Unohdit kokonaan että nainen joka haluaa, muttei anna, on pihtarihuora.
Onhan tossa jo kivasti valinnan varaa.- ehtoja::::
.
kaikista pahin on *HUARA!!!!*
.
- ANTAA
JOKAtoinen kerta on huorapihtari huorapihtari huorapihtari huorapihtari eikö se ole hyvä?
- Mies.
Nainen antaa seksiä, mutta vasta sopivan ajan kuluttua. Kuulostaako kamalan vaikealta?
- antaa ja antautua
onse niin hyvää tuo mies, siitä pitää nauttia ennenkuin on liian myöhäistä, nimityksistä viis.
- scale
jotka nimittelee huoraksi, ovat katkeria kun et anna heille.
Huora on maksullinen nainen, ei sellainen joka on seksuaalisesti aktiivinen.
Mulle on yksi hailee mitä kukakin tekee, en moralisoi niin kauan kun ei loukata tai vahingoiteta toisia.
Haloo ollaan 2000-luvulla.- ainut ero?
Maksuko ratkaisee? :)
Onko kalliimpi parempi? - scale
ainut ero? kirjoitti:
Onko kalliimpi parempi?Maksu ratkaisee sen, onko kyseessä ilotyttö, ne ei jaa näytteitä ilmaiseksi.
Jos nainen tavoittelee vain nautintoa, ei se ole ilotyttö.
Sitä onko kalliimpi parempi, pitänee kysyä niiltä joilla on kompetenssia vastata.
Olen sen verran nössö, että en ole käyttänyt maksullisia. - Oopus
ainut ero? kirjoitti:
Onko kalliimpi parempi?jota faijani kertoili tosijuttuna. Onko se sitä...
Lehden toimittaja (mies) haastatteli jotain julkkisnaista, Ameriikassa tietysti. No, hän kysyi naiselta: "Viettäisittekö kiihkeän seksiyön kanssani, jos antaisin teille miljoona dollaria?" "No ilman muuta", vastasi nainen. "Entä jos maksaisin sata dollaria?" "Tietenkään en", vastasi nainen, "miksi oikein minua luulette?"
"Se asia tuli jo aikaisemmassa vastauksessanne selväksi", sanoi toimittaja. "Nyt keskustelemme vain hinnasta."
- vili
helvetissä. ihme kyssäreitä näin tasa-arvon aikana. nyt kuvittelet liikoja. ei ne naisten tekemiset nyt niin tärkeitä ole, että miehet niitä jaksaisi arvostella. tehkää mitä teette....kuka vittu niitä jaksaa funtsia kenen kanssa se mimmi on nyt pannu.
- peliin ...
ei maailmaa liikauta mihinkään suuntaan minkä sedän alla horatsu nytkin makaa kuin lahna
Onko tilanne näin: jos nainen haluaa seksiä, hän on toisten naisten mielestä huora, jos ei halua seksiä, on hän ko. keskenkasvuisen miehen mielestä pihtari?
Oiskohan tuo nyt paremmin muotoiltu? Itse olen kuullut naista nimitettävän huoraksi, vain toisen naisen toimesta.
Okei, okei... olen käyttänyt 16-vuotiaana huora-nimitystä yhdestä tytöstä, joka myi itseään tupakkakartongista.- on toi
kolmas vaihtis vielä et jos mä tykkään siitä ja me tullaan hyvin toimeen niin se ei oo kumpaakaan.
- WWW.
Se antaminen ja haluaminen riippuu ihan tilanteestakin. Jokainen vetää omat johtopäätöksensä naisesta jolla on joka viikonloppu uusi mies petikumppanina. Parisuhteessa se on tietysti sallittua. Kumpaan kategoriaan sä muuten kuulut?
- Ex-panomies
Olen sentään mailmaa jonkin verran nähnyt, en ole kuullut aikuisten miesten sanovan keskenään että "Maija on huora, se haluaa seksiä!" Naiset sen sijaan haukkuvat toisiaan huoriksi jopa päin naamaa suutuspäissään, kun ovat mustasukkaisia.
Te nyt vaan kertakaikkiaan haluatte tuomita toisianne ja sen jälkeen syyttää siitä(kin) miehiä.
Hiukan metafysiikkaa: jokainen meistä on kone joka uskoo omaavansa vapaan tahdon. Miehellä ja naisella on omanlaisensa perusohjelmointi. Naisen perusohjelmointiin kuuluu syyttää kaikista ongelmistaan miehiä, miehen ohjelmoitiin kuuluu syyttää kaikesta itseään. Poikkeuksia tietysti löytyy. Tämä huora-pihtari myytti on yksi esimerkki tästä ilmiöstä.- scale
Noin se menee.
- miehet hauku
naisia huoriksi.
Eräänkin miehen mielestä kaikki Unelmien poikamies-sarjaan osallistuneet naiset ovat huoria. Mikä logiikka hänellä siinä oli jäi epäselväksi minulle. - tarkoitti
miehet hauku kirjoitti:
naisia huoriksi.
Eräänkin miehen mielestä kaikki Unelmien poikamies-sarjaan osallistuneet naiset ovat huoria. Mikä logiikka hänellä siinä oli jäi epäselväksi minulle.että ovat "Attention whore" tyyppiä jotka sinne hakeutuvat
Juuri näin olen ajatellut, että on. Tuo on naisten ajattelua ja johtuu siitä, että he tavoittelevat huoraamista, tai pihtaamista, mutta ei mitään siitä väliltä. Sitten asia jotenkin kääntyy siten, että se johtuisi jotenkin miehistä. Miehet toimivat kuulemma omasta mielestään aina oikein, eli toisin sanoen naiset ihailevat miehissä huoraamista ja pihtaamista.
- vaihtoehtoja
jos alentuu mihin tahansa seksin takia niin se on lutka
- viIi
hähä! :D
- Naisen mielipide
Harjoittaa seksiä oman parinsa kanssa on: oma kulta.
Kyllä vaan miehetkin huorittelee jopa näillä palstoilla ja vieläpä ilman syytäkin.- MUKA::::???
.
huariteltu?????
. - ed
MUKA::::??? kirjoitti:
.
huariteltu?????
.niinkun et mukamas tietäisi1
naiset aina ajattelette sen noin... eikös tästäkin ollut taannoin juttua, että naisten keksimä juttu alusta loppuun ja johtuu siitä, että nuo ovat ihailtuja tiloja.
Minusta joku muukin tilanne siitä väliltä vois olla tavoittelemisen arvoinen.- monte34
on mies silloin homo,jos mies kinuaa naiselta seksiä on se pervo
Asian ytimeen. Todennäköisesti seksiä haluava mies ei ole pelkästään pervo, vaan peräti psykopaattiraiskaaja pervo. Jos kiihottuisin noista arvioista, olisin oikeasti tosi onnellinen mies.
- monte34
dazu kirjoitti:
Asian ytimeen. Todennäköisesti seksiä haluava mies ei ole pelkästään pervo, vaan peräti psykopaattiraiskaaja pervo. Jos kiihottuisin noista arvioista, olisin oikeasti tosi onnellinen mies.
heiltä puuttuu kyky nähdä meihin kohdistuvat paineet.
monte34 kirjoitti:
oikeudekseenkin kohdistaa hieman niitä paineita meihin...
- naiset..
monte34 kirjoitti:
?
miehet saattaa olla joskus niin piilossa, joidenkin kulissien takana, että saattaa nainen kasvaa aikuiseksi, ennenkuin ymmärtää, että miehillä myös suorituspaineita, ja ihmisestä riippuen mies ehkä herkempi kuin nainen.
ennen tuon asian avautumista, kyseessä saattaa naiselle olla vain sukupuolten välinen "sota", johon on opittu, varsinkin jos on kasvanut huonojen kokemusten siivittämänä.
toivon vaan, että kumpikin puolisko joskus kasvaa ennakkokäsityksistään ulos.
niin kaikilla olisi paljon kivempaa :)
- Cranky_geek
Eihän elämä mitään haluatko miljonääriksi peliä ole jossa vastaus lukitaan etukäteen ja sitten jännätään kuinka käy. Välillä kuulee näitä kuinka nainen arvelee, että on antanut liian nopeasti kun mies häippäseekin ensimmäisen kerran jälkeen ja tästä "viisastuneena" päättää seuraavalla kerralla pihdata oikein kunnolla jospa se toimisi paremmin. Ei näin, tilanteen luku on kaiken a ja o. Välillä voi vähän maltillisempi tahti toimia ja välillä homma klikkaa heti vaan niin hyvin että aikailu tuntuu turhalta. Olishan se helppoa jos järjestettäisiin vaikka kansanäänestys siitä pitääkö naisen pihdata vai hypätä heti kaulaan niin olis ainakin selvät sävelet kuinka toimia, mutta taitaa olla tää ihmisen elo todellisuudessa hieman mutkikkaampaa. Toisaalta eikös se ole juuri osa homman viehätystä kun ei aina tiedä mitä tuleman pitää vaan se selviää sitten aikanaan jos nyt ylipäätään on edes selvitäkseen. :)
- caöm
"Onko tilanne näin: , jos ei halua seksiä, on pihtari?"
Riippuu tilanteesta.
"jos nainen haluaa seksiä, hän on huora"
Jos nainen haluaa seksiä keltä vaan ja vaatii siitä maksun, hän on huora.
"jos ei halua seksiä, on pihtari?"
Jos nainen on suhteessa, muttei suostu seksiin, on hän pihtari. - ==>>
Sellainen nainen on hyvä nainen, joka haluaa vain silloin kuin hänen oma miehensä haluaa hänen haluavan ja vaikkei haluaisikaan, antaa silloin kun hänen _oma_ miehensä haluaa.
Jos mies haluaa naisen olevan oma-alotteinen, on naisen kyettävä tunnistamaan miehen sukkien asennosta, millon mies haluaa ja tehtävä aloite silloin. Väärin ajoitettu aloite on huoramaista.- fsjääjfsäjsf
miehet eivät ole naisia, joten on turhaa yrittää etsiä miesten jättämiä naismaisia viestejä. Koska nainen ei halua uskoa, että esim. tavaroiden asettelulla ei ole mitään piilomerkityksiä, hän keksii niitä itse. Miehet, siis heteromiehet, eivät viestitse piilomerkityksin. Jos nainen on liian yksinkertainen tajuamaan suoraa puhetta, hän voi joutua hakoteille, muttei se alussa haittaa, jos hän on pantavan näköinen eikä aiheuta liikaa ongelmia. Ei muuten ole paljon vaadittu.
- asfdgaga
eikä edes halua voittaa. Nainen haluaa ruikuttaa siitä, ettei voittanut, vaikkei edes yrittänyt. Mitä parisuhteisiin miesten kanssa tulee, siinä ei ole muita vaihtoehtoja kuin että molemmat voittavat tai molemmat häviävät, toimiva suhde ei ole valtataistelu. Ok, ehkä sellainen nainen voi voittaa haluamansa, joka havittelee miehen taloa ja omaisuutta.
...siltä tuntuu, niin silloin sun tilanne on tuollainen.
Vai kuka on tuota mieltä? Sun miehes?Niin tai näin, aina väärinpäin...
- LOL-666
Noin se menee vain puutteessa elävien, rumien miesten mielestä.
- Tuhma tyttö
Kun nykyään kaikkea mitataan rahassa niin tulipa mieleeni...kyllähän sen nyt niin on, että ei sitä ilmaista pillua ole olemassakaan....mies voi ottaa ja ostaa seksiä ns. seksin täysammattilaiselta tai osa-aikatyöllistetyltä ilolinnulta = huoralta, saada seksiä yhden illan panona joltain illanvietossa tapaamaltaan naiselta, jolle on ensin tarjonnut kenties juomat, ruokaa, taksikyydin jne. tai mies tapaa sen mahdollisen vaimoehdokkaan, jonka kanssa perustaa perheen ja se vasta maksaakin.... eli sanokaa mitä sanotte mutta näin se menee. Pihtari joka ei edes yritä antaa on se halvin vaihtoehto miehelle kun silloin miehet saatte tyydyttää itse itsenne ja ei taatusti maksa mitään.
Eli eipä tässä naisena pitäisi olla mitään valittamista loppujen lopuksi kun näköjään aina menee enemmän tai vähemmän ns. saanti puolelle tämä juttu :) Opiskelijaneitokaisena olin nuorena jo niin tuhma, että jos oli iltatyöt vähissä ja ei huvittanut kituuttaa pienellä opintorahalla ja lainaraha ei kiinnostanut, niin harrastin maksusta seksiä muutamien valikoitujen ukkomiesten kanssa ja ei tarvinnut kituuttaa tonnikalan ja makaronin tai kaurapuuron varjolla koko aikaa....sainpa kerran näin yhden kivan kesätyönkin josta sain kummasti lisäpalkkaa ;) No onneksi olen "parantanut" tapani ja näin keski-iän lähestyessä olen aviossa ihan kivan, kunnollisen miehen kanssa ja lapsiakin löytyy. En kadu, miksi en olisi saanut nauttia seksistä ja ottaa maksuakin siitä huvista? Kauneudesta ei ole ollut myöskään haittaa vaan etua....kukin hyödyntäköön omia avujaan parhaaksi katsomallaan tavalla.- Tuhma tyttö
dazu kirjoitti:
että he maksavat ja miksi vietät aikaa halveksumiesi ihmisten kanssa?
Miksikö maksullista seksiä tarjoava henkilö viettää "aikaansa" tiettyjen ihmisten seurassa? No rahasta tietty!!! Jos taas tarkoitit noita juomien tarjoamista illanvietossa naiselle tmv. niin kysypä sitä joiltain miehiltä, miksi he tekevät niin. Ei siinä ole sitäpaitsi mitään halveksumista. Tuollaisissa maksullisissa seksijutuissa on vain ajateltava melko "kylmästi" tunneasioista.....ei sitä muuten voi tehdä kovinkaan pitkään. Miehiä löysin tulloin helposti ja ainahan on ollut ja tulee olemaan miehiä, jotka maksavat seksistä. Näin se vain menee. Tosin ei ole enää tarvetta moiseen kun on elämäntilanteeni toisenlainen ja aikansa kutakin.
Tuhma tyttö kirjoitti:
Miksikö maksullista seksiä tarjoava henkilö viettää "aikaansa" tiettyjen ihmisten seurassa? No rahasta tietty!!! Jos taas tarkoitit noita juomien tarjoamista illanvietossa naiselle tmv. niin kysypä sitä joiltain miehiltä, miksi he tekevät niin. Ei siinä ole sitäpaitsi mitään halveksumista. Tuollaisissa maksullisissa seksijutuissa on vain ajateltava melko "kylmästi" tunneasioista.....ei sitä muuten voi tehdä kovinkaan pitkään. Miehiä löysin tulloin helposti ja ainahan on ollut ja tulee olemaan miehiä, jotka maksavat seksistä. Näin se vain menee. Tosin ei ole enää tarvetta moiseen kun on elämäntilanteeni toisenlainen ja aikansa kutakin.
tehdä rahaa epämiellyttävistä asioista, niin mikset samantien osallistuisi johonkin s/m prostituutioon, tai oman kakkasi syömiseen tms. mukavaan?
Juttu vaan menee niin, että sä olet pirun riippuvainen siitä, että olet pikkusen parempi ihminen, kun joku on valmis maksamaan seurastasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435754
- 455275
- 483678
- 133643
- 313116
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883103- 592854
- 572700
- 532350
- 381814